Spring naar bijdragen

Archived caches komen weer op de kaart


Aanbevolen berichten

Het lijkt er op dat de caches die al in 2005 het archief in gegooid zijn momenteel een voor een weer terug komen. Ik zou het geweldig vinden indien ik die caches nog zou kunnen loggen maar ik ben bang dat er nu iets fout gaat. Zien andere cachers ook opeens meer caches op de kaart dan voorheen en dat bij aanklikken de tekst is: this cache has been archived....

 

Groeten,

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is bij ons begonnen 2 weken geleden met het verschijnen van 2 Hitchhikers die daarvoor nooit op de kaart stonden (af en toe plopten ze op, maar verdwenen binnen 1 a 2 dagen weer).

Het gaat daarbij om GCG61W en GC8689.

 

Eergisteren plopte ineens een gerachiveerde cache op, de volgende dag (gisteren) weer een. Zojuist n.a.v. dit topic de kaart bekeken en ik zit nu op 5 gearchiveerde caches in de buurt die op de not-found kaart staan. Het gaat om:

GCGWWZ

GC49C1

GCEA7A

GC15DB

GCH55C

 

Groet, Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dus niet iets dat ik alleen zie gelukkig. Men is hard bezig met een heleboel zaken aan te passen en dit zal dan wel een tijdelijk bijproduct zijn. Gewoon geduld hebben waarschijnlijk.

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de omgeving 'Attem op mijn kaart (niet gevonden) kaart.

 

GCKM2X

 

Deze is dan wel weer verdwenen van de kaart gearchiveerde caches.

 

Maar, wat ik ook raar vindt :) . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
In de omgeving 'Attem op mijn kaart (niet gevonden) kaart.

 

GCKM2X

 

Deze is dan wel weer verdwenen van de kaart gearchiveerde caches.

 

Maar, wat ik ook raar vindt :) . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud.

 

Yup, dat heb ik ook.. dat mijn eigen caches als gevonden staan.. lijkt net of ik heel actief ben geweest in roermond met cachen hehehehe..

 

zal wel allemoal rech kommn mien jong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, wat ik ook raar vindt :) . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud.

Dit is al langere tijd zo, in iedergeval op de oude stipjeskaart :D

bewerkt door ET4FR & CO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons staan ook gewoon de eigen caches op de gevonden kaart, en dat is al zolang wij een eigen cache hebben. Ach this vazelf gekome tgiet vazelf wear weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...