team wolfje Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Beste mensen Een aantal van jullie zullen nu denken daar heb je hem weer met zijn kistjes (heb er nog wel een paar) Ik vraag me af zijn er mensen geintresseerd om gezamelijk kistjes te kopen bij een groothandel. die zowel de grote kleine en verbanddoosjes verkoopt Ik denk hierbij aan het prijsvoordeel aangezien we er dan veel in een keer afnemen ik wacht de reakties af groetjes WOLFJE 30 januari 2006 bewerkt door Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 ik vind het een goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Lijkt ons ook wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Licht eraan waar je ze gaat halen/bestellen? En wat ze kosten? greetz Knifemen 30 januari 2006 bewerkt door knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Wat mogen ze gaan kosten zowel de grote als de kleine ook heb ik wel oren voor de verbandkisten die de prof. had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 30 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2006 Licht eraan waar je ze gaat halen/bestellen? Ik heb van de week een bestelling gedaan voor deze kistjes: geoswag kistjes greetz Knifemen <{POST_SNAPBACK}> zal wel aan mij liggen ik zie geen kistjes staan wel een speltje in de vorm van een kistje groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druub Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Het ligt een beetje aan de voorwaarden en de prijs, maar in principe heb ik wel interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Licht eraan waar je ze gaat halen/bestellen? Ik heb van de week een bestelling gedaan voor deze kistjes: geoswag kistjes greetz Knifemen <{POST_SNAPBACK}> zal wel aan mij liggen ik zie geen kistjes staan wel een speltje in de vorm van een kistje groetjes Wolfje <{POST_SNAPBACK}> Die speltjes worden vast wel in een kistje geleverd. 30 januari 2006 bewerkt door Crow & Éowyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Wij zijn ook geïnteresseerd. Weet je al iets van prijzen e.d.? Groeten, Team Cache-Here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Als je aan verbanddoosjes kunt komen......graag In Utrecht kosten de kleine boxen 3 euro en de grote 5 euro. Maar als je een paar pallets gaat halen, zullen de prijzen ook wel wat gunstiger liggen 30 januari 2006 bewerkt door Team Firefox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QUICKzAND Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Count me in! (als ze natuurlijk niet duurder zijn dan bij de plaatselijke dump ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik kom morgen weer in Rotterdam en woensdag in het westland en zal daar eens bij de dump kijken naar wat ze hebben en hun prijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik kom morgen weer in Rotterdam en woensdag in het westland en zal daar eens bij de dump kijken naar wat ze hebben en hun prijzen. <{POST_SNAPBACK}> Ik snap er geen snars van. Het draadje is van Wolfje en jij gaat naar de prijzen kijken Enfin, ik vind alles best. Maar doe eens wat prijzen en maten van de kisten. Anders gaat het hier nog nergens over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik ben ook geïnteresseerd. Weet je al iets van prijzen/maten e.d.? Groeten Papyrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik kom morgen weer in Rotterdam en woensdag in het westland en zal daar eens bij de dump kijken naar wat ze hebben en hun prijzen. <{POST_SNAPBACK}> Ik snap er geen snars van. Het draadje is van Wolfje en jij gaat naar de prijzen kijken Enfin, ik vind alles best. Maar doe eens wat prijzen en maten van de kisten. Anders gaat het hier nog nergens over... <{POST_SNAPBACK}> Eigenlijk best simpel zo weet ik ook wat ze dit jaar kosten, vorig jaar waren ze daar waar ik ze koop namelijk spot goedkoop. Misschien dat Wolfje daar dan nog iets mee kan als hij ze groot inkoop voor jullie. Ik bied ze niet aan alleen een prijs vergelijking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden