tjarko Geplaatst 4 januari 2008 Geplaatst 4 januari 2008 machtsverheffen doe je met een ^ (shift-6) dus in dit geval 2^5 hartelijk bedankt.
Bitte ein Bit Geplaatst 4 januari 2008 Geplaatst 4 januari 2008 (bewerkt) En nu maar wachten op de volgende aanpassingen Wat heet zeer goed werken, het is een pracht tool voor de PDA in het veld 4 januari 2008 bewerkt door Bitte ein Bit
mlvdburg Geplaatst 4 januari 2008 Geplaatst 4 januari 2008 Ik heb hem nu ook op mijn PDA staan en ga hem zeker uitproberen. Kijken of alles klopt.
@rend Geplaatst 5 januari 2008 Geplaatst 5 januari 2008 Prima tooltje werkt op PDA sneller als GEOTOOLS5. Bedankt .
ZaNaBoZa Geplaatst 5 januari 2008 Geplaatst 5 januari 2008 (bewerkt) Prima tooltje. Vorige week heb ik PGCT geïnstalleerd en na het een paar keer gebruikt te hebben ben ik het helemaal met het bovenstaande eens. Geweldig programma, bedankt. 5 januari 2008 bewerkt door zanaboza
Riggie Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Gisteren het tool geïnstalleerd, thuis geprobeerd en het werkte prima. Programma afgesloten en gisteren in het veld willen gebruiken maar toen werkte het niet (meer). Zonet de aangeraden versie van .NET CF 2 geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat: Na een herstart van de PDA is het eenmaal te starten, een tweede keer lukt niet meer. Wat is er aan de hand? Ik heb een QTEC 9100 met WM5.
GeoFlowers Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Wij hadden dat ook met de vorige versie, op de Mio P350. Onze remedie, de .cab file op de kaart laten staan en gewoon opnieuw laden. Misschien heeft de maker een blijvende oplossing?
LTeunis Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Gisteren het tool geïnstalleerd, thuis geprobeerd en het werkte prima. Programma afgesloten en gisteren in het veld willen gebruiken maar toen werkte het niet (meer). Zonet de aangeraden versie van .NET CF 2 geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat: Na een herstart van de PDA is het eenmaal te starten, een tweede keer lukt niet meer. Wat is er aan de hand? Ik heb een QTEC 9100 met WM5. Misschien geladen op de geheugenkaart? Die is misschien hier of daar corrupt? Probeer in dat geval eens in het geheugen te laden.
hneel Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Prima tooltje. Vorige week heb ik PGCT geïnstalleerd en na het een paar keer gebruikt te hebben ben ik het helemaal met het bovenstaande eens. Geweldig programma, bedankt. Dat heb ik inderdaad ook. Na afsluiten kan je het niet opnieuw starten. Wat helpt is een soft-reset van de PDA.
Bitte ein Bit Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 (bewerkt) Gisteren het tool geïnstalleerd, thuis geprobeerd en het werkte prima. Programma afgesloten en gisteren in het veld willen gebruiken maar toen werkte het niet (meer). Zonet de aangeraden versie van .NET CF 2 geïnstalleerd maar met hetzelfde resultaat: Na een herstart van de PDA is het eenmaal te starten, een tweede keer lukt niet meer. Wat is er aan de hand? Ik heb een QTEC 9100 met WM5. Misschien geladen op de geheugenkaart? Die is misschien hier of daar corrupt? Probeer in dat geval eens in het geheugen te laden. Heeft niets te maken met of het op de geheugenkaart is geïnstalleerd of niet. In alle gevallen is dat probleempje er (op PDA) ik vermoed dat het te maken heeft met .NET CF 2. Ook als je het programma wil wissen en je hebt hem ervoor geopend gehad, zul je, ondanks dat je alle programma's hebt afgesloten, de PDA opnieuw moeten opstarten, ergens blijft er iets dus actief. Dit kan je in het veld voorkomen door het programma niet af te sluiten, maar op stoppen te drukken (links onder op het scherm) dan blijft ie de hele tijd goed werken ook al switch je tussen andere programma's. 6 januari 2008 bewerkt door Bitte ein Bit
Team Sweetlake Geplaatst 6 januari 2008 Auteur Geplaatst 6 januari 2008 (bewerkt) Het begint er vooralsnog op te lijken dat het alleen voorkomt bij mensen die SPB PocketPlus hebben draaien. En dat blijkt dus niet zo te zijn, afsluiten gaat goed zolang je inderdaad vanuit PGCT zelf het programma afsluit en niet via de X rechtsboven. De oplossing is nabij, nog even geduld, ik weet inmiddels waar de fout zit... 6 januari 2008 bewerkt door Team Sweetlake
Buzzardseye Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Ik heb het ook gehad dat hij niet wilde werken. Weet je zeker dat je de laatste versie van active sync hebt ? Dat was bij de oplossing om het werkend te krijgen
Poef Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 Beste mensen, Het programma via de “officiële” weg afsluiten via de menubalk onderin en NIET met het kruisje rechtsboven. Via de onderste menublak afsluiten en hij werkt de volgende keer als hem opstart perfect. (Tenminste bij mij). Groeten Team PoeF
Bitte ein Bit Geplaatst 6 januari 2008 Geplaatst 6 januari 2008 De oplossing is nabij, nog even geduld, ik weet inmiddels waar de fout zit... Kun je de andere wensen gelijk meenemen
Team Sweetlake Geplaatst 7 januari 2008 Auteur Geplaatst 7 januari 2008 (bewerkt) De stand van zaken: - Het 'Afsluitprobleem' heb ik opgelost (Alleen PDA versie) - Bij Cachers Calculator heb ik Stapeltellen/Rijsom en Cijfersom toegevoegd (alle versies) - Ik ben nog bezig met "Berekenen van intersectiepunten op twee snijdende cirkels" (alle versies) Deze nieuwe versie staat nog niet beschikbaar. Zodra hij er is laat ik dat via dit forum weten. Zijn er verder nog wensen ? Schrijf ze hier op of mail ze : pgct@rijkes.nl 7 januari 2008 bewerkt door Team Sweetlake
Aanbevolen berichten