Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Wat ik dan nog wel grappig vindt is het feit dat je een foto moet bijvoegen waarop de file en het logrolletje staat.

Maar is het niet zo dat op een foto alle auto's, al rijden ze meer dan 120 km/u, gewoon stilstaan??? :beerchug:

Mah, een makkie toch. B)

Kwestie van een heel korte sluitertijd. Ongezien loggen is er trouwens niet bij.....

Duitse cacheleggers maken het wel vaker spannend. Wij zijn al eens in een gebouw geweest waar instortinsgevaar dreigde. Stond ook doodleuk op de cache listing: "pas op er is wel instortingsgevaar" :eek: (maar dan in het Duits natuurlijk). Hoe dan ook we waren gewaarschuwd.

bewerkt door De Oliva's
Geplaatst

Wat ik dan nog wel grappig vindt is het feit dat je een foto moet bijvoegen waarop de file en het logrolletje staat.

Maar is het niet zo dat op een foto alle auto's, al rijden ze meer dan 120 km/u, gewoon stilstaan??? :beerchug:

Mah, een makkie toch. B)

Kwestie van een heel korte sluitertijd. Ongezien loggen is er trouwens niet bij.....

Duitse cacheleggers maken het wel vaker spannend. Wij zijn al eens in een gebouw geweest waar instortinsgevaar dreigde. Stond ook doodleuk op de cache listing: "pas op er is wel instortingsgevaar" :eek: (maar dan in het Duits natuurlijk). Hoe dan ook we waren gewaarschuwd.

De paus vind het vast niet goed!
Geplaatst

Nou wordt het mij ineens iets duidelijk. :eek:

Wij komen nog al eens in Duitsland en hebben steeds meer last van files.

Je denkt dan ze zijn weer een aan de weg bezig.

Maar nee hoor ineens gaat alles weer rijden en is er niks aan de hand.

Maar nu snap ik het er is gewoon iemand gestopt een Km voor ons.

Staat rustig een foto te nemen om te kunnen loggen. B)

Rare lui die Duitsers. :beerchug:

Geplaatst

Hmmmm, extra gevaarzetting? Is soms wel extra spannend. In dit geval geen goed idee. Snelweg en micro's is alleen leuk op een parking voor een snelle pi(s)tstop. Of je moet hem hier neerleggen!

autobahn.jpg

Geplaatst
1. Verplicht loggen met foto, mag als voorwaarde niet meer bij een traditional.

2. Een file kan overal voorkomen en daardoor is het een "locationless cache" en die mogen al een tijdje niet meer.

3. Deze cache ligt ten alle tijden op of te dichtbij een autoweg.

Volgens de regels had deze cache dus nooit mogen worden goedgekeurd.

1. Akkoord

2. Onzin. De cache heeft wel een vaste plek, en is dus niet locationless. Hij mag echter alleen gelogd worden als er een file staat. En dat valt waarschijnlijk onder verboden voorwaarden.

3. Er staat een vangrail tussen de cache en de weg. M.i. is het dan niet ten alle tijde verboden.

Geplaatst (bewerkt)
Hmmmm, extra gevaarzetting? Is soms wel extra spannend. In dit geval geen goed idee. Snelweg en micro's is alleen leuk op een parking voor een snelle pi(s)tstop. Of je moet hem hier neerleggen!

autobahn.jpg

Die foto is al heeeeeeeeeeeeel oud, de A31 loopt nu wel van Emden naar Oberhausen, zeker wel bijna 2 jaar. bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst (bewerkt)

Op een van de foto's staat zelfs een klein jongetje met de cache in z'n handen B)

Der Wahnsin...

Maar aan de andere kant, als ze nou gewoon de cache in de middenberm hadden gelegd, dan had-ie pas echt link geweest :eek:

Zou ik bijna op een idee komen om er eentje in de middenberm van de A10 ter hoogte van afslag Haarlemmerweg neer te gooien. Altijd en iedere dag prijs ;)

Maar Kruimel zou me wel tegen dit soort ideetjes in bescherming nemen. :beerchug:

Gelukkig maar. :D

bewerkt door MCMAL
Geplaatst
1. Verplicht loggen met foto, mag als voorwaarde niet meer bij een traditional.

2. Een file kan overal voorkomen en daardoor is het een "locationless cache" en die mogen al een tijdje niet meer.

3. Deze cache ligt ten alle tijden op of te dichtbij een autoweg.

Volgens de regels had deze cache dus nooit mogen worden goedgekeurd.

1. Akkoord

2. Onzin. De cache heeft wel een vaste plek, en is dus niet locationless. Hij mag echter alleen gelogd worden als er een file staat. En dat valt waarschijnlijk onder verboden voorwaarden.

3. Er staat een vangrail tussen de cache en de weg. M.i. is het dan niet ten alle tijde verboden.

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen. Ik moet geloof ik mijn Duits weer eens oppoetsen. :beerchug:

Geplaatst

Wat me het meest bevreemd aan het verhaal is de goedkeuring. Klaarblijkelijk ben je afhankelijk van de interpretatie van de regels door de reviewer. Dat een land additionele regels weet te verzinnen, oke, maar dat een land regels van geocaching.com gaat schrappen, dat vind ik raar.

Tenzij die duitser het wel goed heeft en wij in Nederland weer de brave Hendrik zijn.

Geocaching doe je met je volle verstand 100% voor eigen rekening. Van mij mogen ze overal liggen. Als het me niet lijkt, laat ik 'm liggen.

Geplaatst
Geocaching doe je met je volle verstand 100% voor eigen rekening. Van mij mogen ze overal liggen. Als het me niet lijkt, laat ik 'm liggen.

Dit klopt als een bus,

niets meer niets minder

:D

Barny

Geplaatst

Dit klopt als een bus,

niets meer niets minder

:D

Barny

als een gele bus wel te verstaan :blush:

Geplaatst

Zucht, waren er maar meer verstandige mensen met ondeugende trekjes B) .

Ik hou hier wel van. :P

Zonnig spoor

ZUURTJE

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...