robenada Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 De voorbereiding. Enige tijd geleden besloten wij een nieuwe cache te plaatsen. Dolenthousiast wisten we toestemming te krijgen voor het plaatsen van de cache. De cachepagina werd vervolgens met grote zorg opgezet. Toen nog even wachten tot de cache werd vrijgegeven. 's Avonds. Even controleren of de cache al is vrijgegeven. Ik zie nog niets, maar dat zou ook wel erg snel zijn. Morgen kijken we wel weer even. De volgende dag. He, nog niet vrijgegeven. Maar zo snel zal dat ook wel niet kunnen. Maar het is zo'n leuke cache. Ik hoop maar dat hij snel in de lucht komt. Een paar dagen later. Oh, ja ik moet ook nog even controleren of de cache al is gereviewed. Hm, ik zie nog niets. Toch maar even controleren of ik alles wel goed heb gedaan. Tja, volgens mij is er niets mis mee. Nog maar even wachten dus. Een week later. He, ik moest opeens aan onze nieuwe cache denken. Die is nog steeds niet vrijgegeven. Zal ik een mailtje sturen naar Kruimeldief? Nee, laten we dat maar niet doen. Die jongen heeft het al zo druk en hij moet alles in z'n vrije tijd doen. Laten we hem maar niet opjagen. Een paar weken later. He, moet je eens kijken: Er is een nieuwe cache bij ons in de buurt. Slechts op een paar kilometer afstand. Dat is leuk. Laten we die maar gelijk gaan zoeken! Onderweg. Deze route komt we wel een beetje bekend voor. Maar ja, het is in ons dorp, daar komt alles bekend voor. Bij de cache. Gevonden! Kijk eens we zijn ook nog eens de eerste. Een ftf in ons eigen dorp. Kijk eens wie de maker is? He, dat is raar, dat team heeft dezelfde naam als wij hebben. Ik wist niet dat dat kon. Nou maakt niet uit wij hebben er weer een ftf bij! Ik zal ook eens cache maken......
Polmske Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Sorry dat ik het zeg, maar dit komt niet echt al te snugger over. Je herkent toch wel je eigen cache.
silkwood Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Dat is echt dubbel genieten zeg! Ik hoop dat het een tijdje duurt voordat hij weer wordt gevonden, kan je wellicht ook nog zilver scoren !
Kapitein Haak Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Ik denk dat jij ook je eigen paaseieren wel kunt gaan verstoppen Groeten Haak.
De Roode Loper Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Kun je met surpriseevent je eigen cache verstoppen .
Kruimeldief Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 ik vind het een leuk verhaal. We heel onwaarschijnlijk eigenlijk. ik voel me een beetje aangesproken in het stukje: Een paar weken later.He, moet je eens kijken: Er is een nieuwe cache bij ons in de buurt. Een paar dagen ok, dat kan, maar zit toch een aantal keren per week met een lege todo lijst Of je bent net die ene geluksvogel die ik steeds dichter bovenaan zie komen en bijna aan de beurt is als ik besluit op bed te gaan. Om de volgende dag te zien dat ze weer op de 10 of de 15 plaats staan. Weer naar boven kruipen omdat ik er een stuk of 15 doe en net tegen de tijd dat je aan de beurt bent, ga ik op bed. Dat kan soms een nog wel even meer dan een paar keer gebeuren. Maar ik vind het een keigaaf verhaal, alleen zou ik het zelf nooit hebben durven posten hier. Ik denk dat dit verhaal maar bijgeschreven moet worden in de annekdotes. Zo van, wist je dat er ooit een cacher was die....... maar ik vind het niet leuk dat je dit durft te posten en dat men zich afvraagt of je niet bijster snugger bent. Dat is me te onvriendelijk. Ik zou hetzelfde bedoelen, maar dan vragen of je vaker een black out hebt
robenada Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Geplaatst 6 juli 2007 En nu maar hopen dat onze nieuwe cache binnenkort wordt gereviewed
Kruimeldief Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 En nu ben ik de draad kwijt geocaching.com ligt er weer eens uit, maar heb nog een lijst van vanmorgen, ongeveer een 10 stuks die zitten te wachten, geen robenida
De Oliva's Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 Dus dat is de truc: hup een paar honderd caches online en scoren maar in die FTF lijst!!!! Liefst van 10km lopen per stuk, staat een ander nog bij de start, ben jij de box al aan het loggen.... Bedenk me trouwens, dat kan ook serieus, als je twee accounts aanmaakt, op eentje caches activeert en ze op de andere incognito logt ik hoop niet dat ik mensen op ideeen breng!!
johanvc Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 En nu ben ik de draad kwijt geocaching.com ligt er weer eens uit, maar heb nog een lijst van vanmorgen, ongeveer een 10 stuks die zitten te wachten, geen robenida <---------- dat zou kunnen robenada...robenida....lijkt op elkaar. fijn weekend
Kruimeldief Geplaatst 6 juli 2007 Geplaatst 6 juli 2007 En nu ben ik de draad kwijt geocaching.com ligt er weer eens uit, maar heb nog een lijst van vanmorgen, ongeveer een 10 stuks die zitten te wachten, geen robenida <---------- dat zou kunnen robenada...robenida....lijkt op elkaar. fijn weekend hehehe, geluk voor mij, staan die er ook niet tussen.
Aanbevolen berichten