Spring naar bijdragen

Nieuwe moderator voor forum geocaching.nl


Aanbevolen berichten

Richard welkom in dit heerlijke forum. En dat we mogen hopen dat het er hier en daar weer wat scherper aan de wind gezeild kan worden. Voordat we een oude l***en club worden en dat je wijze besluiten mag nemen.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En dat we mogen hopen dat het er hier en daar weer wat scherper aan de wind gezeild kan worden.

Succes

 

Aye, aye, matey...

 

Dat zal wel "tussen de klippen door laveren" worden en zo nu en dan ook "de wind van voren krijgen"

 

Ga niet te snel overstag, haal zeker geen bakzeil.

Wie dit soms woelige forum op de juiste koers wil houden heeft zeker een paar zeebenen nodig.

Zo af en toe is er hier brand in de kombuis, maar bedenk maar dat de soep meestal niet zo heet gegeten wordt, als ze wordt opgediend.

Ook ik wens je volle zeilen en dat het forum er maar "wel bij mag varen"

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....aan de macht!

 

Ik vind macht een rotwoord.....

 

Het wordt moderatoren sowieso vaak verweten, dat die nogal eens misbruikt wordt.

 

Een moderator heeft de "mogelijkheden" en vooral het "vertrouwen" van de admins gekregen om discussies volgens de geldende regels, naar eer en geweten in goede banen te leiden.

 

Ook wij "forumgebruikers" moeten daarop kunnen vertrouwen.

 

Uit sommige reacties op beslissingen van de Mod's lees ik al eens dat men de indruk heeft, dat die mod's als een soort "machtswellustelingen" in hun ivoren torens de "aan" en "uit" knoppen zitten te bedienen.

 

Natuurlijk is "Boeren aan de macht!" als geintje bedoeld.

 

maar of het positief bijdraagt aan de juiste beeldvorming.....ik weet het niet. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....aan de macht!

 

Ik vind macht een rotwoord.....

 

Het wordt moderatoren sowieso vaak verweten, dat die nogal eens misbruikt wordt.

 

Een moderator heeft de "mogelijkheden" en vooral het "vertrouwen" van de admins gekregen om discussies volgens de geldende regels, naar eer en geweten in goede banen te leiden.

 

Ook wij "forumgebruikers" moeten daarop kunnen vertrouwen.

 

Uit sommige reacties op beslissingen van de Mod's lees ik al eens dat men de indruk heeft, dat die mod's als een soort "machtswellustelingen" in hun ivoren torens de "aan" en "uit" knoppen zitten te bedienen.

 

Natuurlijk is "Boeren aan de macht!" als geintje bedoeld.

 

maar of het positief bijdraagt aan de juiste beeldvorming.....ik weet het niet. :rolleyes:

 

Macht is misschien wel een tikkeltje verkeerd gekozen. maar zoals je al aangaf, het is zeer zeker met een geweldige vette knipoog bedoeld en vooral al om de reden die jij aangaf dat we al zo vaak van machtsmisbruik worden beticht wat natuurlijk je reinste flauwekul is. Net zo min als we allemaal boeren zijn, zijn we ook niet aan de macht.

 

Ik spreek nu wel voor Jeroen, maar ik heb in mijn tijd hier, nu 6 moderators voorbij zien komen en als ik ook nog eens Adminstrators meereken die meegemodereerd hebben of nog meemodereren, dan zijn dat er al snel 10 stuks en als er daarvan ook maar eentje bij zit die niet op macht geilt, of er ooit misbruik van gemaakt heeft, dan is het Jeroen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....aan de macht!

 

Ik vind macht een rotwoord.....

 

Het wordt moderatoren sowieso vaak verweten, dat die nogal eens misbruikt wordt.

 

Een moderator heeft de "mogelijkheden" en vooral het "vertrouwen" van de admins gekregen om discussies volgens de geldende regels, naar eer en geweten in goede banen te leiden.

 

Ook wij "forumgebruikers" moeten daarop kunnen vertrouwen.

 

Uit sommige reacties op beslissingen van de Mod's lees ik al eens dat men de indruk heeft, dat die mod's als een soort "machtswellustelingen" in hun ivoren torens de "aan" en "uit" knoppen zitten te bedienen.

 

Natuurlijk is "Boeren aan de macht!" als geintje bedoeld.

 

maar of het positief bijdraagt aan de juiste beeldvorming.....ik weet het niet. :rolleyes:

 

Macht is misschien wel een tikkeltje verkeerd gekozen. maar zoals je al aangaf, het is zeer zeker met een geweldige vette knipoog bedoeld en vooral al om de reden die jij aangaf dat we al zo vaak van machtsmisbruik worden beticht wat natuurlijk je reinste flauwekul is. Net zo min als we allemaal boeren zijn, zijn we ook niet aan de macht.

 

Ik spreek nu wel voor Jeroen, maar ik heb in mijn tijd hier, nu 6 moderators voorbij zien komen en als ik ook nog eens Adminstrators meereken die meegemodereerd hebben of nog meemodereren, dan zijn dat er al snel 10 stuks en als er daarvan ook maar eentje bij zit die niet op macht geilt, of er ooit misbruik van gemaakt heeft, dan is het Jeroen wel.

 

Dat weet ik wel Kruimel :)

Het is ook geen kritiek...

Ik zit hier gewoon weer wat filosofietjes de ruimte in te sturen.

 

Voornamelijk omdat ik hier, binnen een beetje zit te simmen, voor de televisie, naar een marathon kijkend, waar ik dus zelf niet aan meedoe.

 

Ik ga gauw weer naar buiten, knap ik vast van op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik wel Kruimel ;)

Het is ook geen kritiek...

Ik zit hier gewoon weer wat filosofietjes de ruimte in te sturen.

 

Voornamelijk omdat ik hier, binnen een beetje zit te simmen, voor de televisie, naar een marathon kijkend, waar ik dus zelf niet aan meedoe.

 

Ik ga gauw weer naar buiten, knap ik vast van op B)

 

Eerlijk gezegd TP, viel me dat al een beetje op in je postings vandaag. Er straalt een beetje verveeldheid en onvrede uit. Een beetje puntjes op de i zetten, zonder nu echt vervelend willen doen :) Echt zo van blergh, is dit nu alles? Is dit mijn vrije zondag? En het regent en het waait. En dat terwijl we een jaar terug in een hittegolf zaten. De winter duurt nu al vanaf juli tot en met vandaag.

FF wachten, ik maak mezelf depressief nu :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....aan de macht!

 

Ik vind macht een rotwoord.....

 

Het wordt moderatoren sowieso vaak verweten, dat die nogal eens misbruikt wordt.

 

...

 

maar of het positief bijdraagt aan de juiste beeldvorming.....ik weet het niet. ;)

 

Klopt je hebt gelijk: macht is ook een rotwoord...

 

Had ik niet bij stil gestaan toen ik het opschreef :P !

 

Klopt! Het wordt ons vaak verweten dat wij macht misbruiken of met twee maten meten. Maar niet iedereen weet de achterliggende redenen voor een genomen besluit en dat hoeft ook niet iedereen te weten. En ja, ook ik heb zaken hier op het forum smos ook niet helemaal handig aan gepakt in het begin :thumbup: . Fouten maken wij allemaal en ik dus ook.

 

Las iemand het niet eens is met een besluit wat ik genomen heb of wat wij als modjes genomen hebben, is hij vrij om daar een pm over te sturen. 95% van deze mailtjes beantwoord ik dan ook. De overige 5% niet, omdat ik best iemand te woord wil staan, maar als men gelijk met vleeswaren begint te smijten dan hoeft het van mij niet. Kan ik net zo goed een slagerij beginnen ;) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...