bonahead Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Dames en heren geocachers, Sinds vandaag is de eerste pilotuitzending van GEOCACHERADIO online. U kunt deze vinden op het volgende adres: http://www.podplaza.nl/index.php?action=ep...isode_id=157114 De eerste uitzending geeft een indruk van de mogelijke inhoud in de toekomst. Alle genoemde telefoonnummers, emailadressen en URL's zijn actief. Wij zijn benieuwd naar uw reactie, positief of negatief, we kunnen er altijd wat mee. Veel plezier met het beluisteren van de eerste pilot. Groet, Paolo Bona en Danny Maas
Ating en Rosie Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Eerste aflevering geluisterd Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van het Geocachen! Geogroeten Ating en Rosie
Peetee Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Inderdaad een heel leuk initiatief. Met plezier naar geluisterd!
LTeunis Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Net afgeluisterd, geweldig. Dat er vele mogen volgen
dets Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Ik heb 'm toegevoegd aan mijn iTunes-lijst en beluister 'm binnenkort. In ieder geval een goed initiatief. Als fervent PodCacher luisteraar ben ik toch erg blij met een nederlandstalige variant. In ieder geval veel succes gewenst.
GeoGeldrop Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Net even alvast een stukje zitten luisteren. Leuk gedaan hoor, lekker vlotte presentatie ook! Ga zeker nog meer uitzendingen beluisteren. Succes! GeoGeldrop
Tanuki Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Harstikke geinig! Complimenten was een leuke uitzending. Grtz, Tanuki
AppieEnJoke Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Leuke uitzending heb net even geluisterd groetjes uit Delft
RvU Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Terwijl de podcast loopt, schrijf ik dit berichtje! Leuk, zal de link als 'bladwijzer' instellen. M.vr.gr. RvU
Team WilP Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Goed initiatief We zullen het blijven volgen
Stonehorse Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Leuk idee en informatieve eerste uitzending. Wij zijn al benieuwd naar de volgende. Succes met de voorbereidingen! P.S. Van welk programma is die eindtune ook alweer?
kcbotr Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Wij kunnen niet achterblijven, een heel leuke aflevering. Hopelijk volgen er nog vele, in ieder geval de snelkoppeling opgeslagen. Veel succes! namens team kcbotr
GeoGerard Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 (bewerkt) Wie is die vrouw die zo verschrikkelijk hard kreunt en roept: OH GOD YES YES YES YES YES YES AHHHH YES OH OH OH GOD ??? Ik maak niet zoveel lawaai als ik een kist gevonden heb hoor. 30 november 2007 bewerkt door GeoGerard
GeoVlinder Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 Helemaal geweldig!!! We hebben net geluisterd en gelachen. Wanneer gaan jullie 24/7 live? groetjes GeoVlinder
de Roode Lantaarn Geplaatst 30 november 2007 Geplaatst 30 november 2007 (bewerkt) P.S. Van welk programma is die eindtune ook alweer? Die Sendung mit der Maus oftewel Het programma met de Muis. In Duitsland nog altijd te zien op de Zondagmorgen. KlikkerdeKlik Ger@ld 30 november 2007 bewerkt door de Roode Lantaarn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden