apiedi@k Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 De laatste tijd zie ik steeds meer persoonlijk aangepaste stats banners op het forum. Ik wil mijn Apiedi@k's stats banner ook graag persoonlijker maken , hoe doe ik dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 Ga naar http://www.devfolio.com/geocaching/statbar/index.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pfotzsche Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 (bewerkt) De laatste tijd zie ik steeds meer persoonlijk aangepaste stats banners op het forum. Ik wil mijn Apiedi@k's stats banner ook graag persoonlijker maken , hoe doe ik dat http://www.devfolio.com/geocaching/statbar/index.aspx edit: delta123 was mij net voor zie ik 18 februari 2008 bewerkt door Pfotzsche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
apiedi@k Geplaatst 18 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2008 Bedankt voor het snelle antwoord. Ga morgen eens op mijn gemak uitdokteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik heb er sinds gisteren ook 1, met dank aan De Roode Lantaarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik heb er sinds gisteren ook 1, met dank aan De Roode Lantaarn. Is er ook een kant en klaar script voor het wisselen van de banners, zoals bij smeule ? Bedankt cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pfotzsche Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 (bewerkt) Bedankt voor het snelle antwoord.Ga morgen eens op mijn gemak uitdokteren. Zo te zien is het prima gelukt 19 februari 2008 bewerkt door Pfotzsche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Ik heb er sinds gisteren ook 1, met dank aan De Roode Lantaarn. Is er ook een kant en klaar script voor het wisselen van de banners, zoals bij smeule ? Bedankt cirkel Er is een klein progje voor. Zal thuis ff kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pfotzsche Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Is er ook een kant en klaar script voor het wisselen van de banners, zoals bij smeule ?Bedankt cirkel Voor de wisselende banners worden geen kant en klare scripts gebruikt maar zogenaamde animated gif plaatjes. Dit formaat heeft de mogelijkheid om verschillende beelden achter elkaar op te slaan in hetzelfde bestand, waardoor er als ht ware een klein filmpje wordt vertoond. Hoe je deze plaatjes kunt maken is o.a. te viden op deze site. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Is er ook een kant en klaar script voor het wisselen van de banners, zoals bij smeule ? Bedankt cirkel Voor de wisselende banners worden geen kant en klare scripts gebruikt maar zogenaamde animated gif plaatjes. Dit formaat heeft de mogelijkheid om verschillende beelden achter elkaar op te slaan in hetzelfde bestand, waardoor er als ht ware een klein filmpje wordt vertoond. Hoe je deze plaatjes kunt maken is o.a. te viden op deze site. Succes Ja daar staat-ie. Unfreez. Die gebruik ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Bedankt. Ziet er helder en duidelijk uit. Ik ga het eens proberen Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 (bewerkt) Wij maken gebruik van Selteco Bannershop 19 februari 2008 bewerkt door smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Wij maken gebruik van Selteco Bannerschop Schop . Maar is die ook gratis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 19 februari 2008 Share Geplaatst 19 februari 2008 Titel topic aangepast, zodat dit mijn inziens meer recht doet aan de inhoud ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spiderwoman Geplaatst 20 februari 2008 Share Geplaatst 20 februari 2008 (bewerkt) Gaaf, zeg. Ik heb gister de maker van de site Ranger Fox's Statbar Modifier http://www.devfolio.com/geocaching/statbar/index.aspx gemaild met de vraag of hij mijn logo op zijn site kon zetten. Binnen een paar uur had ik reaktie en had hij het geregeld. Vanochtend even lopen freubelen en voila gelukt. Leuk, hoor Kom alleen net wel tot de ontdekking dat bij klikken geen link meer is naar mijn profiel. Maar ja.. dat zal ik nog wel even uitvinden. 10 min later..... ook weer gelukt. 20 februari 2008 bewerkt door Spiderwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden