Spring naar bijdragen

Kistje weg


Team Gelaen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Vandaag mijn cache (Driepoel cache) gecontroleerd. Wat blijkt, de inhoud van de cache ligt er nog, netjes in een zakje (ziplog), maar het munitiekistje eromheen is weg. Dat bleek trouwens al in een eerdere log te staan, die ik niet goed gelezen had.

 

Je zou bijna denken.......

Ik bedoel als iemand de cache ript neemt tie de rest toch ook mee, of verstrooid het spul door het bos lijkt me.

 

Heeft iemand dit ook wel een gehad?

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is mij twee keer overkomen bij de cache 'Biertje?'. Prachtige groene metalen leger-verbanddoosjes en beide keren de inhoud in een zakje ter plekke achtergebleven. Cache-doos-diefstal dus.

neem aan dat dit in de categorie triest valt.

bewerkt door professor & co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer vervelend :angry::down:. Dus het logboek en alles is nog wel gewoon aanwezig? Da's dan in ieder geval nog een geluk bij een ongeluk. Maar je gaat dan wel denken, als ik hem op dezelfde plek verstop, heb je kans dat de persoon in kwestie over een tijdje hetzelfde doet (net als inbrekers soms na een paar maanden terug komen, omdat de mensen in kwestie dan van het geld van de verzekering net mooie nieuwe spulletjes aangeschaft hebben). Idee om hem een 100-tal meter te verplaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij twee keer overkomen bij de cache 'Biertje?'. Prachtige groene metalen leger-verbanddoosjes en beide keren de inhoud in een zakje ter plekke achtergebleven. Cache-doos-diefstal dus.

 

Misschien tip om van de kist een travelbug te maken :angry:

 

sorry maar tis natuurlijk :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

 

Hesselannema en ik zitten op dezelfde golflengte. Mijn eerste gedachte was: gejat door cachers... :down:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

 

Hesselannema en ik zitten op dezelfde golflengte. Mijn eerste gedachte was: gejat door cachers... :down:

Schrijf ik zo duidelijk tussen de regels door, :angry: Idd was dat mijn eerste gedachte, "netjes in een zakje"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

Dan zou ik niet de naam van de cache er in slaan want dan is de kist niet herbruikbaar; zet er gewoon je geocachingnaam in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden we kort geleden ook niet zo'n gevalletje?

 

Heksloot cache

 

Inderdaad, kort geleden had ik iets vergelijkbaars met "Enkeltje Den Dolder". Van de tussen cache was alleen nog maar de inhoud te vinden. Het kistje was weg. Ik zou haast gaan denken aan een serie.... :down:

 

Erjee62

 

Haarlem, Geleen, Den Dolder...als het een serie zou zijn doet hij er wel erg veel moeite voor. Terwijl het niet meer dan een paar euro bij de dumpzaak hoeft te kosten :angry: . Misschien eerder allemaal toevallige vinders die denken dat zo een mooi kissie veel meer kost en het daarom stiekem vervangt door een curver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idee om hem een 100-tal meter te verplaatsen?

 

Inderdaad, zoiets was ik ook van plan. Misschien niet zover, maar dat zie je niet uit de berekening ;-)

 

 

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

 

Herkenbaar maken van de kist later, dat is ook 1 van de ideeen die ik heb.

 

 

Het is mischien een gek idee.... Maar is het ook een idee om met slag letters op diverse zijden de naam van de cache er in te slaan. De cache word hier door lastiger om op andere plaatsen in te zetten. Teverns word de cache mogelijk herkend door een cacher als deze via bv. markplaats aanschaft.

 

Hesselannema en ik zitten op dezelfde golflengte. Mijn eerste gedachte was: gejat door cachers... :thumbdown:

Schrijf ik zo duidelijk tussen de regels door, :wistling: Idd was dat mijn eerste gedachte, "netjes in een zakje"

 

Vandaar mijn regel: 'Je zou bijna denken.....'

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van welk een laag allooi is iemand die een dergelijk actie uitvoert ! : :thumbdown:

Moge deze persoon getroffen worden door rampspoed en ellende...

Het merken van een ammo-box lijkt me wel een goed idee.

Verplaatsen van de 'nieuwe' cache is natuurlijk een mogelijkheid alleen moet die dan weer 'approved' worden, dat vind ik weer niet zo handig.

Hoe dan ook, een vervelende gebeurtenis, wat aan de andere kant weer mogelijkheden biedt voor creatieve oplossingen... :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...