Spring naar bijdragen

Geocaching.nl is niet oke


Aanbevolen berichten

Er gaat wat fout met de sit van .nl. Warnig op de hooft pagina. Gevonden of niet gevonden kaart word niet geproduceerd. Ook krijg mijn logs niet te zien bij de statistieken en geeft hij een fout meldeing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er gaat wat fout met de sit van .nl. Warnig op de hooft pagina. Gevonden of niet gevonden kaart word niet geproduceerd. Ook krijg mijn logs niet te zien bij de statistieken en geeft hij een fout meldeing.

 

 

En ook wanneer je zoekt op "plaats" (de kaart dus) gebeurt er niets :thumbup::beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum.

Dan mis ik ook nog de chat.

Er zijn dus nog wel wat verbeter puntjes.

 

Alleen we moeten even wachten op de mensen die dit mogelijk maken en hun vrije tijd (of werk tijd) er aan op offeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum.

Dan mis ik ook nog de chat.

Er zijn dus nog wel wat verbeter puntjes.

 

Alleen we moeten even wachten op de mensen die dit mogelijk maken en hun vrije tijd (of werk tijd) er aan op offeren.

Hoi Marcel.

 

Andere draadjes lezen wil wel eens helpen want daarin staat dat dit komt door een hackerspoging op de nieuwe versie van de boardsoftware.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuw forum, wel helemaal engels talig. Niet dat ik problemen heb met engels maar we zijn hier toch op een nederlands forum.
Het upgraden van ons forum is even in de ijskast gezet n.a.v. een geslaagde hackpoging op de nieuwste versie 2.1.6 bij derden.

 

De mannen van IPB waren donderdagnacht bezig met de voorbereidingen om ons forum te upgraden (major upgrade) toen daar berichten binnen kwamen dat een Turkse hackergroep de nieuwste versie heeft gehacked. Op de getroffen sites waren nationalistische en pro islam teksten te lezen. Niet iets waar wij blij van worden.

 

Na overleg is besloten om nog even op Versie 2.0.4 te blijven tot er duidelijkheid is over de hack én er een patch is.

 

We hebben besloten om het forum nu open te zetten maar nog te blijven bij de Engelse teksten. Dit heeft een technische reden.

 

We blijven jullie via het forum informeren.

 

Het Engels in het forum is dus tijdelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voortgang en aankondiging van deze 'major update' staat sinds 17 juni hier >> http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=6729

 

Dat draadje gaat toch alleen over het forum? Of begrijp ik dat verkeerd? ;)

Inderdaad gaat het hier om de "storing"van de geocaching.nl site.

 

Zouden er te weinig donateurs zijn :blink: ?

Het werk van Geocaching Nederland steunen?

Dat kan. Stort 10 euro op rekeningnummer 47.34.98.022 t.n.v. de Stichting Geocaching Nederland te Roosendaal o.v.v Donateur en Nickname.

Door uw donatie kan deze site blijven bestaan. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...