Spring naar bijdragen

Niet loggen op internet; Komt dat vaker voor?


hneel

Aanbevolen berichten

Komt dat vaker voor, dat mensen wel ter plekke in het logboek/logrolletje loggen, maar niet op de pagina op internet?

 

Normaal zou je denken "who cares", maar als je denkt nog eremetaal te kunnen halen, terwijl iemand anders dat al gehaald heeft maar niet heeft gelogd, is dat toch een beetje flauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Komt dat vaker voor, dat mensen wel ter plekke in het logboek/logrolletje loggen, maar niet op de pagina op internet?

 

Normaal zou je denken "who cares", maar als je denkt nog eremetaal te kunnen halen, terwijl iemand anders dat al gehaald heeft maar niet heeft gelogd, is dat toch een beetje flauw.

 

Soms loggen we wel eens een paar weken later (geen internetverbinding op vakantie); kan me niet voorstellen dat er helemaal niet gelogd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms loggen we wel eens een paar weken later (geen internetverbinding op vakantie); kan me niet voorstellen dat er helemaal niet gelogd wordt.

 

Bij controle tussen logboek en internet bleek dat er inderdaad wel eens loggers zijn die niet op internet loggen. Ik heb die mensen gemaild, iemand was het vergeten :P en een paar loggen noooooit :thumbup:

 

Dus niet iedereen gebruikt zijn account om cijfertjes te halen maar alleen om een leuke wandeling te vinden.

Dat die mensen bestaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Soms loggen we wel eens een paar weken later (geen internetverbinding op vakantie); kan me niet voorstellen dat er helemaal niet gelogd wordt.

 

Bij controle tussen logboek en internet bleek dat er inderdaad wel eens loggers zijn die niet op internet loggen. Ik heb die mensen gemaild, iemand was het vergeten :P en een paar loggen noooooit :thumbup:

 

Dus niet iedereen gebruikt zijn account om cijfertjes te halen maar alleen om een leuke wandeling te vinden.

Dat die mensen bestaan :D

Ik ken deze mensen ook, alleen wandelen en niet loggen op het net, dat is geen probleem toch. maar ik kan me niet voorstellen dat de goudzoekers niet loggen op het internet.... toch. Daar gaat het ze meestal om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hoor, er zijn echt mensen die nooit loggen op internet.

Sommige daarvan nemen zelfs TB's mee, die daardoor soms maanden later weer onverwacht ergens opduiken.

..... en hierdoor kloppen de gegevens van de TB niet meer qua gereisde afstand. Het zou beter zijn dat die mensen tb's en coins laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... en hierdoor kloppen de gegevens van de TB niet meer qua gereisde afstand. Het zou beter zijn dat die mensen tb's en coins laten liggen.

 

Klopt, helemaal mee eens.

 

Een voor de goudzoekers, als er inderdaad iemand als eerste in het boekje logt, die niet op internet logt, dan ben je natuurlijk niet meer de eerste. In de statistieken heeft die cache dan geen goud denk ik..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt ook van die mensen die niet loggen in het logboekje en wel op internet. Ook vreemd zijn ze dan wel echt ter plekke geweest, vraag je dan af.

Een log geldt alleen als die in het logboek is geschreven. Is dit niet gedaan in het logboek dan mag je de log verwijderen. Er is dan namelijk geen bewijs dat de cacher ook echt ter plaatse geweest (dit geldt dus niet voor webcam en virtual).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even back to basics!

 

Het oorspronkelijk geocachen was gewoon een traditional met een logboek waarin gelogd diende te worden.

 

Daarna is er van alles bij verzonnen om het interessanter en aantrekkelijker te maken (met alle gevolgen van dien).

 

Dus als iemand alleen maar logged in het logboekje is voldaan aan de basiseisen van geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gingen laatst eens cachen en moesten op zoek naar een micro. We hebben de omgeving afgezocht, gespeurd, in bomen geklommen, het bos geverticuteerd met de prikstok, maar helaas niet kunnen vinden. Toen kwamen we op het idee om het volgende te doen, omdat we al zolang hadden gezocht. We maakten op de (volgens ons vermoede) vcacheplek een gaatje in de grond en maakten daar een foto van. Cache geript! Toen voor de moeite toch een foundlog op internet, want ja die statistieken tellen ook mee en je hebt niet voor niets 20 euri aan benzine verreden. En toen werk ik wakker, ik had gedroomd ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk gaat Haak daar van uit.

Je weet toch dat elke rechtgeaarde cacher in een tentje nabij de caches overnacht,

 

En om niet op te vallen doet hij dat in een oud gammel tentje, dat dus veelal lekt als een mandje........ ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...