Spring naar bijdragen

Zoeken Op Het Forum?


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ik wil even iets onder de aandacht brengen en vragen of meerdere cachers dit probleem ondervinden?

Als ik iets wil zoeken op het forum bijvoorbeeld:

 

Hoe kan ik iets vinden ik ben nieuw? :crybaby:

 

Dan krijg ik de volgende melding:

 

Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 3 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan.

 

Als ervaren cacher weet je de weg op het forum en kom je wel aan het antwoord op je vraag. :yes:

Maar als nieuweling is het toch wel een hele puzzel om eruit te komen. :thumbup:

 

Ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden.

 

Vriendelijke groeten Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 3 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan.

Leuk joh, moet je bij de zoekfunctie HTM intypen ipv HTML (mag is 3 karakters en geen HTML :crybaby: ) krijg je een berg HTML te zien :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :thumbup:

 

Hallo Peetee,

 

Dit is naar mijn mening iets waar men wat mee kan.

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om het aantal draadjes eens op te schonen.Er zijn veel draadjes die van gelijke strekking zijn. Door al die bomen zie je het bos niet meer en start je als beginneling gewoon maar weer een draadje.

Dus mi flink opschonen.

Go and have fun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :thumbup:

 

Hallo Peetee,

 

Dit is naar mijn mening iets waar men wat mee kan.

Groetjes Keske27

Okee. Mochten de .nl-medewerkers dat inderdaad ook vinden, dan kunnen ze hier meer info vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :crybaby:

 

Handig hoor! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Peetee, de zoekfunctie op het forum heeft de aandacht. Zeker voor de nieuwe stijl website.

 

Fijn want ik verzuip ook zo af en toe.

Linda

 

Hallo jolimama,

 

Niet gelijk verdrinken hoor je kan altijd iemand mailen voor wat uitleg wat betreft deze mooie hobby.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :ph34r:

:rolleyes: ik heb 'm gelijk gebook markt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje geleden eens aan het experimenteren geweest met de (relatief) nieuwe mogelijkheden die Google biedt op het gebied van het maken van aangepaste zoekmachines.

 

Zo heb ik (als test) ook eens een zoekmachine aangemaakt die uitsluitend de inhoud van het forum van .nl indexeert. Volgens mij werkt dat best wel leuk. Zou het iets zijn om in het forum te integreren?

 

Probeer hier maar eens.

 

Qua uiterlijk ziet het er natuurlijk niet uit zo, maar het gaat maar even om het idee. Toch? :rolleyes:

 

 

Oke, je hebt gelijk. Het ziet er niet uit

 

Maar werken dat het doet. Supersnel en als een tierelier. Bookmarked tot gc ooit af is. (en ws daarna ook, omdat je zelf dan wel weer verbeteringen zal toepassen)

respect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Hallo all,

 

Ik wil even iets onder de aandacht brengen en vragen of meerdere cachers dit probleem ondervinden?

Als ik iets wil zoeken op het forum bijvoorbeeld:

 

Hoe kan ik iets vinden ik ben nieuw? :blush:

 

Dan krijg ik de volgende melding:

 

Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 3 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan.

 

Als ervaren cacher weet je de weg op het forum en kom je wel aan het antwoord op je vraag. :yes:

Maar als nieuweling is het toch wel een hele puzzel om eruit te komen. :thumbup:

 

Ik hoop dat hier een oplossing voor gevonden kan worden.

 

Vriendelijke groeten Keske27

 

Kan je hier wat mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...