Team Krabbegat Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 (bewerkt) Ik heb in onze nieuwe cache pagina een html code staan. De code werkt prima alleen blijft dit teken < zichtbaar staan op de cache pagina. Weet iemand hoe dit komt en hoe het te verhelpen is? Dit is het begin van de html code: < table > < tr > < td >Een wandeling door een mooi natuurgebied van circa 4,5 km............... 27 maart 2008 bewerkt door Team Krabbegat
smeule Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 (bewerkt) Probeer het is zonder spaties. <table> <tr> <td> Een wandeling door een mooi natuurgebied van circa 4,5 km............... 27 maart 2008 bewerkt door smeule
Team Krabbegat Geplaatst 27 maart 2008 Auteur Geplaatst 27 maart 2008 (bewerkt) Probeer het is zonder spaties. <table> <tr> <td> Een wandeling door een mooi natuurgebied van circa 4,5 km............... Ja die had ik er even tussen gezet omdat ikd acht dat het forum hem anders niet zou pikken. Valt mee dat pikt hij dus wel. In echte code staan de spaties er niet tussen. 27 maart 2008 bewerkt door Team Krabbegat
rexenrakker Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 Zorg er ook voor dat je alle haakjes weer sluit. Bijvoorbeeld: </table> </tr> </td> Succes ermee!
rexenrakker Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 (bewerkt) Hoe maak jij je HTML code eigenlijk. Frontpage, of gewoon in Kladblok?? 27 maart 2008 bewerkt door rexenrakker
Malyenki Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 Ik heb in onze nieuwe cache pagina een html code staan. De code werkt prima alleen blijft dit teken < zichtbaar staan op de cache pagina. Weet iemand hoe dit komt en hoe het te verhelpen is? Dit is het begin van de html code: < table > < tr > < td >Een wandeling door een mooi natuurgebied van circa 4,5 km............... Lijkt me dat dat teken < ergens teveel staat. Als je ergens 2 keer dit teken achter elkaar ziet staan, dan moet je er denk ik eentje weghalen.
Team Krabbegat Geplaatst 27 maart 2008 Auteur Geplaatst 27 maart 2008 (bewerkt) Kijk dat is de oplossing. Ik moest eerder de short description code inkorten omdat die te lang was. Toen is er de sluit code van de tabel er afgevallen. Nu die er weer bij staat is de < (aan het begin van de pagina) niet meer zixhtbaar. Bedankt voor jullie (erg snelle) hulp. Ik schrijf het in kladblok. Er stonden geen < tekens teveel. Gewoon 1 zoals het hoort. Extra toevoeging: Nog een bijkomend effect als je de table code niet goed afsluit: Als je dan een print frienly pagina wilt maken kan je niet de short description alleen dicht klappen. Waarschijnlijk ziet hij dan de long description ook in diezelfde tabel en gaat het fout. 27 maart 2008 bewerkt door Team Krabbegat
Famda Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 Ik schrijf het in kladblok. Daarom gebruik ik Crimson. Als de code dan goed is, kan je dat aan de kleur van de tekst zien. Instant controle
Malyenki Geplaatst 27 maart 2008 Geplaatst 27 maart 2008 nvu is een gratis programma waar je zeer gemakkelijk html-tekst mee kunt schrijven, ook al eens in een ander draadje genoemd. Heb het nog maar net, maar werkt als een tierelier. En... gratis hier te downloaden.
rexenrakker Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Als je Frontpage hebt, zou ik het daar mee maken. Dat werkt echt heel fijn
petervw Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Ik gebruik altijd Notepad++. Werkt super goed, ook met PHP en javascript etc..
dmace Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Als je Frontpage hebt, zou ik het daar mee maken. Dat werkt echt heel fijn Hahaha Ik ken een heleboel webbouwers die je nu voor gek verklaren of boos aankijken. Frontpage is dan ook een goede manier om je webpagina om zeep te helpen. Neem liever een pakketje dat wel w3c-compatible. Die zijn er ook vollop gratis te vinden.
smeule Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 Ik gebruik word, niet heel makkelijk. Maar je leert wel met HTML te werken en je krijgt nooit onzin code's. Als ik soms de code's niet meer weet, gebruik ik deze site: www.mijnhomepage.nl
GrijsBaard Geplaatst 28 maart 2008 Geplaatst 28 maart 2008 (bewerkt) Frontpage geeft een hoop 'vuile' HTML die door velen als ongewenst wordt beschouwd. Dit programma maakt de ruimte, die je website nodig heeft, vele malen groter. Dit geldt ook voor Word die extra code toevoegd, die je het best achterwege kunt laten. Tip: Gebruik Notepad. Vind je dit toch te lastig, probeer dan eens Matrix een WYSIWYG programma, dat bovendien ook nog eens gratis is. WYSIWYG: What You See Is What You Get. Oftewel gelijk kijken wat je hebt gemaakt. Succes 28 maart 2008 bewerkt door GrijsBaard
Aanbevolen berichten