MacOZ58 Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Het lijkt er op dat de caches die al in 2005 het archief in gegooid zijn momenteel een voor een weer terug komen. Ik zou het geweldig vinden indien ik die caches nog zou kunnen loggen maar ik ben bang dat er nu iets fout gaat. Zien andere cachers ook opeens meer caches op de kaart dan voorheen en dat bij aanklikken de tekst is: this cache has been archived.... Groeten, MacOZ58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Heb je misschien een GCnummer van een dergelijke cache? Ik zie GC49C1 weer plots in de buurt opduiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GreekDutch Alliance Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Het is bij ons begonnen 2 weken geleden met het verschijnen van 2 Hitchhikers die daarvoor nooit op de kaart stonden (af en toe plopten ze op, maar verdwenen binnen 1 a 2 dagen weer). Het gaat daarbij om GCG61W en GC8689. Eergisteren plopte ineens een gerachiveerde cache op, de volgende dag (gisteren) weer een. Zojuist n.a.v. dit topic de kaart bekeken en ik zit nu op 5 gearchiveerde caches in de buurt die op de not-found kaart staan. Het gaat om: GCGWWZ GC49C1 GCEA7A GC15DB GCH55C Groet, Linda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacOZ58 Geplaatst 1 juni 2007 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2007 Het is dus niet iets dat ik alleen zie gelukkig. Men is hard bezig met een heleboel zaken aan te passen en dit zal dan wel een tijdelijk bijproduct zijn. Gewoon geduld hebben waarschijnlijk. MacOZ58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 In de omgeving 'Attem op mijn kaart (niet gevonden) kaart. GCKM2X Deze is dan wel weer verdwenen van de kaart gearchiveerde caches. Maar, wat ik ook raar vindt . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 In de omgeving 'Attem op mijn kaart (niet gevonden) kaart. GCKM2X Deze is dan wel weer verdwenen van de kaart gearchiveerde caches. Maar, wat ik ook raar vindt . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud. Yup, dat heb ik ook.. dat mijn eigen caches als gevonden staan.. lijkt net of ik heel actief ben geweest in roermond met cachen hehehehe.. zal wel allemoal rech kommn mien jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
surdo Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Misschien een goede popup killer installeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 (bewerkt) Maar, wat ik ook raar vindt . Op de kaart Gevonden caches, staan ook de caches waarvan ik eigenaar ben (en die zijn niet stiekem gelogd). Er is wel eens een note bijgeplaatst ivm onderhoud. Dit is al langere tijd zo, in iedergeval op de oude stipjeskaart 1 juni 2007 bewerkt door ET4FR & CO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Dit is al langere tijd zo, in iedergeval op de oude stipjeskaart Maar dit was op de nieuwe . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 1 juni 2007 Share Geplaatst 1 juni 2007 Ook op de nieuwe kaart is me dit ruim een maand geleden al opgevallen. Bij het online komen van de Dedemsvaart om precies te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 5 juni 2007 Share Geplaatst 5 juni 2007 GCJCTJ staat op mijn kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 5 juni 2007 Share Geplaatst 5 juni 2007 Bij ons staan ook gewoon de eigen caches op de gevonden kaart, en dat is al zolang wij een eigen cache hebben. Ach this vazelf gekome tgiet vazelf wear weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 juni 2007 Share Geplaatst 5 juni 2007 Komen mijn caches weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten