Spring naar bijdragen

finders en hiders uit Noord-Holland


onneb

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ben nieuwsgierig hoeveel mensen er op dit forum zitten uit Noord-Holland omgeving Alkmaar.

 

Alkmaar e.o. meld je !!

 

 

Ik ben wel eens op het forum te vinden, meer om te zien wat er gepost wordt.

De meeste onderwerpen gaan voor mijn gevoel echt nergens over, wat kan mij het nou schelen of iemand iets in zijn brievenbus heeft gehad. :D

Ik krijg bijna dagelijks iets in mijn brievenbus. ;)

Ik heb wel je vraag over de cache gelezen, ik hoop van harte dat je toestemming van de gemeente krijgt om hem te plaatsen, ze zijn in Alkmaar niet zo soepel met het geven van toestemming.

 

groeten uit de Horn noord

 

Kwibus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nieuwsgierig hoeveel mensen er op dit forum zitten uit Noord-Holland omgeving Alkmaar.

 

Alkmaar e.o. meld je !!

 

 

Ik ben wel eens op het forum te vinden, meer om te zien wat er gepost wordt.

De meeste onderwerpen gaan voor mijn gevoel echt nergens over, wat kan mij het nou schelen of iemand iets in zijn brievenbus heeft gehad. :D

Ik krijg bijna dagelijks iets in mijn brievenbus. ;)

Ik heb wel je vraag over de cache gelezen, ik hoop van harte dat je toestemming van de gemeente krijgt om hem te plaatsen, ze zijn in Alkmaar niet zo soepel met het geven van toestemming.

 

groeten uit de Horn noord

 

Kwibus

 

Kwibus ik woon vlakbij jou, ik woon erg dicht in de buurt van de oudieplas, volgens mij heet het hier rak noord ik woon in de beugelstraat. de cache die ik wil verstoppen komt niet in alkmaar te liggen maar in akersloot.

 

 

 

Ben nieuwsgierig hoeveel mensen er op dit forum zitten uit Noord-Holland omgeving Alkmaar.

 

Alkmaar e.o. meld je !!

 

Je nieuwe cache wordt echt wel gevonden of wil je dat hier niet peilen ?

 

 

nee ben ik niet bang voor, gaat het niet om, is meer nieuwsgierigheid hoeveel van die cache malloten er in mijn buurt wonen, de eerste cache die ik wil plaatsen moet nog geplaatst worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nieuwsgierig hoeveel mensen er op dit forum zitten uit Noord-Holland omgeving Alkmaar.

 

Alkmaar e.o. meld je !!

 

 

Als echte kaaskop mogen wij niet achterblijven, er zijn vele noordhollandse cacheleggers en zoekers.

Ons streven is om bij elke 50e found zelf een cache in elkaar te zetten. Tot op heden zijn dat er 3, 2 mysteries en een regular.

 

Het is inderdaad zo dat de gemeente Alkmaar moeilijk doet over perkjes en parkjes, daarentegen wel volle medewerking met het leggen van een cache in de Egmonderpolder langs het jaagpad.

:D

 

Wij hopen dat er nog vele caches in NH neergelegd zullen worden, hoewel het eropuit trekken ook heel avontuurlijk kan zijn, zoals de Veluwe of Limburg.

Gisteren Argusoog gedaan, samen met ons hondje, ook een hele leuke i.c.m. een strandbezoek.

 

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...