gpsgek Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 (bewerkt) Is er voor deze phones een andere oplossing te bedenken? Vast wel... Ik noem maar iets: Java... Edit: andere optie is natuurlijk een telefoon aanschaffen welke draait op Windhoos. Edit2: OEPS, mijn 1000-ste post!!!! :huh: 16 juni 2007 bewerkt door gpsgek
Team Ramy Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 Mag ik nog een suggestie doen ? (is misschien al gedaan maar ik heb dit hele draadje niet helemaal doorgelezen ) De woordwaardeberekening andersom ook opnemen: dus A=26, B=25 etc. Groetjes, Jack Ramakers
LTeunis Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 Mag ik nog een suggestie doen ? (is misschien al gedaan maar ik heb dit hele draadje niet helemaal doorgelezen )De woordwaardeberekening andersom ook opnemen: dus A=26, B=25 etc. Groetjes, Jack Ramakers En dan ook het aantal van de letters in een woord: Lepel = 2 L 2 E 1 P Want daar gaan veel tellingen mee de mist in.
Team Sweetlake Geplaatst 16 juni 2007 Auteur Geplaatst 16 juni 2007 (bewerkt) Mag ik nog een suggestie doen ? (is misschien al gedaan maar ik heb dit hele draadje niet helemaal doorgelezen )De woordwaardeberekening andersom ook opnemen: dus A=26, B=25 etc. Groetjes, Jack Ramakers En dan ook het aantal van de letters in een woord: Lepel = 2 L 2 E 1 P Want daar gaan veel tellingen mee de mist in. Ah, een uitdaging Deze twee komen in de volgende versie mee !! 16 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
Boswijk Posse Geplaatst 16 juni 2007 Geplaatst 16 juni 2007 Het programmeren is klaar zover.Er zijn nu drie smaakjes van de PGCT : 1) PDA versie 2) Smartphone versie, schermgrootte 176 x 220 3) Smartphone versie, schermgrootte 240 x 320 Alle versies zijn nu te downloaden vanaf de site www.rijkes.nl Opmerkingen/suggesties etc. zijn uiteraard van harte welkom !!! Veel plezier ermee En dan straks ook nog een Widget voor de Apple en natuurlijk voor die vette Apple iPhone!!! Ik heb PGCT gisteren op m'n HP 2210 gezet en het werkt prima! Bedankt!
franka en pim Geplaatst 17 juni 2007 Geplaatst 17 juni 2007 Ik heb eventueel een Java ME core liggen van GEOTools waar ik op verder kan bouwen. Werkt o.a. op de Nokia N70 en de 6630. Beiden zijn Symbian S60 toestellen. Het is stervens druk geweest afgelopen maanden, maar zoals het er nu uitziet kan ik wel weer wat op pakken. Ik heb ooit een test gemaakt voor WGS -> RD conversie. Als er veel vraag naar is wil ik de ontwikkeling wel verder uitwerken voor de Symbian mensen onder ons.
BBosman Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Ik kwam dit topic zojuist tegen en heb het uit nieuwschierigheid even geinstalleerd. Op mijn Dell Axim X51v werkt het perfect (na een .Net update) Ik denk dat ik kan melden dat je er weer een tevreden gebruiker bij hebt. Ik zag al wat functies langskomen waar ik in het veld dankbaar gebruik van ga maken.
Goonies Oosterhout Geplaatst 22 juni 2007 Geplaatst 22 juni 2007 Vorige week heb ik me maar eens een PDA aangeschaft, een iPaq rx4240, onder andere om bomen te sparen. Voorheen verdwenen er hele bossen om mijn mapjes met cachebeschrijvingen gevuld te houden. Natuurlijk ben ik meteen begonnen met het installeren van handige programma's, en vervolgens direct het deïntalleren van een hoop handige programma's die helemaal niet handig blijken te zijn. PGCT is echter een blijvertje. Bedankt daarvoor! Ondanks de uitgebreide functionaliteit toch nog een suggestie: ik mis de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken. Het zou ontzettend handig zijn om uit een opgeslagen cachebeschrijving de hint te kunnen ontcijferen zonder hem over te moeten tikken.
Team Sweetlake Geplaatst 22 juni 2007 Auteur Geplaatst 22 juni 2007 Vorige week heb ik me maar eens een PDA aangeschaft, een iPaq rx4240, onder andere om bomen te sparen. Voorheen verdwenen er hele bossen om mijn mapjes met cachebeschrijvingen gevuld te houden. Natuurlijk ben ik meteen begonnen met het installeren van handige programma's, en vervolgens direct het deïntalleren van een hoop handige programma's die helemaal niet handig blijken te zijn. PGCT is echter een blijvertje. Bedankt daarvoor! Ondanks de uitgebreide functionaliteit toch nog een suggestie: ik mis de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken. Het zou ontzettend handig zijn om uit een opgeslagen cachebeschrijving de hint te kunnen ontcijferen zonder hem over te moeten tikken. Goed punt, ik begin er meteen aan. Ik ben inmiddels ook begonnen aan de exportfunctie. (naar .wpt, .gpx en .ov2) Er is trouwens sinds gisteren een nieuwe versie. Er zijn twee tooltjes toegevoegd. Zie versiehistorie op de site voor meer info.
Team Sweetlake Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Vorige week heb ik me maar eens een PDA aangeschaft, een iPaq rx4240, onder andere om bomen te sparen. Voorheen verdwenen er hele bossen om mijn mapjes met cachebeschrijvingen gevuld te houden. Natuurlijk ben ik meteen begonnen met het installeren van handige programma's, en vervolgens direct het deïntalleren van een hoop handige programma's die helemaal niet handig blijken te zijn. PGCT is echter een blijvertje. Bedankt daarvoor! Ondanks de uitgebreide functionaliteit toch nog een suggestie: ik mis de mogelijkheid om te kunnen knippen en plakken. Het zou ontzettend handig zijn om uit een opgeslagen cachebeschrijving de hint te kunnen ontcijferen zonder hem over te moeten tikken. En het is erin geprogrammeerd. Zo, dan nu weer terug naar de export functie 24 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
Goonies Oosterhout Geplaatst 25 juni 2007 Geplaatst 25 juni 2007 En het is erin geprogrammeerd. ... in 49 uur na de aanvraag voor een functie. Dat is snel! Bedankt!
Team Sweetlake Geplaatst 27 juni 2007 Auteur Geplaatst 27 juni 2007 (bewerkt) Nieuwste versie nu 1.2 - Paar kleine fouten eruit - Paar verzoekjes erin verwerkt Zie site van PGCT voor meer info Tot ziens ! 27 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
Poef Geplaatst 29 juni 2007 Geplaatst 29 juni 2007 Net gedowned en geinstalleerd op m'n oude Ipaq 3850...., nu aan het experimenteren. Dankje
brilstar Geplaatst 29 juni 2007 Geplaatst 29 juni 2007 Ik heb nog geen PDA maar als ik dit draadje zo lees begint het te kriebelen...
Team Sweetlake Geplaatst 13 juli 2007 Auteur Geplaatst 13 juli 2007 Er is een nieuwe versie klaar ! Belangrijkste vernieuwingen : - Cachers Calculator : Calculator die met de welbekende haakjes overweg kan - Exporteer functie : berekende coordinaten kunnen nu gexporteerd worden naar een .wpt of gpx bestand en dan ook meteen naar de gewenste directory Totaaloverzicht van alle functies: Conversies Hint Decrypter Zet de hint uit de cache beschrijving om in leesbare taal D° M' S" conversies Conversies naar de verschillende notaties van WGS84 coordinaten Romeinse getallen Zet romeinse getallen om in decimale getallen en andersom Navigatie WP + richting + afstand = Nieuw WP De bekende projectie van een nieuw waypoint Richting en afstand tussen 2 WPs Reken de richting en afstand uit tussen twee WPs RD <--> WGS84 Zet RD coordinaten om in WGS84 coordinaten en andersom Letters/woord A=1, B=2, etc. Reken de numerieke waarde van letters/woorden uit op basis van A=1, B=2, etc. A=26, B=25, etc Reken de numerieke waarde van letters/woorden uit op basis van A=26, B=25, etc. Letters tellen Tel de individuele letters van een woord of zin Overige: Cachers Calculator Calculator welke overweg kan met de haakjes () Export functie Exporteer een berekend coordinaat naar een .wpt, .gpx of .ov2 bestand (ov2 nog niet klaar) EN : PGCT heeft nu een eigen website : www.pgct.nl
Aanbevolen berichten