Tismilucas Geplaatst 29 april 2008 Geplaatst 29 april 2008 Ook in de VS een order geplaatst; bij www.offroute.com. Totaal inclusief stuurhouder, Screen protector en verzenden $378.24 Order betaald via creditcard. Bedrijf (doet) wel heel erg safe. Hebben een bedrag van de rekening gehaald (tussen de $o en $3) wat eerst dient te worden geverifieerd voordat ze de order verzenden en de creditcard belasten. Schijnt dat een AVS (adres verificatie) niet mogelijk is... vandaar. Dus even niet binnen vier dagen binnen.... gaat jammer genoeg wat langer duren... want hier ligt op kon.dag en hemelvaart de wereld stil.
montebaldo Geplaatst 5 mei 2008 Geplaatst 5 mei 2008 Hoe zit het met de douane heffing. Wie weet waar en hoe dat gebeurt? Ik heb vandaag mijn Co 300 met div ass ook gekregen. Ging perfect, via track en trace zeer goed te volgen Aan de buitenkant zat een plastic seal. Deze was ongeopend en bedoeld voor de douane want dat stond erop. Binnen deze seal zat een document en hierop stond precies beschreven wat in de doos zat met de bedragen erbij. Montebaldo
Tismilucas Geplaatst 5 mei 2008 Geplaatst 5 mei 2008 Zo de 60csx is binnen en dus gelijk maar door de 'softwaremolen' heen gehaald. Afgelopen vrijdag is Fed-Ex aan de slag gegaan. Vandaag (maandag!!!) om 1230 geleverd. Dit is warempel wel erg snel! Na de gebruikelijke procedure de nieuwe aanwinst aan de tand gevoeld. Onder de voorjaarsbladeren met hier en daar behoorlijk wat schaduw van hellingen een perfecte cache gelopen (De Duker). Nu maar afwachten of hare majesteits schatkist nog wat wenst...
thex Geplaatst 6 mei 2008 Geplaatst 6 mei 2008 Eindelijk heb ook ik de knoop doorgehakt. Afgelopen vrijdag besteld voor $342,85 inclusief verzending en vandaag ontvangen. Super snel hoor! Nu nog even afwachten of er een naheffing komt, maar volgens mij is pakketje niet open geweest en volgens track and trace is er ook geen oponthoud geweest.Gelijk Garpatch gedraaid zodat ik hem nu in het nederlands heb. Ze openen het pakketje niet, er zit een bon op welke door de expediteur omgezet wordt in een douane aangifte. Telt wat staat op de bon (tenzij de douane toch steeksproef gewijs gaat kijken). De rekening komt dus echt wel !
blooper65 Geplaatst 6 mei 2008 Geplaatst 6 mei 2008 Leverancier heeft als waarde €78,- op de invoice gezet, dus kan het volgens mij niet veel zijn.
petitprince Geplaatst 7 mei 2008 Geplaatst 7 mei 2008 Vandaag ontvangen van Universal Mania (= kandrsolutions) (binnen een week in huis)
Team Professor X Geplaatst 7 mei 2008 Geplaatst 7 mei 2008 Leverancier heeft als waarde €78,- op de invoice gezet, dus kan het volgens mij niet veel zijn. Bedoel je niet $78,- Vandaag ontvangen van Universal Mania (= kandrsolutions) (binnen een week in huis) Die leverancier hebben wij ook gebruikt en met een naheffing van €13,49 niet te klagen gehad!
Tismilucas Geplaatst 8 mei 2008 Geplaatst 8 mei 2008 Zoals ik al eerder heb opgemerkt. Relatief gezien lijkt het bestellen in de VS een stuk sneller te verlopen dan in Nederland. Inclusief het weekend heeft onze 60csx er maar twee werkdagen over gedaan. Vrijdags verzonden op maandagmiddag al de eerste cache gelopen met onze nieuwe aanwinst. off-topic: Gister te horen gekregen dat onze 'oude' Legend Cx is gerepareerd (Sailtron) en op me ligt te wachten om opgehaald te worden . Ik heb Sailtron maar netjes gevraagd de Legend toe te sturen... Iemand ervaring mee? Het is nogal een eind vanuit het diepe zuiden even naar Utrecht heen en weer. Voor niet eens zoveel meer bovenop de reiskosten heb je een nieuwe uit de VS toch? on-topic.
Team jemar Geplaatst 8 mei 2008 Geplaatst 8 mei 2008 Dat je je GPS hebt ontvangen en dat ie inmiddels Nederlands kan is prachtig, maar het voegt weinig toe aan de oorspronkelijke vragen...
reej Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 En hij is binnen... Nu snel topo nl, duitsland en City Navigator 2008 v10 erop. Zondag testen. Mijn bekkie viel open hoe snel hij al een fix kreeg... Douane kosten 70 euro. totaal 282+70=352 euro
Team Van Stoffelen Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 Voor de mensen die écht in de startblokken staan voor de 60Csx: http://www.bestelict.nl/product/234235/?oid=4 Minder dan 300, nieuw, NL Inmiddels weer ruim duurder dan € 300
Urslau Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 En hij is binnen... Nu snel topo nl, duitsland en City Navigator 2008 v10 erop.Zondag testen. Mijn bekkie viel open hoe snel hij al een fix kreeg... Douane kosten 70 euro. totaal 282+70=352 euro .. en 345 in een Nederlandse winkel met goede service.
reej Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 En hij is binnen... Nu snel topo nl, duitsland en City Navigator 2008 v10 erop. Zondag testen. Mijn bekkie viel open hoe snel hij al een fix kreeg... Douane kosten 70 euro. totaal 282+70=352 euro .. en 345 in een Nederlandse winkel met goede service. Waar ?
kwibus Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 En hij is binnen... Nu snel topo nl, duitsland en City Navigator 2008 v10 erop. Zondag testen. Mijn bekkie viel open hoe snel hij al een fix kreeg... Douane kosten 70 euro. totaal 282+70=352 euro .. en 345 in een Nederlandse winkel met goede service. Waar ? Bij knaagdier buitensport. Ik durf de naam niet te noemen anders zegt men weer of ik aandelen bij deze zaak heb. zelf ben ik er nog niet uit of dat ik mijn nieuwe gps uit amerika laat komen of kies voor een zaak in nederland. kwibus
Aanbevolen berichten