Team Sweetlake Geplaatst 11 december 2008 Auteur Geplaatst 11 december 2008 Er is een nieuwe versie van PGCT beschikbaar: - Toegevoegd: berekenen middencoordinaat tussen twee WPs (Idee Niels en Teunekerice) - Toegevoegd: Caesarrotatie, is eigenlijk uitbreiding van hintdecryptie. Nu ook mogelijk om te bepalen hoeveel letters er opgeschoven moet worden in plaats van de vaste 13 (ROT13) (Idee HutSpot) - Toegevoegd: Berekenen van het zwaartepunt van een (coordinaten)driehoek (Idee HutSpot) - Aangepast: Bij berekenen van kruispuntcoordinaat van twee lijnen worden de lijnen nu automatisch verlengd indien het kruispunt in het verlengde van 1 of beide van de lijnen ligt. (Idee Biertjuh) Als er suggesties/aanvullingen/verzoekjes zijn : Mail mij !
IkbenMamma Geplaatst 11 december 2008 Geplaatst 11 december 2008 Dames en heren, Vanaf heden is een iPhone versie van PGCT beschikbaar voor de iPhone !! Hij is te vinden via : http://www.btstsoft.nl/ Het idee ervoor is ontstaan bij BtSt, een van onze eigen geocachers, en hij heeft dan ook deze applicatie geheel ontworpen en geprogrammeerd, erg knap werk mag ik wel zeggen. BtSt, erg bedankt voor deze mooie hulp bij het cachen. Als er ontwikkelingen waren voor de IPhone , is er misschien ook iemand die voor de Symbian toestellen zoiets in de maak heeft of interesse heeft om hier iets mee te doen... ... Kan er nog wel bij op de Nokia N95 !
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 11 december 2008 Geplaatst 11 december 2008 (...) is er misschien ook iemand die voor de Symbian toestellen zoiets in de maak heeft (...)En IkbenMamma is niet de enige die hierop zit te smurfen!
Team Sweetlake Geplaatst 24 januari 2009 Auteur Geplaatst 24 januari 2009 Na nogal veel verzoeken daartoe, heb ik toch besloten om de Windows XP/Vista versie van PGCT uit te brengen, genaamd GCT (oh wat een verrassing, die naam). GCT bestaat eigenlijk al net zo lang als PGCT, ik heb het echter nooit naar buiten gebracht. Omdat GCT al vrijwel vanaf het begin van PGCT bestond, zitten in GCT vrijwel dezelfde hulpjes als in PGCT. Veel plezier ermee !
Team Sweetlake Geplaatst 20 februari 2009 Auteur Geplaatst 20 februari 2009 Er zijn nieuwe versies van PGCT en GCT beschikbaar. - Toegevoegd: Oppervlakteberekening coordinatendriehoek (Idee Team C&W) - Toegevoegd: ½ WGS84 + ½ RD = hele WGS84 : Vul een deel van het WGS84 coördinaat en een deel van het RD coördinaat in, PGCT/GCT rekent het hele coördinaat uit. Veel plezier !!!
GoudHaartje Geplaatst 20 februari 2009 Geplaatst 20 februari 2009 o, ik zou ook heel graag wat progjes willen voor mijn symbian. Zou de persoon die dit wil en kan eeuwig dankbaar zijn groetjes wendy
Zeldenrust Geplaatst 20 februari 2009 Geplaatst 20 februari 2009 De ".cab"-versie gaf bij mij een foutmelding bij het instaleren, maar de ".exe"-versie deed het gelukkig wel. Ik weet niet of er al meer hier last van hadden. Bedankt voor deze upgrade.
dmace Geplaatst 20 februari 2009 Geplaatst 20 februari 2009 Wanneer komt de android-versie van PGCT uit?
lennie1975 Geplaatst 5 maart 2009 Geplaatst 5 maart 2009 De ".cab"-versie gaf bij mij een foutmelding bij het instaleren, maar de ".exe"-versie deed het gelukkig wel.Ik weet niet of er al meer hier last van hadden. Bedankt voor deze upgrade. Zelfde verhaal hier... de .cab versie moest na installatie de .net framework nog hebben maar die kreeg ik er maar niet op gezet. Met de exe versie liep dat probleemloos.
pa-ul`s blister Geplaatst 6 maart 2009 Geplaatst 6 maart 2009 Ik zal het tooltje eens gaan proberen. Ik gebruik nu een soortgelijk tooltje zie : www.andreasgreifeneder.com/index.aspx?=downloads Paul
Team Sweetlake Geplaatst 7 april 2009 Auteur Geplaatst 7 april 2009 Versie 1.11 van PGCT (en GCT) is zojuist uitgekomen. - Toegevoegd: WP-afstand + WP-richting= Snijpunt(en) Gegeven is de hoek waaruit de lijn vanuit het waypoint vertrekt en de straal van de cirkel vanuit een ander waypoint. PGCT rekent het snijpunt(en) uit, indien aanwezig. (Idee Wilgard en Geo Hutspot) - Uitgebreid: Mogelijkheid om bij WP + richting + afstand = nieuw WP de richting vanuit nieuw te bepalen WP aan te geven (mbv 'vinkje') (Idee oa Geo Hutspot) - Uitgebreid: Cachers Calculator : Vanaf nu kunt U de opgave/formule, zoals in de cachebeschrijving is vermeld, invoeren en gedurende de tocht de bijbehorende gevonden waardes invullen. PGCT rekent dan de formule voor U uit. Uiteraard kunt U nog steeds de Cachers Calculator gebruiken als voorheen. (Idee Niels) Veel plezier !!
putput2 Geplaatst 7 april 2009 Geplaatst 7 april 2009 Ga deze er weer snel opzetten, een tool die zijn waarde al meerdere keren heeft bewezen Misschien nog een uitbreidingidee voor de calculator; getallen omzetten naar een ander talstelsel (bv binair naar tientallig) Putput2
Geinponem Geplaatst 7 april 2009 Geplaatst 7 april 2009 Had al gehoord dat het maken en invullen van een formule op de iPhone-versie zat. Nu dus ook op mijn TyTN II. Thx.
Aanbevolen berichten