blazez Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Weet iemand of je nog steeds web ruimte kan aanvragen op geocacher.nl? Ik heb al twee keer een mail gestuurd naar de beheerders daar maar ik heb niets meer terug gehoord.
smeule Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Weet iemand of je nog steeds web ruimte kan aanvragen op geocacher.nl? Ik heb al twee keer een mail gestuurd naar de beheerders daar maar ik heb niets meer terug gehoord. Ook wij hebben enkele weken een mail verzonden maar ook nog geen reactie. Misschien dat men het druk heeft en anders wordt men via dit draadje geactiveerd.
de vlinders Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 ook wij hebben al een maand geleden ruimte aangevraagd. Maar ook wij hebben nog niets gehoord.
Axel-F Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 al een paar maanden geleden ruimte aangevraagd. helaas geen reactie tot op heden....
Kapitein Haak Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 al een paar maanden geleden ruimte aangevraagd.helaas geen reactie tot op heden.... Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat geocacher.nl aan het beraden is over de voortgang van de service. Ik ga ervan uit dat daarom op dit moment even de zaken bevroren zijn totdat meer duidelijkheid komt of men met deze service doorgaat, en zo ja, op welke basis. Groeten Haak.
blazez Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Geplaatst 25 juni 2007 Ah, altijd fijn om te lezen dat het niet aan mijn persoontje ligt Tja, als ze geen nieuwe accounts meer aanmaken of aannemen, dan is dat niet anders. Een mailtje waarin dat dan aangegeven wordt zou fijn zijn, maar daar hebben we natuurlijk ook het forum weer voor.
Team WilP Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 al een paar maanden geleden ruimte aangevraagd. helaas geen reactie tot op heden.... Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat geocacher.nl aan het beraden is over de voortgang van de service. Ik ga ervan uit dat daarom op dit moment even de zaken bevroren zijn totdat meer duidelijkheid komt of men met deze service doorgaat, en zo ja, op welke basis. Groeten Haak. Bedankt voor de reactie, had ook al tot twee maal toe een verzoek ingediend en geen reactie ontvangen.
smeule Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 al een paar maanden geleden ruimte aangevraagd. helaas geen reactie tot op heden.... Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat geocacher.nl aan het beraden is over de voortgang van de service. Ik ga ervan uit dat daarom op dit moment even de zaken bevroren zijn totdat meer duidelijkheid komt of men met deze service doorgaat, en zo ja, op welke basis. Groeten Haak. Duidelijk, we wachten wel af.
de vlinders Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Heeft iemand dan misschien een tip voor als de mogelijkehid niet meer bestaat via geocacher.nl om wel aan webruimte te komen. Liefst natuurlijk gratis en zonder al te veel reclame. Zo houden we meer geld over voor die dure benzine die we oprijden om te gaan cachen.
Ruud4d Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Ah, altijd fijn om te lezen dat het niet aan mijn persoontje ligt Tja, als ze geen nieuwe accounts meer aanmaken of aannemen, dan is dat niet anders. Een mailtje waarin dat dan aangegeven wordt zou fijn zijn, maar daar hebben we natuurlijk ook het forum weer voor. www.geocacher.nl staat helemaal los van het forum en van geocaching.nl. En als geocacher ermee op houdt, zal ik ook op zoek moeten gaan naar een andere webspace.
gpsgek Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 (bewerkt) Liefst natuurlijk gratis.. Uiteraard, we zijn en blijven hollanders... Het is natuurlijk even afwachten of de dienst zich staande houdt, maar voor een appel en een ei is het mogelijk een alternatief op te starten. Dat lijkt me niet iets zorgelijks. Enfin, voorlopig is er nog niets aan de hand toch? 25 juni 2007 bewerkt door gpsgek
Goonies Oosterhout Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Heeft iemand dan misschien een tip voor als de mogelijkehid niet meer bestaat via geocacher.nl om wel aan webruimte te komen. Liefst natuurlijk gratis en zonder al te veel reclame. Zo houden we meer geld over voor die dure benzine die we oprijden om te gaan cachen. Waarschijnlijk heb je breedband internet (aangezien je regelmatig voorbij komt op dit forum), het zou goed kunnen dat je provider ook al een stukje webruimte op zijn servers gereserveerd heeft voor je. Als je daar het ftp-adres van hebt, kun je ontzettend makkelijk (kopiëren en plakken) een website online krijgen.Van gratis webruimte weet ik niet zoveel, maar even googelen levert deze lijst met gratis providers op.
blazez Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Geplaatst 25 juni 2007 In mijn geval gebruik ik de ruimte bij mijn provider al. Maar het is voor de geocaching informatie juist wel grappig om het op iets.geocacher.nl te hebben staan. Mocht het zo zijn dat het niet meer kan is er uiteindelijk ook nit zoveel aan de hand, dan laat ik het gewoon op m'n eigen pagina's staan. En dat geocacher.nl los staat van geocaching.nl dat snap ik ook wel. Maar aangezien ik (en kennelijk anderen ook) geen reply kregen zitten hier toch wel weer een paar mensen die wat meer weten. En zo weten we in een paar uurtjes alweer meer dan in de afgelopen weken sinds ik een mail gestuurd heb.
de vlinders Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 (bewerkt) Heeft iemand dan misschien een tip voor als de mogelijkehid niet meer bestaat via geocacher.nl om wel aan webruimte te komen. Liefst natuurlijk gratis en zonder al te veel reclame. Zo houden we meer geld over voor die dure benzine die we oprijden om te gaan cachen. Waarschijnlijk heb je breedband internet (aangezien je regelmatig voorbij komt op dit forum), het zou goed kunnen dat je provider ook al een stukje webruimte op zijn servers gereserveerd heeft voor je. Als je daar het ftp-adres van hebt, kun je ontzettend makkelijk (kopiëren en plakken) een website online krijgen.Van gratis webruimte weet ik niet zoveel, maar even googelen levert deze lijst met gratis providers op. Providerruimte is al in gebruik voor privéwebsite. Deze is echter niet zo groot, ik stoei nu al met de ruimte. dat regelmatig vorbij komen is meer kijken dan doen want zoveel postjes zijn er nog niet geplaats in de afgelopen jaren. Liefst natuurlijk gratis.. Uiteraard, we zijn en blijven hollanders... Het is natuurlijk even afwachten of de dienst zich staande houdt, maar voor een appel en een ei is het mogelijk een alternatief op te starten. Dat lijkt me niet iets zorgelijks. Enfin, voorlopig is er nog niets aan de hand toch? Heb je een idee / ervaring met zo'n alternatief? 25 juni 2007 bewerkt door de vlinders
walibi Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 Heb je een idee / ervaring met zo'n alternatief? Ik gebruik ruimte bij one.com. 1GB ruimte, onbeperkt dataverkeer,onbeperkt aantal emailadresen, geen reclame, voor € 1,25 per maand. (En eerst natuurlijk inschrijfkosten) Bevalt mij uitstekend. Je kan ook meer ruimte nemen maar dat kost uiteraard meer. Maar zo zijn er meer die dat doen René
Aanbevolen berichten