Spring naar bijdragen

Persoonlijke stats-banners


apiedi@k

Aanbevolen berichten

Ben op de site geweest waar je je statsbar kunt aanpassen...probeer nu even te zien of dit is gelukt....

 

uuh nee dus....ff verder kijken

 

nu dan?

Ik klikte even op het linkje in je handtekening en toen zag ik wel een plaatje met een achtergrond die voor iemand persoonlijk is gemaakt (smeule). Ik denk dat die cacher daar niet blij mee is :blush: .

 

sorry maar ik ben heeeeel erg niet niet handig met de pc en ik wilde dit even uitproberen...ik zie trouwens dat het nu wel is aangepast.

En nu komt voor mij de grote truc dus om hem naar iets van mezelf aan te passen......

 

Heb al weer geprobeerd het terug te veranderen...

 

ohoh, gaat niet echt zoals ik wil....sorry

bewerkt door AnneBijoux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha, het is dan toch eindelijk gelukt!!!!!!!!!!

 

Ik ben trots op mezelf :blush:

 

Mag je trouwens van die pagina niet een plaatje van iemand anders voor jezelf gebruiken???? Er stonden hele mooie plaatjes bij......

 

Je mag alles wat er staat voor jezelf gebruiken. Als je zelf iets aan de maker stuurt, zet hij het er voor je bij.

Je mag natuurlijk ook de mijne/onze kopieren, en de podcast promoten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je trouwens van die pagina niet een plaatje van iemand anders voor jezelf gebruiken???? Er stonden hele mooie plaatjes bij......

Je mag in principe alles gebruiken wat er op die site staat, maar die achtergrond is speciaal voor mij gemaakt (Waarvoor dank :blush: ). Ik zou het niet zo leuk vinden als mensen die ook gebruiken, maar wat moeten andere cacher's met Bokito

 

Maar verbieden kan ik niemand, er staat volgens mij geen © op de site.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je trouwens van die pagina niet een plaatje van iemand anders voor jezelf gebruiken???? Er stonden hele mooie plaatjes bij......

Je mag in principe alles gebruiken wat er op die site staat, maar die achtergrond is speciaal voor mij gemaakt (Waarvoor dank :blush: ). Ik zou hetBokito niet zo leuk vinden als mensen die ook gebruiken, maar wat moeten andere cacher's met

 

Maar verbieden kan ik niemand, er staat volgens mij geen © op de site.

Dat zie je niet helemaal goed:

Alles wat gezien kan worden als een creatieve uiting (een tekening, een foto, een verhaal) krijgt automatisch een bescherming op basis van het auteursrecht; daarvoor hoeft er echt geen © bijgezet te worden. In dit geval zou het copyright echter bij de maker blijven, tenzij hij schriftelijk heeft aangegeven dat hij het overgedragen heeft.

Door het plaatsen op de site wordt waarschijnlijk wel impliciet aangegeven (of dat staat in de voorwaarden van de site) dat anderen er gebruik van mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kwam ik ook nog tegen, is alleen te groot voor op het forum.

 

Ik wou eerst een plaatje doen, alleen .png ondersteund dit forum niet. Dan maar een linkje.Helemaal naar onderen scrollen.

 

Edit: Via een omweg toch gelukt.

96de21d8-237f-4671-b7d7-94adacb2b39d.jpg

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag in principe alles gebruiken wat er op die site staat, maar die achtergrond is speciaal voor mij gemaakt (Waarvoor dank :thumbup: ). Ik zou hetBokito niet zo leuk vinden als mensen die ook gebruiken, maar wat moeten andere cacher's met

 

Toevallig is een van mijn TB's een gorilla (GaiaPark Monkey) dus daarom sprak die mij wel aan...

Maar ik laat het nu even bij de banner die hieronder staat.

 

By the weg heeft de siteowner die voor jou gemaakt of iemand anders?....da's misschien wel leuk voor in de toekomst om te weten als ik toch nog eens wil veranderen :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

By the weg heeft de siteowner die voor jou gemaakt of iemand anders?....da's misschien wel leuk voor in de toekomst om te weten als ik toch nog eens wil veranderen :thumbup:

Een mede cacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

By the weg heeft de siteowner die voor jou gemaakt of iemand anders?....da's misschien wel leuk voor in de toekomst om te weten als ik toch nog eens wil veranderen :thumbup:

Een mede cacher.

Wiens banner ook al door een ander gebruikt is. Wie ben ik even kwijt. EDIT: weer gevonden michiel_l

 

Het lijkt mij wel zo netjes dat je even met de banner-owner overlegt m.b.t. het gebruik.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wiens banner ook al door een ander gebruikt is. Wie ben ik even kwijt. EDIT: weer gevonden michiel_l

 

Het lijkt mij wel zo netjes dat je even met de banner-owner overlegt m.b.t. het gebruik.

Sorry, je hebt helemaal gelijk. :thumbup: Ik was aan het experimenteren en heb daarvoor even een mooie "geleend". Ik ben van plan dit weekend een geheel eigen banner te maken, dus als ik hem tot dan nog even mag gebruiken, heel graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wiens banner ook al door een ander gebruikt is. Wie ben ik even kwijt. EDIT: weer gevonden michiel_l

 

Het lijkt mij wel zo netjes dat je even met de banner-owner overlegt m.b.t. het gebruik.

Sorry, je hebt helemaal gelijk. :thumbup: Ik was aan het experimenteren en heb daarvoor even een mooie "geleend". Ik ben van plan dit weekend een geheel eigen banner te maken, dus als ik hem tot dan nog even mag gebruiken, heel graag.

Dan moet je bij mijn broer zijn. Bij de weg: je banner is volgens mij statisch en linkt niet door naar je profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...