Spring naar bijdragen

Nederlandse iconen code-generator


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Inderdaad kun je nu via .com heel veel icoontjes kwijt op je site.

Het lijkt me dat de optie via 'Doe het zelf' nu niet meer nodig is.

Misschien wat jammer voor al de moeite die Reintje de Vos heeft gedaan om mensen zover te krijgen zijn optie te gebruiken.

Ik laat ze overigens voorlopig wel staan bij al mijn caches.

Toch zal ik eerdaags via .com de boel gaan aanpassen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad kun je nu via .com heel veel icoontjes kwijt op je site.

Het lijkt me dat de optie via 'Doe het zelf' nu niet meer nodig is.

Misschien wat jammer voor al de moeite die Reintje de Vos heeft gedaan om mensen zover te krijgen zijn optie te gebruiken.

Ik laat ze overigens voorlopig wel staan bij al mijn caches.

Toch zal ik eerdaags via .com de boel gaan aanpassen...

Ik denk niet dat Reintje de Doe het Zelf hoeft te stoppen de kaarten blijven enig hun soort. En over de iconen: Hier bij ons kan je de afstand invullen en er ook op selecteren, wat ik bij .com nog niet gevonden heb. En daar ging dit deel van het hele Doe het Zelf om, het wegfilteren van ongewenste caches

Groetjes Quaerens ;)

bewerkt door camelion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat Reintje de Doe het Zelf hoeft te stoppen de  kaarten blijven enig hun soort. En over de iconen: Hier bij ons kan je de afstand invullen en er ook op selecteren, wat ik bij .com nog niet gevonden heb. En daar ging dit deel van het hele Doe het Zelf om, het wegfilteren van 'hersenloze micro's'.

 

Groetjes Quaerens ;)

Je hebt gelijk: afstand kun je er niet invullen.

Dan laat ik Reintjes iconen dus mooi staan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad kun je nu via .com heel veel icoontjes kwijt op je site.

Het lijkt me dat de optie via 'Doe het zelf' nu niet meer nodig is.

Misschien wat jammer voor al de moeite die Reintje de Vos heeft gedaan om mensen zover te krijgen zijn optie te gebruiken.

Ik laat ze overigens voorlopig wel staan bij al mijn caches.

Toch zal ik eerdaags via .com de boel gaan aanpassen...

 

Heb ik ook gedaan maar vindt dat er nog wel enkele opties missen, loopafstand cache bv zoals bij Doe Het Zelf wel kan. Ook optie kompas mis ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik mij ook even mengen in de discussie over de iconen.

 

Ik ben blij te zien dat gc.com de DHZ functies overneemt. Er is echter een mankement: de afstand. Het is jammer dat die er niet bij zit, omdat ik dan de hele pagina voor het invullen van de cache eigenschappen zou kunnen opdoeken. Dat is nu helaas niet het geval.

 

Hoe nu verder?

1) De DHZ kaarten blijven natuurlijk.

2) Ik ben voor uniformiteit, dus vervang op je cache pagina de DHZ iconen door de GC.com iconen.

3) Vervang in je cache beschrijving de tag http://www.geocaching.nl/diy/GetCachePrope...t.php?wp=GCG44G door http://www.geocaching.nl/diy/GetCacheDista...t.php?wp=GCG44G. (Gebruik wel je eigen waypoint) Daardoor is de iconen informatie wel weg, maar staat de afstand er nog wel. (Dat is snel gemaakt)

4) Pas de eigenschappen van je cache op de DHZ pagina NIET aan. Ik zal dat binnenkort onmogelijk maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of dit echt nieuws is, maar kijk even op een willekeurige cache pagina van jezelf.

Op de cache pagina kun je nu ook iconen aanmaken.

Er staat nu aan de rechter kant: "edit attributes".

 

GC.com heeft een gat in de markt ontdekt. ;)

 

Er is waarschijnlijk naar aanleiding van het overlijden van een geocacher en het verhaal van de onderkoeling van de twee meisjes een dysclaimer aan de cache pagina toegevoegd.

Ieder pagina is nu voorzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of dit echt nieuws is, maar kijk even op een willekeurige cache pagina van jezelf.

Op de cache pagina kun je nu ook iconen aanmaken.

Er staat nu aan de rechter kant: "edit attributes".

Daar gaat mijn postje dus ook over. In reactie op het stuk daar boven waarin wordt gefilosofeerd over wat te doen met de dhz eigenschappen.

 

Juist daarom heb ik vanavond even een nieuw scripje gemaakt. En als proef heb ik dat even toegepast op mij eigen cache pagina.

 

Blijkbaar is dat niet helemaal duidelijk???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...