Goonies Oosterhout Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 Dat betekent een revolutie! Op de groundspeak forums worden nieuwe gebruikers die de vraag stellen of ze hun username kunnen veranderen vaak tot de grond afgebrand (de vraag wordt dan ook zeer regelmatig gesteld, en iedereen maakt daarvoor een nieuwe topic aan ipv te zoeken), totdat een paar dagen geleden iemand in een draadje waar dergelijke forumfrustraties werden besproken. Hierin stelde iemand 'kunnen we niet gewoon aan Jeremy vragen of er functionaliteit gecreëerd kan worden waarmee je een account kan overzetten naar een nieuwe naam? Dan hoeven we niet meer telkens 'nee' te zeggen! Zo gezegd, zo gedaan, en een nieuwe functie is geboren. Geweldig! Al houden wij onze naam voorlopig nog gewoon...
AppieEnJoke Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb ook een verzoek in gedient voor een andere gebruikersnaam , ik wacht even af hoe het nu verder gaat .Ik heb nu nog niet zo veel gevonden cache dus dat moet wel gaan, om het nu nog is om het te verandere groetjes Joke 24 augustus 2007 bewerkt door jojo44
Spiderwoman Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Zo te zien aan je stats overzicht is de naamswijziging gelukt. Ik ga het ook maar eens proberen.
knijn2 Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Ik zal er ook eens hard over denken mijn naam te veranderen: Ik blijk niet veel meer stommiteiten uit te halen dan veel andere hunters!
Wilxlii Carrotte Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Ik zal er ook eens hard over denken mijn naam te veranderen: Ik blijk niet veel meer stommiteiten uit te halen dan veel andere hunters! Wie zijn naam verandert, kan lang wachten voordat eventuele FTF's, STF's en TTF's worden overgezet. Dat is namelijk handwerk en dat extra werk doe ik alleen als ik tijd en zin heb. 't Is maar dat je het weet.
Tornado Bram Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Ik zal er ook eens hard over denken mijn naam te veranderen: Ik blijk niet veel meer stommiteiten uit te halen dan veel andere hunters! Wie zijn naam verandert, kan lang wachten voordat eventuele FTF's, STF's en TTF's worden overgezet. Dat is namelijk handwerk en dat extra werk doe ik alleen als ik tijd en zin heb. 't Is maar dat je het weet. tnx voor de tip ook een overweging waard
knijn2 Geplaatst 29 augustus 2007 Geplaatst 29 augustus 2007 Ik zal er ook eens hard over denken mijn naam te veranderen: Ik blijk niet veel meer stommiteiten uit te halen dan veel andere hunters! Wie zijn naam verandert, kan lang wachten voordat eventuele FTF's, STF's en TTF's worden overgezet. Dat is namelijk handwerk en dat extra werk doe ik alleen als ik tijd en zin heb. 't Is maar dat je het weet. Dan krijg je nog heel wat te doen! . Die van mij zijn er trouwens niet zo veel hoor... Ik zal er ook eens hard over denken mijn naam te veranderen: Ik blijk niet veel meer stommiteiten uit te halen dan veel andere hunters! Wie zijn naam verandert, kan lang wachten voordat eventuele FTF's, STF's en TTF's worden overgezet. Dat is namelijk handwerk en dat extra werk doe ik alleen als ik tijd en zin heb. 't Is maar dat je het weet. Dan krijg je nog heel wat te doen! . Die van mij zijn er trouwens niet zo veel hoor... Alhoewel: dat Amulet heb ik maar 1 keer gevonden hoor! Kun je zo hebben met handwerk
jvdbroek Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Kort voordat je weer je nickname kon veranderen heb ik het met de hand gedaan. (Als ik had vermoed dat het weer zou kunnen had ik nog wel 2 weken gewacht, maar ja). Nu zit ik met het volgende "probleem". Sommige caches zijn ondertussen gearchiveerd en wel zodanig dat ze geblokkeerd zijn voor nieuwe logs. Het is dus niet mogelijk om deze over te zetten naar het nieuwe account. Is er nog een andere manier om deze caches bij mijn nieuwe account te krijgen? Het enige alternatief is deze caches dan maar bij het oude account achter te laten. Het gaat overigens maar om een stuk of 5 caches, dus zo groot is het probleem niet, maar het zou fijner zijn als alles bij het nieuwe account staat vermeld.
Aanbevolen berichten