Spring naar bijdragen

Hoe laad ik waypoints van een Multicache in mijn Garmin 60cx?


AppieEnJoke

Aanbevolen berichten

Je kunt het uitzetten, die SPAM van Vista of zoals ik het gebruik wachten tot er een aanbieding komt met gratis 140 nieuwe adresstickers, alleen verzend kosten. Daar kan geen stickervel en de kosten van een kleurenprinter tegenop :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt het uitzetten, die SPAM van Vista of zoals ik het gebruik wachten tot er een aanbieding komt met gratis 140 nieuwe adresstickers, alleen verzend kosten. Daar kan geen stickervel en de kosten van een kleurenprinter tegenop :dribble:.

 

Ik weeg al een ons maar heb nog geen aanbieding gehad. Het valt dus allemaal wel mee met die spam van vista print. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het uitzetten, die SPAM van Vista of zoals ik het gebruik wachten tot er een aanbieding komt met gratis 140 nieuwe adresstickers, alleen verzend kosten. Daar kan geen stickervel en de kosten van een kleurenprinter tegenop :lol:.

 

Ik weeg al een ons maar heb nog geen aanbieding gehad. Het valt dus allemaal wel mee met die spam van vista print. :dribble:

Elke werkdag om klokslag 9 uur ontvang ik een aanbieding van Vistaprint... Stuur je email maar aan mij door als je een aanbieding wilt ... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

hallo Bartjedelft,

 

Op de Doe Het Zelf pagina van Geocaching.nl kun je je browservoorkeur instellen op wel of niet Googlemaps.

Hierna kun je dan met je muiswiel inzoomen op Delft.

 

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:offtopic: Da's wel leuk om te lezen :) Geocaching lijkt jou een leuke hobby dus geef je je man een GPS cadeau :D:no:

 

Ja Ruud, die zinsnede viel mij ook direkt al op. Nou wil het toeval dat de Foxvrouw binnenkort een jaartje ouder wordt, dus ik heb maar even gezocht naar een leuk kadotje:

 

Lotus_Elise.jpg

 

(het zal er wel eentje worden van schaal 1:24)

 

 

Ah joh das toch helemaal geen cache auto ...... dan kan je beter zoiets nemen:

 

gunter.JPG

bewerkt door Crow & Éowyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Bartjedelft,

 

Op de Doe Het Zelf pagina van Geocaching.nl kun je je browservoorkeur instellen op wel of niet Googlemaps.

Hierna kun je dan met je muiswiel inzoomen op Delft.

 

Succes!!

 

Wat is 'Doe het Zelf pagina'?

Wat is 'browservoorkeur' ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alternatief zou kunnen zijn om naar de kaartjes op geocaching.com te kijken... Die zijn in ieder geval op dit moment meer up-to-date dan de kaarten op geocaching.nl.... :thumbsup:

Ik weet niet of deze optie voor iedereen beschikbaar is, of alleen voor Premium Members op Geocaching.com... :rolleyes:

 

  • Ga naar
je account op geocaching.com
Aan de rechterkant staat een optie "search for nearest caches from your home coordinates"
Boven de lijst van dichtsbijzijnde caches, staat een optie "Search for caches using Google Maps"

 

Houd er wel rekening mee dat het bij Mystery caches gegeven coordinaat alleen maar een indicatie is. Je moet eerst de puzzel oplossen om het echte coordinaat te achterhalen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...