Spring naar bijdragen

Hoe groot is je Did-Not-Find lijstje?


delta123

Aanbevolen berichten

Eeeeh....

Regelmatig op stap gaan met "slimme" geocachers...

240 hulplijntjes...

...

 

Minstens één keer per jaar bied ik Wilxlii aan om te helpen zijn frustie-lijst weer wat in te korten.

Daarnaast ben ik op Wilxlii's cachedagen permanent telefonisch bereikbaar voor alle mogelijke (mentale) steun... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op 1532 gevonden caches heb ik een score van 133 niet-gevonden caches.

Daarvan zijn er inmiddels 23 gearchiveerd en 67 alsnog gevonden. Ik moet dus voor 43 caches nog een keertje terug.

 

Ik log altijd een NF als ik op de cacheplek tevergeefs heb gezocht.

Soms sta ik stomverbaasd als blijkt dat anderen een paar uur later de cache wél konden vinden ("Snel gevonden, snel weer weg.") Tja...

Ik mail dan wel eens om te informeren of ik wel in de juiste tuin heb gezocht.

Ook maak ik altijd foto's van de plek als 'bewijs'. Eén keer zag ik thuis op zo'n foto de micro ineens liggen!

 

De 'ergste' dag was voor mij 5 augustus 2007. Van de 20 caches kon ik er 7 niet vinden!

Ach, soms zit het mee, soms zit het tegen...

 

Het overzicht van niet-gevonden caches hou ik nauwgezet bij. Het is voor iedereen te zien op http://biertje.geocacher.nl/notfounds.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorzaak? ... :rolleyes:

 

Staat netjes in mijn objectieve log vermeld, hoor: :rolleyes:

 

#1146 - 9:15

Omdat Wilxlii Carrotte maar bleef aandringen om hem weer een keer te helpen met een aantal "ongelooflijk moeilijke caches", heb ik uiteindelijk maar 'ja' gezegd, zodat we vanmorgen al vroeg richting Noord-Holland zoefden. Als tegenprestatie had ik Big Spotters Hill op ons lijstje gezet, omdat ik zelf daar in mei tevergeefs had gezocht. Destijds was ik op de fiets en was het bereiken van de Hill geen enkel probleem, maar met de auto (en Wilxlii als chauffeur) kost het allemaal wat meer tijd. Hoewel Wilxlii toegaf dat hij hier al meerdere keren was geweest, kiest hij elke keer voor een andere afslag en parkeerplaats, die hij daarna direct weer vergeet. We hebben daarom wat extra metertjes moeten lopen omdat de door hem gedachte 'kortere weg' eindigde bij een brede sloot zonder bruggetje. Maar eenmaal op de Hill aangekomen, revancheerde hij zich volledig door moeiteloos de aanwijzing tevoorschijn te toveren op een plek die ik zojuist grondig had onderzocht. Daarna wist hij direct wat de aanwijzing inhield en leidde hij me zonder omwegen naar de cache. Die viste ik toen vlot boven water, waarna we beiden tevreden onze log schreven en ik het eerste blikje bier opentrok.

Bedankt en proost,

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier onze lijst dat bestaat uit 1986 logs waar onder andere:

 

- 70 Didn't find it

- 1572 Found it

- 3 Needs maintenance

- 219 Write note

 

Wij loggen pas een "didn't find it" als we de uiteindelijke cache niet kunnen vinden.

 

Bij een stage van een multi doen we dat niet. We gaan gewoon weer net zo vaak terug om de tocht toch af te maken (in de meeste gevallen ligt het ook gewoon aan ons). Je gaat ook niet een "not found it" plaatsen als je een puzzel thuis niet kunt oplossen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou de not found erg secuur bij en heb de neiging om terug te keren om hem te vinden gewoon vanwege het feit dat ik er niet over kan dat ik iets niet kan vinden. Heb ik overigens in huis ook. Dus op mijn site vermeld ik onder de founds ook de not founds. Echter sommige not founds veranderen ook weer in founds als ik terug kom en hem find. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan er 29 op mijn DNF lijst, waarvan ik er ondertussen al weer 15 gevonden heb en die dus deel uitmaken van de lijst van 882 founds.

 

Van de overige 14 zijn er 6 reeds gearchiveerd, 3 in het buitenland, 1 echt weg gezien de logjes sindsdien en 4 waar ik gewoon nog een keertje beter moet gaan zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij elkaar 44 keer DNF gelogd.

Hiervan zijn er 2 caches 2x niet gevonden.

18 caches zijn later alsnog gevonden.

5 DNF's staan op de nominatie alsnog een keer bezocht te worden, waarvan 4 in Almere!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum, hier nog 534138 caches Nog Niet Gevonden. :beerchug:

(volgens de beschikbare caches per vandaag volgens .com)

 

Gelukkig.... dan kan ik nog even vooruit. :dribble:

 

Maare, 65 NOT Found, waarvan er inmiddels al weer de nodige wel gevonden zijn. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...