Spring naar bijdragen

Garmin Communicator probleem


snerty53

Aanbevolen berichten

Zou het nog kunnen liggen aan de Internet Explorer versie??? Ik heb Explorer 6, mijn vriendin heeft 7 al en die kon donderdag nog wel verzenden via de cache pagina. Zou het helpen als ik ook Explorer 7 erop zou zetten??

Ja en ja....

 

Op dit moment is er een probleem met het versturen naar de GPS vanuit IE6.0. Men is er wel mee bezig, maar de eenvoudigste oplossing is op dit moment gewoon een nieuwere versie instaleren, of FireFox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tjonge, na dagen puzzelen en proberen ... dit bleek het dus te zijn.

Vanavond met mijn vriendin IE7 erop gezet en wat schetst onze verbazing?!

Hij doet het en ik kan vanaf de cachepagina weer verzenden.

Wat ben ik blij zeg!

Ik hoop dat meer mensen hier iets aan hebben, maar ik wil iedereen in ieder geval bedanken voor het meedenken en nu natuurlijk zeker nu ik een oplossing heb.

Echt, ik ben er enorm blij mee, want het scheelt me een hoop werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, na dagen puzzelen en proberen ... dit bleek het dus te zijn.

Vanavond met mijn vriendin IE7 erop gezet en wat schetst onze verbazing?!

Hij doet het en ik kan vanaf de cachepagina weer verzenden.

Wat ben ik blij zeg!

Ik hoop dat meer mensen hier iets aan hebben, maar ik wil iedereen in ieder geval bedanken voor het meedenken en nu natuurlijk zeker nu ik een oplossing heb.

Echt, ik ben er enorm blij mee, want het scheelt me een hoop werk!

 

Gelukkig, je probleem is opgelost.

Happy Geocaching. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt wel, heerlijk gewoon ... vandaag hebben we samen een eerste wherigo gelopen en die is gelukt!

Wel met avonturen, maar we hebben uiteindelijk een te gek cacheweekend gehad, helemaal nu de problemen opgelost zijn en het ook gelukt is om premiummember te worden.

Echt nogmaals bedankt,

Lighthouse777

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Mijn gps laadt de coordinaten voor caches ook niet met de garmin plugin. Dit heeft altijd gewerkt tot ik mn laptop dus opnieuw geinstalleerd heb. Er staat xp op, ie7, plugin al opnieuw geinstalleerd. Hij wordt wel herkend en 100% met succes de coords ingeladen zegtie, maar zie ze dus niet in mn gps verschijnen.

Het gekke is, dat hij dit selectief wel of niet doet. 2 caches bij mij in de regio paktie wel, maar die in omgeving van de camping dus niet (Cottessen, Zuid Limburg). Hoe kan dit? Waar ligt dit probleem nu aan? Heb naar mijn idee alle suggesties wel geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn gps laadt de coordinaten voor caches ook niet met de garmin plugin. Dit heeft altijd gewerkt tot ik mn laptop dus opnieuw geinstalleerd heb. Er staat xp op, ie7, plugin al opnieuw geinstalleerd. Hij wordt wel herkend en 100% met succes de coords ingeladen zegtie, maar zie ze dus niet in mn gps verschijnen.

Het gekke is, dat hij dit selectief wel of niet doet. 2 caches bij mij in de regio paktie wel, maar die in omgeving van de camping dus niet (Cottessen, Zuid Limburg). Hoe kan dit? Waar ligt dit probleem nu aan? Heb naar mijn idee alle suggesties wel geprobeerd.

Waarschijnlijk staan ze er wel in, maar kun je ze gewoon niet zien. Standaard krijg je de dichtsbijzijnde waypoints te zien, tot een maximum van 50 (?) stuks en een afstand van 50 (?) km.

Als je kiest voor zoeken op naam, dan vindt je hem zeer waarschijnlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...