Spring naar bijdragen

Hoe laad ik waypoints van een Multicache in mijn Garmin 60cx?


AppieEnJoke

Aanbevolen berichten

Misschien nogeen handige tip.

Voor mij was dit tot afgelopen zondag nieuw.

 

Als je bij een multi een nieuw wp hebt aangemaakt vereist het nogal wat menu werk om dit wp als nieuwe find opdracht te selecteren.

 

Heel simpel blijkt nu.

Druk, nadat het nieuwe WP is gemaakt en opgeslagen 2 maal op Find.

Het nieuwste WP staat boven aan de lijst. Alleen nog een keer een Enter en gaan met die ban... GPS.

 

Dus: Find-Find-Enter.

Tnx to Masterchef.

 

PS Mijn vrouw is gek op scrabbooken, ik weet vermoedelijk al wat ik krijg voor mijn verjaardag. :lol1:

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat leuk al deze berichtjes zit helemaal te griniken :P:P:P Geo_taz die zijn hulp aanbied

woont in de zelfde straat als wij :D:D

Ik heb al wat zitten proberen met wp in map Source met caching Delfdehout daar een route mee gemaakt

Maar nu gaat hij door het water LOL dus ik doe nog iets niet goed maar nu kan ik als ik niet verder kom aan mijn buurman vragen Geo_taz ,als die zin heeft

Ik ga echt van alles proberen want ik vind het echt spannend ,maar kan niet steeds na buiten om iets te gaan testen . Ik heb jammer genoeg andere hobys Lol (geintje)

 

groeten uit Delft

 

Jojo en een evenement lijkt mij erg leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk, nadat het nieuwe WP is gemaakt en opgeslagen 2 maal op Find.

Het nieuwste WP staat boven aan de lijst. Alleen nog een keer een Enter en gaan met die ban... GPS.

 

Dus: Find-Find-Enter.

Tnx to Masterchef.

 

Ook mogelijk is:

Mark; voer nieuw waypoint in, OK, knopje menu indrukken, projecteer waypoint selecteren, ga naar kiezen.

 

Dus: menu-prj.wypnt-ganaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flatfisher geeft terecht aan dat de beide geocache symbolen gewoon twee subgroepen zijn.

Bijzonder is wel dat ze makkelijker zijn op te roepen doordat ze een eigen ingang hebben, en dat ongevonden in gevonden verandert als je een knop aanklikt.

Ook is de notitietekst makkelijk op te roepen.

 

Je kunt trouwens wel degelijk ook de gevonden caches zien, dat is een omschakeling in het menu.

 

(@ Ruud4d)

Het voordeel bij multi's kan ik niet zo inzien. Je hoeft geen symbool te veranderen, en als je het volgende waypoint aanmaakt kun je daar eenvoudig een GOTO naartoe krijgen: FIND/FIND/ENTR/ENTR. (De Roode Lantaarn vergat 1 ENTR)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(@ Ruud4d)

Het voordeel bij multi's kan ik niet zo inzien. Je hoeft geen symbool te veranderen, en als je het volgende waypoint aanmaakt kun je daar eenvoudig een GOTO naartoe krijgen: FIND/FIND/ENTR/ENTR. (De Roode Lantaarn vergat 1 ENTR)

Bij het aanmaken van een nieuw wp gebruikt de GPS het laatst gebruikte symbool. Als dat dus het schatkistje is, hoef ik niets te veranderen.

Voor mij is het dus aankomen bij een wp, nieuw wp aanmaken, huidige markeren als found en automatisch komt het volgende wp als goto tevoorschijn.

Daar moet ik wel bij zeggen dat het net aangemaakte wp wel het dichtsbijzijnde wp moet zijn. Anders moet ik toch uit de lijst met wp's in het menu voor geocaching handmatig het juiste kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren heel wat uitleg gehad van Geo-taz ,hij heeft ons heel veel vertelt alles is niet blijven hangen maar ik ga het wat meer begrijpen :);):P

Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van ;):yes:

 

Ik ben wat dingen aan het uit proberen met de Wp invoeren routes maken en zo

Geo-taz heeft ons uit genodigt om een met hem mee telopen ,daar zijn we echt blij mee

 

allemaal een prettig weekend en bedankt voor jullie tips

snap ze nog niet allemaal maar dat komt zeker wel

 

 

Groetjes van Joke uit Delft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....gehad van Geo-taz ,hij heeft......

 

Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van :huh::huh:

 

..... en zo Geo-taz heeft.....

 

Groetjes van Joke uit Delft

Waar heb je nou werkelijk van gedroomd dan?????? :huh:

Tja... Niet vertellen hoor! Anders wordt het nooit iets! ;)

 

Mij kunnen jullie ook contacteren voor een gezamelijke hunt. Ze zijn schaars, maar ook in Delft heb ik nog een aantal caches niet gedaan... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....gehad van Geo-taz ,hij heeft......

 

Vannacht alleen heel veel gedroomt van geocache zat er zo vol van ;):huh:

 

..... en zo Geo-taz heeft.....

 

Groetjes van Joke uit Delft

Waar heb je nou werkelijk van gedroomd dan?????? :thumbup:

Tja... Niet vertellen hoor! Anders wordt het nooit iets! ;)

 

Mij kunnen jullie ook contacteren voor een gezamelijke hunt. Ze zijn schaars, maar ook in Delft heb ik nog een aantal caches niet gedaan... ;)

 

 

Hallo Gpsgek,ik had vanmorgen een replay gedaan op jou bericht maar zeker niet goed gedaan

 

Dus nu als nog bedankt voor je aanbod misschien kunnen we binnen kort eens met je mee lopen

We zijn druk aan het uit proberen ,en vinden het een erg leuke bezigheid

Ik heb ook nog op je site gekeken nou petje af :thumbup:ik vind hem erg goed veel info

 

groetjes Joke en Appie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Goede Dag Allemaal,

 

Ik ben dus Appie54 de man van Jojo44.

Nou Jojo heeft gelijk gehad, we vinden het allebei een leuke hobby.

In het begin zeer moeilijk, maar heel langzaam gaat het beter!

Met bijzondere dank aan Geo-Taz en Willy, die hebben ons een stuk wijzer gemaakt.

We hebben er nu ruim 20 tot een goed einde gebracht, echt leuk.

Wil wel wat vragen, dat begrijpen jullie, waar of hoe laten jullie die kleine etiketjes drukken/maken?

Als laatste, Jojo is eind van het jaar jarig, het lijkt mij wel interresant haar een nieuw fototoestel tegeven, ik ben die van ons toch al een beetje zat. :D

 

Groetjes van Appie uit Delft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...