Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eindelijk WP-bestanden maken in GSAK per provincie! Klasse! :D

Dat kan al een tijdje....

Je kunt in GSAK namelijk polygonen maken, en alle caches binnen die polygoon selecteren/exporteren/etc

Nu nog iemand vinden die voor mij al die polygonen langs de provinciegrenzen gaat aanmaken ;)

Geplaatst (bewerkt)
Nu nog iemand vinden die voor mij al die polygonen langs de provinciegrenzen gaat aanmaken ;)

Kijk eens hier

Alleen de belangrijkste provincie mist ;):D

bewerkt door Team 16
Geplaatst

Kijk eens hier

Alleen de belangrijkste provincie mist :cry::thumbdown:

Nu je het zegt heb ik deze lijstjes inderdaad al eens bekeken. Wel jammer dat ze niet compleet zijn. Ik vond de polygonen op een aantal plekken wel wat grof, en er bleken geloof ik ook wat caches te zijn die precies tussen twee provincies in vielen! Er blijft wel altijd wat te zeuren natuurlijk :D

Dat laatste ben ik niet met je eens :)

Geplaatst

Uitgangspunt zijn natuurlijk de coordinaten bovenaan de cache pagina! Die bepalen in welke provincie de cache gezocht cq geregistreerd moet worden. De rest is bijzaak. Ook voor alle Mysteries en de oude Hitchhikers hou je die coordinaten aan! Maar het is een grappige gadget om straks gevonden lokatie "The Netherlands/Drenthe" te zien :thumbdown:

Geplaatst

Leuk idee! Ik wilde zoiets altijd al bijhouden.

Nu nog hopen dat de cache plaatsers dit ook willen aangeven. Of dat het anders gedaan wordt. Ook voor gearchiveerde caches?

Geplaatst

En als bij de Earthcaches dan ook de provincies gaan gelden als staat, wordt het nog leuker.

Zo komen de pins wel erg makkelijk dichterbij.

Wie weet of dat daar ook echt zo werkt (bv. België was al verdeeld) ?

Geplaatst

Even een reactie op de voorganger. Earthcaches gelden per land. In België is dat onafhankelijk van de provincie, zou anders wel heel erg eenvoudig worden :thumbdown:.

Geplaatst
Even een reactie op de voorganger. Earthcaches gelden per land. In België is dat onafhankelijk van de provincie, zou anders wel heel erg eenvoudig worden :P.

Gelukkig, we dachten even dat de inspanningen van de laatste tijd wat overbodig geweest waren.

p.s. Pin en sticker lagen vandaag na thuiskomst van een weekje Groningen in de bus :D

:ph34r:

Geplaatst (bewerkt)

En als bij de Earthcaches dan ook de provincies gaan gelden als staat, wordt het nog leuker.

Zo komen de pins wel erg makkelijk dichterbij.

Wie weet of dat daar ook echt zo werkt (bv. België was al verdeeld) ?

Je wil toch niet zeggen dat mensen die earthcaches alleen maar leggen om een pin te scoren??

Dat denk ik wel, alsmede een icoontje bij je gelegde caches! Waarom zou je anders zo hard hollen voor die Earthcaches. De uitdaging zijn de pins, anders zou ik het ook niet kunnen verklaren. Een autoritje naar een infobord bij een aardkundig verschijnsel lijkt mij niet zo boeiend. Een echte multitour daarentegen wel, dan moet je er tenminste nog wat voor doen. En geloof me, deze route kost je wel enkele uren lopen, heerlijk :ph34r:

bewerkt door Team Professor X
Geplaatst

Ook al ligt de uiteindelijke cache in Limburg, als de cache(route) start in Groningen, zal het een cache uit Groningen zijn. Dat wat zou tellen is dus de zogenaamde Parentwaypoint.

Ik kan me voorstellen dat er cache-eigenaren zijn, die een mystery hebben in een grensgebied van een provincie, en ndanks dat de cache niet meer dan 3.2 kilometer van de parentwaypoint af ligt, liever niet de richting van de cache bekend willen hebben.

Voor mij hoeft dit hele gedoe niet. Zoals al eerder geschreven, weer een rankinglist erbij?

Geplaatst (bewerkt)

maar dit is wel een GC.com ranglijst ;) De lokale lijsten zijn natuurlijk ook leuk, maar zo af en toe wat nieuws is een welkome afwisseling!

ik vindt het wel leuk als de functionaliteit in Nederland hetzelfde is als in andere landen.

bewerkt door Track_leader
Geplaatst
maar dit is wel een GC.com ranglijst :eek: De lokale lijsten zijn natuurlijk ook leuk, maar zo af en toe wat nieuws is een welkome afwisseling!

Sluit ik me helemaal bij aan.

Mits het goed werkt natuurlijk.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...