Spring naar bijdragen

Reputatiessysteem


Gast

Reputatiessysteem  

163 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat van je van het reputatiesysteem?

    • Mag blijven, is een goede aanvulling
      17
    • Vind het niets, werkt stemmingmakerij in de hand
      129
    • Ik heb er geen problemen mee (neutraal)
      16


Aanbevolen berichten

Sinds kort hebben we het reputatiesysteem bij wijze van experiment ingeschakeld.

Hiermee kan je stemmen op reacties in topics.

Naar aanleiding dit topic zijn we benieuwd wat de ervaringen van jullie tot nu toe zijn.

 

De stemmen op deze poll en de reacties worden in de teamvergadering van december meegenomen, waarmee we bekijken of reputatiesysteem aanblijft of uitgaat. Deze poll is een maand open en we zien graag ook je motivatie tegemoet.

bewerkt door Team Beetle
Omschrijving gewijzigd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gaf het al aan.

 

Per post kan het, maar laat dit nooit doorkomen op je profiel. Of laat zien wie er stemt. En zet het niet in je profiel.

Zoals het nu is zal ik alles doen om het in het idiote te trekken.

 

En ook ; of voor iedereen, dus ook de mensen van gc.nl en het forum of voor niemand.

 

Oja, tegen gestemd.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat men alleen maar naar mogelijkheden van het Forum kijk en niet naar andere dingen :( het gaat om geocaching dacht ik en niet om deze site om te toveren in een social media site zoals twitter en faceboek. Het is niet leuk om te zien dat dit soort zaken meer aandacht hebben dan de update van de site toevoegen van functies en wat al niet meer. Ik denk niet dat veel mensen weten dat het reputatie systeem iets zegt over de posting ipv de persoon.

 

Ik zou zeggen een gemiste kans.. Kijk eens over de schutting wat er om .nl heen allemaal gebeurd, ik weet dat er heel veel vrijwilligers zijn die hun meer dan 100% inzetten voor de geocacher die bij .nl is aangemeld. Maar ik kan mij niet voor stellen dat het bestuur van de stichting nog enige connectie heeft met wat de mensen echt bezig houdt. Er wordt meer gelet op de hoeveelheid die je quote, dan dat er echt naar de inhoud wordt gekeken, ben benieuwd of dit reputatie systeem van invloed gaat zijn. Ik had besloten vanwege bovenstaande niet meer te posten maar heb mij bedacht :) ik quote dan maar niet meer en probeer alleen maar op onderwerpen te reageren waar ik een medecacher of newbie kan helpen. Dit topic, helaas, valt niet in die categorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast geebheart

dit is waardeloos

dit werkt alleen maar op de hand om users te beoordelen om wie ze zijn niet om wat ze zeggen in het onderwerp

Doe het dan zoals de buren heeft, alleen een Thank You voor een goede en nuttige reply

En haal aub die grote vette reputatie banner uit je profiel. Dat spreekt elkaar ontzettend tegen

 

En als het toegevoegd word voeg het dan toe voor iedereen zodat we ook een reply vn een mod kunnen beoordelen, sluit dan niemand uit

bewerkt door geebheart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is waardeloos

En als het toegevoegd word voeg het dan toe voor iedereen zodat we ook een reply vn een mod kunnen beoordelen, sluit dan niemand uit

 

YEp Waardeloos, beter nu killen dan morgen..... :)

 

Als het blijft dan ook voor iedereen inderdaad, misschien wel eens goed om iedereen over dezelfde kam te scheren :) lijkt mij uitermate interessant om te zien hoe de sommige posts van Mods worden beoordeeld. Zou raar zijn als een mod een reputatie van -10 heeft

 

Gewoon uitzetten deze optie, voegt niets maar dan ook maar helemaal niets toe aan dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hiermee kan je stemmen op reacties in topics en forumgebruikers beoordelen.

 

 

 

 

Ik denk niet dat veel mensen weten dat het reputatie systeem iets zegt over de posting ipv de persoon.

 

 

Volgens mij spreken deze quotes elkaar tegen. Team Beetle geeft twee doelen aan, waaronder stemmen op forumgebruikers.

Track_leader heeft het alleen maar over het beoordelen van een posting.

