Spring naar bijdragen

Persoonlijke stats-banners


apiedi@k

Aanbevolen berichten

Gaaf, zeg.

Ik heb gister de maker van de site Ranger Fox's Statbar Modifier http://www.devfolio.com/geocaching/statbar/index.aspx gemaild met de vraag of hij mijn logo op zijn site kon zetten. Binnen een paar uur had ik reaktie en had hij het geregeld.

Vanochtend even lopen freubelen en voila gelukt.

Leuk, hoor

 

Kom alleen net wel tot de ontdekking dat bij klikken geen link meer is naar mijn profiel.

Maar ja.. dat zal ik nog wel even uitvinden.

 

10 min later..... ook weer gelukt.

 

Ik wil ook wel een statsbar met mijn logo, maar ik kan op die site geen E-mailadres vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil ook wel een statsbar met mijn logo, maar ik kan op die site geen E-mailadres vinden.

 

Onder SUBMIT vind je een link naar z'n geocaching-pagina. Ik heb alleen een persoonlijk email-adres van hem, en weet niet of ik dat zomaar hier kan plaatsen.

 

Via z'n GC-userpagina kun je hem ook een mailtje sturen. Meestal reageert hij heel snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook wel een statsbar met mijn logo, maar ik kan op die site geen E-mailadres vinden.

 

Als je op zijn site bent ga dan naar het derde tapblad "submit your logo" in de eerste alinea staat zijn naam ,deze kun je aan klikken.

 

 

Ik ben onder tussen even bezig geweest maar bij mij is het nu ook gelukt , bedankt voor jullie hulp.

bewerkt door RMBS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen de link naar devfolio voor het eerst genoemd werd ben ik aan het experimenteren geweest met de banner, maar kon het niet aan de praat krijgen. Deze week weer eens een paar keer naar gekeken en ik zie even niet wat ik fout doe (er is niet veel fout te doen volgens mij).

Ik heb de link naar de gc.com banner ingevoerd, ik heb alleen de guid ingevoerd, maar geen goed resultaat. Ook heb ik geprobeerd met een devfolio banner van iemand anders en dan de guid vervangen en dat resulteerd ook in dezelfde fout.

 

De gc.com banner:

 

http://img.geocaching.com/stats/img.aspx?t...ef7a3c&bg=1

 

De devfolio banner:

 

http://www.devfolio.com/geocaching/statbar...&img=flagnl

 

Wie kan me vertellen wat ik fout doe?? :blush::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen de link naar devfolio voor het eerst genoemd werd ben ik aan het experimenteren geweest met de banner, maar kon het niet aan de praat krijgen. Deze week weer eens een paar keer naar gekeken en ik zie even niet wat ik fout doe (er is niet veel fout te doen volgens mij).

Ik heb de link naar de gc.com banner ingevoerd, ik heb alleen de guid ingevoerd, maar geen goed resultaat. Ook heb ik geprobeerd met een devfolio banner van iemand anders en dan de guid vervangen en dat resulteerd ook in dezelfde fout.

 

De gc.com banner:

 

http://img.geocaching.com/stats/img.aspx?t...ef7a3c&bg=1

 

De devfolio banner:

 

http://www.devfolio.com/geocaching/statbar...&img=flagnl

 

Wie kan me vertellen wat ik fout doe?? :blush::P

Zie post 21. Dat is een gedeelte van je statsbanner bij .com, dat moet voor het gedeelte komen te staan wat je van devfolio kopieert. je banner is dan niet meer statisch. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Misschien kan iemand anders het duidelijker uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie post 21. Dat is een gedeelte van je statsbanner bij .com, dat moet voor het gedeelte komen te staan wat je van devfolio kopieert. je banner is dan niet meer statisch. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Misschien kan iemand anders het duidelijker uitleggen.

 

Ik bedoel niet het doorlinken naar mijn profiel.

 

In de devfolio banner worden Teamnaam en founds niet weergegeven. In plaats daarvan komt GEOCACHING.COM te staan.

 

Dit is trouwens ook zo in het voorbeeld op de site van devfolio!

bewerkt door Team 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie post 21. Dat is een gedeelte van je statsbanner bij .com, dat moet voor het gedeelte komen te staan wat je van devfolio kopieert. je banner is dan niet meer statisch. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Misschien kan iemand anders het duidelijker uitleggen.

 

Ik bedoel niet het doorlinken naar mijn profiel.

 

In de devfolio banner worden Teamnaam en founds niet weergegeven. In plaats daarvan komt GEOCACHING.COM te staan.

 

Dit is trouwens ook zo in het voorbeeld op de site van devfolio!

Dat heb iik ook gehad, maar later ging het goed. Hoe het kan?? een storing bij .com?? Ik weet het niet.

 

Als ik op site van devfolio kijk zie ik in het voorbeeld alles goed staan :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie post 21. Dat is een gedeelte van je statsbanner bij .com, dat moet voor het gedeelte komen te staan wat je van devfolio kopieert. je banner is dan niet meer statisch. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Misschien kan iemand anders het duidelijker uitleggen.

 

Ik bedoel niet het doorlinken naar mijn profiel.

 

In de devfolio banner worden Teamnaam en founds niet weergegeven. In plaats daarvan komt GEOCACHING.COM te staan.

 

Dit is trouwens ook zo in het voorbeeld op de site van devfolio!

 

ik klik allebei je links aan, en behalve het verschil van logootje (GC-vierkant en Ned.Vlag) is de data precies hetzelfde. Misschien even je browsercache legen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik klik allebei je links aan, en behalve het verschil van logootje (GC-vierkant en Ned.Vlag) is de data precies hetzelfde. Misschien even je browsercache legen?

Zonder de cache te legen doet hij het nu gewoon!? Ook via devfolio werkt het voorbeeld nu gewoon. Onbegrijpelijk, ik heb het al tig keer geprobeerd :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel niet het doorlinken naar mijn profiel.

 

In de devfolio banner worden Teamnaam en founds niet weergegeven. In plaats daarvan komt GEOCACHING.COM te staan.

 

Dit is trouwens ook zo in het voorbeeld op de site van devfolio![/color]

 

 

 

Ik heb het ook een aantal keren geprobeerd en dan lukte het niet ,en opeens stond ons Team naam en het aantal erbij . Natuurlijk snel gekopieerd en geplakt. Dus eigenljk gewoon een paar keer proberen.

Let maar op het gaat je vast lukken. Succes.

bewerkt door RMBS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op de site geweest waar je je statsbar kunt aanpassen...probeer nu even te zien of dit is gelukt....

 

uuh nee dus....ff verder kijken

 

nu dan?

Ik klikte even op het linkje in je handtekening en toen zag ik wel een plaatje met een achtergrond die voor iemand persoonlijk is gemaakt (smeule). Ik denk dat die cacher daar niet blij mee is :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...