Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat is de relatie van de locatie van deze stipjes tot de echte home coordinaat op gc.com. Die laatste coordinaat krijg ik neem ik aan ook via de pocket queries in GSAK, want dat proces zit gc.nl niet tussen?

Kan het nu dus gebeuren dat ik in GSAK een cache in de buurt zie (omdat ik sorteer op afstand tot mijn home coordinaat) maar dat die cache op de gc.nl kaart in de noordzee ligt?

Dat zou ik wel wat verwarrend vinden.

Geplaatst

Even een heel ander foutje die ik toevallig zag. Soms kijk ik naar de meest recente logs, en dan zie ik erg vaak oude logs van Lein uit 2005, 2006 ertussenin staan. Op dit moment zie je het goed. Waardoor komt dit? Want als het een DHZ-actie is zouden ook alle andere logs van de betreffende caches ingelezen worden neem ik aan.

Geplaatst
Even een heel ander foutje die ik toevallig zag. Soms kijk ik naar de meest recente logs, en dan zie ik erg vaak oude logs van Lein uit 2005, 2006 ertussenin staan. Op dit moment zie je het goed. Waardoor komt dit? Want als het een DHZ-actie is zouden ook alle andere logs van de betreffende caches ingelezen worden neem ik aan.

Dat komt doordat Lein op een andere account naam is overgestapt, ze logt dus alle ''oude'' caches weer opnieuw.

Geplaatst (bewerkt)

Als ik het zo lees word het tijd voor een nieuw soort stipje

Een met de zelfde kleur als we nu hebben maar met een schuine streep er in.

En virtual member cache/stipje zal dan worden img231.gif in plaats van een wit rondje.

Nu alleen nog het plaatje kleiner maken (ben geen held in html code) en het is veel duidelijker wat ik bedoel

bewerkt door hesselannema
Geplaatst
Einde alle verboden :P . Maak dan iets met "m.o." er in.

dat is idd het bord.. & denk niet dat m.o. in de stip past ;)

Door dit te verkleinen tot het stip formaat en de andere kleuren toe tevoegen zijn alle caches wel weer op de kaart te plaatsen. En op de plaats waar hij hoort.

En de streep staat dan voor beperking (lees member)

Geplaatst

Nou meen ik mij te herinneren dat in de oude kaart geen energie meer gestoken gaat worden en dat er verder gefocusseerd zal worden op de Google map. Dus het zou geen rond stipje moeten worden maar een omgekeerde waterdruppel.

Geplaatst

Ik denk dat dit een goede keus is, hoewel ik dan niet begrijp waarom ze uberhaupt op de kaart staan.

Member Only Caches zijn voor Premium Members.

Premium Members krijgen Pocket Queries.

Premium members zijn over het algemeen ook GSAK gebruikers.

GSAK gebruikers kunnen hun eigen kaarten maken.

Kaarten waarop alle caches staan incl Members Only.

Kaarten waarop alleen Member Only caches staan op de juiste plaats.

Kaarten met ......... noem maar op.

Een goede reden dus om Premium Member te worden en GSAK aan te schaffen. :P

Geplaatst

Ik denk dat dit een goede keus is, hoewel ik dan niet begrijp waarom ze uberhaupt op de kaart staan.

Dat heeft a. een technische reden en b. een persoonlijke reden, namelijk dat ik het wel wat vind hebben om te kunnen zien hoeveel subscriber-only caches er nu eigenlijk zijn in Nederland. En ze verdwijnen nog ook als je ze vindt :-) En niet-members zien hoeveel caches ze missen ;)

Ik weet niet of je die coordinaten handmatig aanmaakt of dat ze random binnen bepaalde waardes worden aangemaakt.

Misschien is het dan een leuk idee om ze in een bepaald patroontje in zee te leggen. Een uitroepteken bijvoorbeeld. (!) :P

Geplaatst

Ik ben al lang blij dat we een mooie kaarten hebben van gc.nl, hoe ze het maken maakt me niks uit. Het zijn en blijven Vrijwilligers en we moeten hun keuzes gewoon respecten.

Hulde daarvoor :P

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...