Als Track_leader gelijk heeft, dan zou dus ook Team Beetle als admin niet weten hoe het werkt......

 

Overigens heb ik tegen dit systeem gestemd vanwege het al genoemde argument van stemmingmakerij.

De mogelijk die global biedt om een poster te bedanken voor een post spreekt mij meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien inderdaad zoiets als op de buren, alleen bedankjes.

Want nu is het gewoon niks. Als je het niet eens bent met iemand gaan sommige meteen minnetjes geven. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Daarnaast vind ik het ook slecht dat team leden dit niet krijgen. Alsof we team leden niet slecht mogen beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hiermee kan je stemmen op reacties in topics en forumgebruikers beoordelen.

 

 

 

 

Ik denk niet dat veel mensen weten dat het reputatie systeem iets zegt over de posting ipv de persoon.

 

 

Volgens mij spreken deze quotes elkaar tegen. Team Beetle geeft twee doelen aan, waaronder stemmen op forumgebruikers.

Track_leader heeft het alleen maar over het beoordelen van een posting.

Als Track_leader gelijk heeft, dan zou dus ook Team Beetle als admin niet weten hoe het werkt......

 

Overigens heb ik tegen dit systeem gestemd vanwege het al genoemde argument van stemmingmakerij.

De mogelijk die global biedt om een poster te bedanken voor een post spreekt mij meer aan.

 

Mijn fout, excuses, ik was niet helemaal duidelijk.

Het reputatiesysteem zegt inderdaad alleen iets over de post. (zal de omschrijving aanpassen van de poll)

Alleen de waardering van de post wordt wel toegekend aan de plaatser van de post / reactie.

En ook de topic kan een waardering krijgen... (nu wordt het misschien te ingewikkeld?)

bewerkt door Team Beetle
Omschrijving v/d poll gewijzigd ter verduidelijking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het reputatiesysteem zegt inderdaad alleen iets over de post. (zal de omschrijving aanpassen van de poll)

Alleen de waardering van de post wordt wel toegekend aan de plaatser van de post / reactie.

 

En daarmee zegt het dus iets over de poster. En daar zitten dus de bezwaren van de meeste mensen tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, gewoon omdat ik er niet uit kom. Er is op dit forum vaker gesproken over een waarderingssysteem voor caches, en ofschoon daarover de meningen verdeeld waren, waren er wel degelijk voorstanders als ik me goed herinner. Er bestáán ook waarderingssystemen (GCVOTE bijvoorbeeld) voor caches.

 

Waarom zou een waarderingssysteem voor caches wél bestaansrecht hebben, en een waarderingssysteem voor posts (bijdragen op een forum) niet?

 

Edit: neutraal gestemd.

bewerkt door GuitarArnie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, gewoon omdat ik er niet uit kom. Er is op dit forum vaker gesproken over een waarderingssysteem voor caches, en ofschoon daarover de meningen verdeeld waren, waren er wel degelijk voorstanders als ik me goed herinner. Er bestáán ook waarderingssystemen (GCVOTE bijvoorbeeld) voor caches.

 

Waarom zou een waarderingssysteem voor caches wél bestaansrecht hebben, en een waarderingssysteem voor posts (bijdragen op een forum) niet?

 

Edit: neutraal gestemd.

 

Omdat dit teveel afhangt hoe ieamnd naar jou kijkt, het wordt doorgevoerd naar je persoonlijke pagina enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het eerder opzeggen van mijn donateursschap van een paar jaar, de laatste tijd overwogen toch dat tientje steun weer te gaan geven.

Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat een stichtingsvorm geen goede optie is.

Maar dan komt er weer zoiets onzinnigs uit waar niemand om vraagt maar waarvan de bestuursleden vinden dat dat misschien wel aardig zou kunnen zijn.

E.e.a weer zonder leden te raadplegen. (OEPS, das waar ook, leden da kan nie! tis een stichting)

Denk eens na over een verenigingsvorm, met wat aan te bieden mogelijkheden, waarschijnlijk zul je meer leden krijgen dan dat er nu donateurs zijn.

Weer volleding on topic:

Dit reputatiesysteem, is ondanks misschien de ongetijfeld wel goede bedoelingen op deze manier geintroduceerd tot mislukken gedoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...