Veda Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Goedemiddag, Voor De Stentor/Dagblad Flevoland wil ik een verhaal schrijven over geocaching. Daarvoor zoek ik iemand die met mij een route in de Noordoostpolder wil lopen. Wie o wie meldt zich aan? Met vriendelijke groeten, Donna Oevering journalist bij Persbureau Vedapress
smeule Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 (bewerkt) Kijk hier of hier of hier of hier of hier is. Vooral wat de gemiddelde cacher van publiciteit vind. 12 oktober 2007 bewerkt door smeule
Tanuki Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Deze film is een echte promotiefilm om geocaching meer in de publiciteit te brengen. Alle 'geheimen' van geocaching worden hier door mijn film onthuld: http://www.oosting-j.nl/Geo/geomovie.wmv
Track_leader Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 ik ben onder de indruk.......... of niet leuke beat, leuke muziek maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit filmpje..... hoog csi gehalte
Bitte ein Bit Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Deze film is een echte promotiefilm om geocaching meer in de publiciteit te brengen.Alle 'geheimen' van geocaching worden hier door mijn film onthuld: Sorry hoor, maar als dit alle "geheimen" van geocaching zijn, vraag ik me af, waar ik de laatste jaren mee bezig ben geweest.
Track_leader Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Deze film is een echte promotiefilm om geocaching meer in de publiciteit te brengen. Alle 'geheimen' van geocaching worden hier door mijn film onthuld: Sorry hoor, maar als dit alle "geheimen" van geocaching zijn, vraag ik me af, waar ik de laatste jaren mee bezig ben geweest. een cursus professioneel filmen zeker Ik wil graag ieder in zijn waarde laten maar ik neem aan dat onze vriend Tanuki een practical joke maakt. of niet
Team Professor X Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Hoe vaak krijgen we deze CSI geocaching nog te zien
Remunj Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Deze film is een echte promotiefilm om geocaching meer in de publiciteit te brengen.Alle 'geheimen' van geocaching worden hier door mijn film onthuld: http://www.oosting-j.nl/Geo/geomovie.wmv Als onze blauwe broeders dit zagen, ging men gelijk zoeken en waarschuwde men alvast de club in Culemborg (EOD). Remunj
Ilonka1980 Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Deze film is een echte promotiefilm om geocaching meer in de publiciteit te brengen.Alle 'geheimen' van geocaching worden hier door mijn film onthuld: http://www.oosting-j.nl/Geo/geomovie.wmv het is gewoon een vette spoiler, alleen moet je nog raden van welke cache dat ie is
tuitje Geplaatst 12 oktober 2007 Geplaatst 12 oktober 2007 Van deze heb ik er nog 100 in de schuur staan. Mischien is dit een mooie promo filmp voor de verkoop van mijn ammo boxen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden