Spring naar bijdragen

Logrol Ineens weg??


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Kevin van het team Keske27 heeft een spreekbeurt gehouden over Geocaching

en had daar een goed cijfer voor gekregen. :thumbup:

We hadden als verrassing voor de kinderen uit zijn klas een zak lolly's verstop op de plaats

waar nu zijn Cache "Waterbereging ligt"

en daarna de spreekbeurd als cache aangemeld.

 

Nu kreeg ik de volgende melding van de laatste vinder:

 

Helaas troffen wij in de cache geen logrol meer aan, slechts een klein papiertje.

In de auto hadden wij nog een nieuwe logrol liggen, dus deze in de cache achtergelaten.

De volgende kan weer netjes loggen.

 

Over het eerste deel kan ik mij nou zo verschrikkelijk kwaad maken.

Je zorgt ervoor dat ergens een cache word geplaatst en één of andere oetl.l zorgd ervoor om dit

naar de kl.te te helpen zonder dit dan aan de eigenaar te melden.

Wat zijn sommige mensen toch verschrikkelijk lomp om een logrol te doen verdwijnen.

 

Het tweede deel vind ik nou weer heel positief, want deze persoon neemt tenminste de moeite

om ervoor te zorgen dat de volgende cacher ook zijn logje kan noteren. :thumbup:

 

Ik hoop dat degene die ervoor heeft gezorgd dat de logrol is verdwenen dit leest en eens achter

zijn oren zal krabben waarom hij zo met andermans spullen omgaat.

En tevens (als hij ze geplaatst heeft tenminste) zijn caches ook nooit zonder logrol wil vinden. :blush:

(Het is trouwens niet zo dat ik deze dan weg zal halen.)

 

 

Zo ik ben weer even uitgespuwd en hoop dat deze persoon er een lesje van heefd geleerd en bij de volgende cache's die hij aandoet ervoor zorgd dat hij alles weer netjes opruimd?

(Den oetl.l)

 

Groetjes Keske27 (kees)

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, helaas gebeurd dit vaker dan je denkt. Zo verdwijnen hele series, rolletjes gewoon pleite, kokertjes leeg teruggeplaatst...

 

Ik probeer me al een eeuwigheid voor te stellen wat iemand nou met zon rolletje moet.. bedoel, zijn vaak te klein om als toiletpapier gebruikt te worden.

 

In elk geval fijn dat mensen nog zo aardig zijn om een vervangend rolletje te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurd inderdaad jammer genoeg te vaak dat een cache geript of vernield wordt. :thumbup:

 

Maar om nou een logrol mee te nemen, wat heb je hier nou aan. :thumbup:

 

't Is jammer dat sommige mensen anderen hun hobby niet gunnen. :blush:

 

Helaas houdt je dit soort dingen niet tegen.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je voor de "grap" eens kijken bij mijn cache "Het Landbouwhaventje" . Daar is de logrol verdwenen en vervangen door een briefje van de vandaal. Er is een foto van het briefje in de gallery. Zielige lui.....

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...90-5e4fd13cde36

 

Tsja.....wat moet je daar nu op zeggen. :blush:

Denk dat deze mensen, laat ik het netjes zeggen, zelf geen hobby hebben en anderen het dan ook maar niet gunnen........ :thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je voor de "grap" eens kijken bij mijn cache "Het Landbouwhaventje" . Daar is de logrol verdwenen en vervangen door een briefje van de vandaal. Er is een foto van het briefje in de gallery. Zielige lui.....

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...90-5e4fd13cde36

Ik denk dat ze schijt aan geocachen hebben en geen wc-papier bij zich hadden :thumbup: .

 

Je kent het gezegde: Er lopen meer gekken los dan er vast zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je voor de "grap" eens kijken bij mijn cache "Het Landbouwhaventje" . Daar is de logrol verdwenen en vervangen door een briefje van de vandaal. Er is een foto van het briefje in de gallery. Zielige lui.....

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...90-5e4fd13cde36

Je kent het gezegde: Er lopen meer gekken los dan er vast zitten.

 

Inderdaad een merkwaardige reactie, het gekkenhuis waardig. "Ga je nuttig maken" leuk gevonden van de dorpsbewoner die een logrolletje wegkaapt en dan nog tijd en moeite in dit briefje steekt. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je voor de "grap" eens kijken bij mijn cache "Het Landbouwhaventje" . Daar is de logrol verdwenen en vervangen door een briefje van de vandaal. Er is een foto van het briefje in de gallery. Zielige lui.....

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...90-5e4fd13cde36

Je kent het gezegde: Er lopen meer gekken los dan er vast zitten.

 

Inderdaad een merkwaardige reactie, het gekkenhuis waardig. "Ga je nuttig maken" leuk gevonden van de dorpsbewoner die een logrolletje wegkaapt en dan nog tijd en moeite in dit briefje steekt. :thumbdown:

 

En wat is er nuttig aan het verwijderen van een logrol denk ik dan. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik denk dus dat er mensen zijn die het lef niet hebben om aan de cache eigenaar te melden dat er iets is fout gegaan met het loggen van de cache die ze gevonden hebben.

Ook ben ik van mening dat er dus mensen zijn die er meer sport in zien om cache's te vinden dan er één te plaatsen.

 

Daar heb ik dus ook een ergenis aan:

Dus mensen plaats ook eens een cache dan kan men ook ervaren hoe het is om een cache te onderhouden.

 

Mijn idee is dus ook bij deze als men meer als 100 found's heeft gelogd denk er dan ook ens over na om een cache te gaan plaatsen om ander mensen ook het genot te laten ondervinden hoe jullie een cache zouden plaatsen en onderhouden.

 

Groetjes Keske( die zich hier aan kan ergeren)27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik denk dus dat er mensen zijn die het lef niet hebben om aan de cache eigenaar te melden dat er iets is fout gegaan met het loggen van de cache die ze gevonden hebben.

Ook ben ik van mening dat er dus mensen zijn die er meer sport in zien om cache's te vinden dan er één te plaatsen.

 

Daar heb ik dus ook een ergenis aan:

Dus mensen plaats ook eens een cache dan kan men ook ervaren hoe het is om een cache te onderhouden.

 

Mijn idee is dus ook bij deze als men meer als 100 found's heeft gelogd denk er dan ook ens over na om een cache te gaan plaatsen om ander mensen ook het genot te laten ondervinden hoe jullie een cache zouden plaatsen en onderhouden.

 

Groetjes Keske( die zich hier aan kan ergeren)27

 

Beste Keske,

 

welkom in de echte wereld, waar logrolletjes verdwijnen, cachedozen worden gejat, cacheinhoud wordt gestolen etc. etc. !

Persoonlijk denk ik dat er mensen zijn die met de gps in de hand caches leeghalen. Er zijn mensen die zien dat er ergens naar iets wordt gezocht en vervolgens gaan kijken en de boel weghalen , vernielen oid. Voorts zijn er dieren die kokertjes verplaatsen/weghalen.

Je kunt het zo gek niet bedenken of het gebeurt wel.

Terecht dat je je er aan ergert, maar dat neemt niet weg dat eea. gebeurt.

Persoonlijk denk ik dat een van de hoofdredenen is dat een aantal mensen op de cachelokatie aan het zoeken gaan en daarmee de aandacht trekken van - hoe moet ik dat nu omschrijven? - niet geocachers, cq. mensen met een in onze ogen nogal laakbare instelling.

 

Reden des te meer om bij de keuze van een cachelokatie te letten op zaken als: zichtbaarheid voor de "buitenwacht", voor een cacher duidelijk herkenbare cachelokatie(= niet lang zoeken), buiten de drukkere paden etc. etc. Dat zal niet alles verhoeden, maar deels wel.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik denk dus dat er mensen zijn die het lef niet hebben om aan de cache eigenaar te melden dat er iets is fout gegaan met het loggen van de cache die ze gevonden hebben.

Ook ben ik van mening dat er dus mensen zijn die er meer sport in zien om cache's te vinden dan er één te plaatsen.

 

Daar heb ik dus ook een ergenis aan:

Dus mensen plaats ook eens een cache dan kan men ook ervaren hoe het is om een cache te onderhouden.

 

Mijn idee is dus ook bij deze als men meer als 100 found's heeft gelogd denk er dan ook ens over na om een cache te gaan plaatsen om ander mensen ook het genot te laten ondervinden hoe jullie een cache zouden plaatsen en onderhouden.

 

Groetjes Keske( die zich hier aan kan ergeren)27

 

Ben het wel met je eens over het plaatsen van de caches als je meer als 100 founds hebt, je hebt dan wel een beetje het idee wat wel een goede lokatie is en wat niet.

Ik vind het best wel lastig om een geschikte lokatie te vinden, waar niet te veel dreuzels zijn e.d.

 

Ik ben nu op zoek naar een geschikte lokatie en denk dat binnenkort mijn eerste geplaatste cache online gaat.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...