Team Professor X Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik denk dat Prof X alleen Nederlandse heidecaches verzamelt in zijn bookmarklist om het nog overzichtelijk te houden Volgens mij zitten er 1-2 belgen tussen. Kalmthoutse heide en nog iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik denk dat Prof X alleen Nederlandse heidecaches verzamelt in zijn bookmarklist om het nog overzichtelijk te houden Volgens mij zitten er 1-2 belgen tussen. Kalmthoutse heide en nog iets. Oke, een paar net over de grens zijn natuurlijk ook nog interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3dgg Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Ik denk dat Prof X alleen Nederlandse heidecaches verzamelt in zijn bookmarklist om het nog overzichtelijk te houden Volgens mij zitten er 1-2 belgen tussen. Kalmthoutse heide en nog iets. Oke, een paar net over de grens zijn natuurlijk ook nog interessant Zeker als er een coin van Tuur inzit Heb ik daar gedropt, net in Nederland denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Een aanrader: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Naar aanleiding van de stukjes hier zondag jl. een wandeling gemaakt over het Dwingelderveld: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Wauw. Hiervoor zou het Pieterpad de rechteroever van de Maas echt moeten blijven volgen ipv bij Afferden de pont te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 21 augustus 2007 Share Geplaatst 21 augustus 2007 Wauw. Hiervoor zou het Pieterpad de rechteroever van de Maas echt moeten blijven volgen ipv bij Afferden de pont te nemen. Inderdaad. Het gebied was voor mij bekend, maar ik stond toch versteld van de uitzichten aldaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 15 september 2007 Share Geplaatst 15 september 2007 Regte Heide / Noord-Brabant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 17 september 2007 Share Geplaatst 17 september 2007 Vlorper Sjtasie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nl1ede Geplaatst 18 september 2007 Share Geplaatst 18 september 2007 Oud-Reemster-heide( GCMJJ8). De naam zegt al genoeg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2014 Deze lijst is al oud dus ik vraag me, nu de heide weer zo mooi kleurt, of er nog aanvullingen op de lijst zijn, Vast wel want in 7 jaar komen er veel caches bij Ik ben dol op bloeiende heide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden