Spring naar bijdragen

Wijzigen Username


Pfotzsche

Aanbevolen berichten

Hmz misschien toch een goed moment om mijn naam te veranderen naar Doggie Team. Waarom? Gewoon omdat ik dat wel leuk vind. Als ik ergens trots op ben is het op mijn kanjer van een hond! Leuke manier om daar op die manier blijk aan te geven. Maar is het nou Doggie of Doggy?

 

Sunny...

:pepsi:

Nou Sunnie ;) , het is volgens mij Doggie.

Volgens mij is het één doggy, maar twee doggies. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vanavond het verzoekje ingediend en nu al veranderd!!! Slechts 3 uurtjes geduurd! Geweldig!!! :pepsi:

 

Morgen nieuwe stickertjes maken, ook leuk om te doen... en dan snel een cache zoeken om mijn nieuwe stickertje te plakken. Ben nog even naar de buren gelopen voor een Engels woordenboek, dat van mij ligt vast ergens, maar waar? Doggie, doggy het kan beide... dus koos ik uiteindelijk maar voor Doggie... ;)

 

Ik ben er in ieder geval heel blij mee, nou doet Remy voortaan ook volledig mee!!!

 

Greetz...

From het Doggie Team... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tornado Stiens wil ook graag zijn naam veranderen. Als je leven verandert door positieve omstandigheden en niet meer gekoppeld te zijn aan een plaatsnaam. Het verzoek Tornado Bram wacht deze Tornado even af. Wat ik mij wel afvroeg is waar ik mijn naam van het forum kan veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mij wel afvroeg is waar ik mijn naam van het forum kan veranderen?

 

Dat kun je niet zelf veranderen, daar heb je iemand van de Admin voor nodig. Ik heb even gezocht hier op de site en kwam deze link tegen:

 

http://forum.geocaching.nl/index.php?act=S...mp;CODE=leaders

 

Ik heb vrijdag Geoman een PB gestuurd maar nog niets gehoord, is natuurlijk ook pas kort dag. Maar elders op het forum wordt wel gemeld dat het uiteindelijk wel goed komt. Ik wacht dus gewoon nog even af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tornado Stiens wil ook graag zijn naam veranderen. Als je leven verandert door positieve omstandigheden en niet meer gekoppeld te zijn aan een plaatsnaam. Het verzoek Tornado Bram wacht deze Tornado even af. Wat ik mij wel afvroeg is waar ik mijn naam van het forum kan veranderen?

 

Nog niets van .com gehoord. Hoop dat ik het goed aangevraagd heb of wat te ongeduldig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niets van .com gehoord. Hoop dat ik het goed aangevraagd heb of wat te ongeduldig?

 

Bij mij was het binnen 3 uur geregeld. Ik heb een heel kort mailtje gestuurd naar contact@groundspeak.com met daar in het verzoek mijn oude naam sunnydyke te veranderen naar Doggie Team. Maar wellicht zijn er inmiddels wel heel veel verzoekjes binnen gekomen om namen te veranderen en hebben ze het daar nu heel druk mee. Als het heel lang gaat duren zou ik er gewoon nog een mailtje aan wagen. Je weet maar nooit.

 

En zie! Ook hier op het gc.nl forum is het helemaal goed gekomen! Thanks to Geoman!!! :rolleyes:

 

De eerste stickers zitten alweer in logboekjes en logrolletjes, dit keer ben ik wel erg trots op het eind resultaat. Ze zijn erg leuk geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes vandaag is de naamsverandering gelukt, nu nog even op het forum . . .

Is inmiddels ook aangepast waarvoor dank.

 

Constateer nu nog de volgende problemen:

De geodors die ik uitgedeeld heb staan niet in mijn lijst meer.

De rank statics werken niet meer, ik kom niet voor in de cacherstats.com

bewerkt door Tornado Bram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ook onze naam hebben we op GC.com veranderd.

Om recht te doen aan het complete team.

Van wilp naar Team WilP

 

 

Om 17:45 uur aangevraagd om 22:10 uur gerealiseerd :P

 

Aanvraag naamsverandering bij .nl volgt indien nodig morgen of overmorgen

 

;)

bewerkt door wilp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Aanvraag naamsverandering bij .nl volgt indien nodig morgen of overmorgen

 

;)

 

Kan nu wel ;)

 

Kom maar op, zit met de vinger op de knop......

 

Mail is via dhz mailadres verzonden.

bedankt :P

 

 

DHZ mailadres? Die ken ik niet.

 

Mail aan de admins, of aan Kruimeldief, of via www.geocaching.nl/support en dan afdeling Forumzaken of Algemeen

 

 

Ik zie dus ook geen verzoek :)

 

 

Maar.... aangezien je al aangaf dat het Team WilP moet worden, zal ik het wijzigen. Mocht het toch iets anders moeten zijn, kruimeldief@geocaching.nl .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Aanvraag naamsverandering bij .nl volgt indien nodig morgen of overmorgen

 

;)

 

Kan nu wel :)

 

Kom maar op, zit met de vinger op de knop......

 

Mail is via dhz mailadres verzonden.

bedankt ;)

 

 

 

DHZ mailadres? Die ken ik niet.

 

Mail aan de admins, of aan Kruimeldief, of via www.geocaching.nl/support en dan afdeling Forumzaken of Algemeen

 

 

Ik zie dus ook geen verzoek :)

 

 

Maar.... aangezien je al aangaf dat het Team WilP moet worden, zal ik het wijzigen. Mocht het toch iets anders moeten zijn, kruimeldief@geocaching.nl .........

 

 

via:

http://www.geocaching.nl/diy/AccountInfo.php

dhz@geocaching.nl

 

gr.Wil

 

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Aanvraag naamsverandering bij .nl volgt indien nodig morgen of overmorgen

 

Kan nu wel ;)

 

Kom maar op, zit met de vinger op de knop......

 

Mail is via dhz mailadres verzonden.

bedankt

 

 

 

DHZ mailadres? Die ken ik niet.

 

Mail aan de admins, of aan Kruimeldief, of via www.geocaching.nl/support en dan afdeling Forumzaken of Algemeen

 

 

Ik zie dus ook geen verzoek :P

 

 

Maar.... aangezien je al aangaf dat het Team WilP moet worden, zal ik het wijzigen. Mocht het toch iets anders moeten zijn, kruimeldief@geocaching.nl .........

 

 

via:

http://www.geocaching.nl/diy/AccountInfo.php

dhz@geocaching.nl

 

gr.Wil

 

Ja, daar kun je wel een jaar op gaan klikken en naar gaan mailen, maar daarmee zal je geen andere schermnaam krijgen hier op het forum ;)

 

DHZ staat zoals je weet voor Doe Het Zelf, en een wijziging in je account kun je niet zelf doen en DHZ doet dit niet voor je :)

 

Het linkje waar je naar verwijst is puur voor gekoppelde namen. Dus wil ik de stats laten zien van mijn team, dan vul ik achter mijn accountnaam van geocaching.nl, mijn teamnaam in van geocaching.com.

 

Wil je echt je inlognaam, je schermnaam, je emailadres of je password gereset hebben, is de eerder genoemde weg de enige optie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...