Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Er is een nieuwe versie van PGCT beschikbaar:

- Toegevoegd: berekenen middencoordinaat tussen twee WPs (Idee Niels en Teunekerice)

- Toegevoegd: Caesarrotatie, is eigenlijk uitbreiding van hintdecryptie. Nu ook mogelijk om te bepalen hoeveel letters er opgeschoven moet worden in plaats van de vaste 13 (ROT13) (Idee HutSpot)

- Toegevoegd: Berekenen van het zwaartepunt van een (coordinaten)driehoek (Idee HutSpot)

- Aangepast: Bij berekenen van kruispuntcoordinaat van twee lijnen worden de lijnen nu automatisch verlengd indien het kruispunt in het verlengde van 1 of beide van de lijnen ligt. (Idee Biertjuh)

Als er suggesties/aanvullingen/verzoekjes zijn : Mail mij !

Geplaatst
Dames en heren,

Vanaf heden is een iPhone versie van PGCT beschikbaar voor de iPhone !! :thumbup::dribble:

Hij is te vinden via : http://www.btstsoft.nl/

Het idee ervoor is ontstaan bij BtSt, een van onze eigen geocachers, en hij heeft dan ook deze applicatie geheel ontworpen en geprogrammeerd, erg knap werk mag ik wel zeggen.

BtSt, erg bedankt voor deze mooie hulp bij het cachen.

Als er ontwikkelingen waren voor de IPhone :ph34r:, is er misschien ook iemand die voor de Symbian toestellen zoiets in de maak heeft of interesse heeft om hier iets mee te doen...

... Kan er nog wel bij op de Nokia N95 ;) !

• 1 month later...
Geplaatst

Na nogal veel verzoeken daartoe, heb ik toch besloten om de Windows XP/Vista versie van PGCT uit te brengen, genaamd GCT (oh wat een verrassing, die naam).

GCT bestaat eigenlijk al net zo lang als PGCT, ik heb het echter nooit naar buiten gebracht. Omdat GCT al vrijwel vanaf het begin van PGCT bestond, zitten in GCT vrijwel dezelfde hulpjes als in PGCT.

Veel plezier ermee !

• 4 weeks later...
Geplaatst

Er zijn nieuwe versies van PGCT en GCT beschikbaar.

- Toegevoegd: Oppervlakteberekening coordinatendriehoek (Idee Team C&W)

- Toegevoegd: ½ WGS84 + ½ RD = hele WGS84 : Vul een deel van het WGS84 coördinaat en een deel van het RD coördinaat in, PGCT/GCT rekent het hele coördinaat uit.

Veel plezier !!!

Geplaatst

De ".cab"-versie gaf bij mij een foutmelding bij het instaleren, maar de ".exe"-versie deed het gelukkig wel.

Ik weet niet of er al meer hier last van hadden.

Bedankt voor deze upgrade.

• 2 weeks later...
Geplaatst
De ".cab"-versie gaf bij mij een foutmelding bij het instaleren, maar de ".exe"-versie deed het gelukkig wel.

Ik weet niet of er al meer hier last van hadden.

Bedankt voor deze upgrade.

Zelfde verhaal hier... de .cab versie moest na installatie de .net framework nog hebben maar die kreeg ik er maar niet op gezet.

Met de exe versie liep dat probleemloos.

• 1 month later...
Geplaatst

Versie 1.11 van PGCT (en GCT) is zojuist uitgekomen.

- Toegevoegd: WP-afstand + WP-richting= Snijpunt(en) Gegeven is de hoek waaruit de lijn vanuit het waypoint vertrekt en de straal van de cirkel vanuit een ander waypoint. PGCT rekent het snijpunt(en) uit, indien aanwezig. (Idee Wilgard en Geo Hutspot)

- Uitgebreid: Mogelijkheid om bij WP + richting + afstand = nieuw WP de richting vanuit nieuw te bepalen WP aan te geven (mbv 'vinkje') (Idee oa Geo Hutspot)

- Uitgebreid: Cachers Calculator : Vanaf nu kunt U de opgave/formule, zoals in de cachebeschrijving is vermeld, invoeren en gedurende de tocht de bijbehorende gevonden waardes invullen. PGCT rekent dan de formule voor U uit. Uiteraard kunt U nog steeds de Cachers Calculator gebruiken als voorheen. (Idee Niels)

Veel plezier !!

Geplaatst

Ga deze er weer snel opzetten, een tool die zijn waarde al meerdere keren heeft bewezen ;):angry:

Misschien nog een uitbreidingidee voor de calculator; getallen omzetten naar een ander talstelsel (bv binair naar tientallig)

Putput2 :offtopic:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...