Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

New Cache in town, maar wat doe je als je een puzzel moet oplossen en je snapt de hint voor die puzzel al niet?

In de cache pagina staat dat er ook geen hint word gegeven als iemand dat vraagt in een mail...

:P

bewerkt door glennenmaik
Geplaatst

Dan sla je hem toch lekker over. Doen wij meestal ook, waar geen honden welkom zijn. Je vind vast wel een andere cache, waar je wel uit kunt komen.

Team ReM.

Geplaatst

Soms willen we dan nog weleens een tijdje de logs van anderen volgen om te zien of daar wat uit te halen valt.

Lukt dat niet dan houd het gewoon op.

Er is nergens een regel of verplichting dat je alle caches moet kunnen vinden.

Hoewel sommige dat wel lijken te denken.

Geplaatst

Of je richt met een stelletje cachers uit de buurt een cluppie op!!! Zitten altijd wel een paar goede puzzelaars in! Bij ons cluppie, de WBA, wordt dan al snel een mailtje rondgestuurd bij dergelijke puzzels. Iedereen zo zijn specialiteiten, en de puzzels worden vrij snel (al dan niet samen) opgelost!!

Geplaatst

Gewoon aan de kant gooien. Er zijn nog zo veel andere caches, die je eerst kunt doen en als je ze allemaal gedaan hebt, kun je altijd nog eens gaan kijken naar de caches waar je geen hol van snapt. Dan kun je alsnog de eigenaar proberen te mailen en vragen om toch please een extra hint for dummies of gewoon wachten en op de refreshknop blijven drukken om te zien of er weer nieuwe caches bij zijn gekomen.

Dat laatste is toch dagelijks werk :P

Geplaatst
Ik neem aan dat je bedoelt dat men dan gezamelijk ideeen uitwisselt en probeert die caches op te lossen en zo. Het lijkt me bepaald niet echt bevredigend om te wachten tot een ander het heeft opgelost en je de coords van de cache stuurt. Maar inderdaad, met een groepje mensen mysteries aanvallen kan best gezellig zijn. Al hoort er dan naar mijn mening warme chocomel en slagroom bij!

Dat bedoel ik inderdaad...

Geplaatst

Ik neem aan dat je bedoelt dat men dan gezamelijk ideeen uitwisselt en probeert die caches op te lossen en zo. Het lijkt me bepaald niet echt bevredigend om te wachten tot een ander het heeft opgelost en je de coords van de cache stuurt. Maar inderdaad, met een groepje mensen mysteries aanvallen kan best gezellig zijn. Al hoort er dan naar mijn mening warme chocomel en slagroom bij!

Dat bedoel ik inderdaad...

Met een lekker glaasje wijn kom je ook een heel eind... :yes:

Geplaatst
Met een lekker glaasje wijn kom je ook een heel eind... :dribble:

Pffft alcoholisten :ph34r: . Wel jammer inderdaad dat er geen hints gegeven worden. Balen als je zo een stipje op de kaart niet weg kan werken, als je niet zo'n puzzelgeest hebt. Ben er trouwens van overtuigd dat het goedkomt met de hierbedoelde cache!! :yes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...