Jurgen & Co Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 (bewerkt) Nieuwe versie Spoilersync Ik heb het geprobeerd met de gpx van gc.com en dan laad hij twee foto's. 21 mei 2007 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brilstar Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Heb je een link naar een uitleg of kun je in 2 zinnen uitleggen wat SpoilerSync is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2007 Met dit programma kun je de spoilerfoto's downloaden. Dit gaat makkelijk vanuit GSAK. Maar ik geloof nu ook met een orginele GPX. Hier vind je meer informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Het gaat neem ik aan om alle plaatjes bij een cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2007 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brilstar Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Met dit programma kun je de spoilerfoto's downloaden. Dit gaat makkelijk vanuit GSAK. Maar ik geloof nu ook met een orginele GPX. Hier vind je meer informatie. Bedankt, duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jojonl Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 ik heb het effe geprobeerd met het downloaden van een gpx vanuit de cachepagina (dus niet via een pocket queries), maar bij beide caches zegt ie: geen spoilerpics gevonden. Vinkjes aan/uit bij alleen spoiler in caption etc maakte niet uit. cache was bv:gckph5 wat zou ik fout kunnen doen? overigens als ik die gpx bekijk in IE bv, vind ik het woord spoiler ook niet bij de beschrijving. Maar als ik het goed begrijp gaat het progje verbinding maken via het internet en daar in de pagina kijken of ie een jpg vindt met iets als spoiler?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 (bewerkt) Het gaat neem ik aan om alle plaatjes bij een cache?Nee Het kan WEL alle plaatjes opvragen, als je in het progje aangeeft dat hij niet op een specifieke string "spoiler" moet zoeken - wat wel standaard ingesteld staat. Wordt afgeraden ivm kans op blokkering door gc.com 20 mei 2007 bewerkt door TuuronTour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2007 Het programma zal alleen de plaatjes die door de cache owner geupload zijn laden en niet die vinders bij de logjes opgeplaatst zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 Het programma zal alleen de plaatjes die door de cache owner geupload zijn laden en niet die vinders bij de logjes opgeplaatst zijn. OK. Dat is ook wat ik bedoelde. Sorry - ik was daar niet duidelijk genoeg in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jojonl Geplaatst 20 mei 2007 Share Geplaatst 20 mei 2007 waarom krijg ik ze dan toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 20 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2007 Wat krijg je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jojonl Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 post van gisteren: ik heb het effe geprobeerd met het downloaden van een gpx vanuit de cachepagina (dus niet via een pocket queries), maar bij beide caches zegt ie: geen spoilerpics gevonden. Vinkjes aan/uit bij alleen spoiler in caption etc maakte niet uit. cache was bv:gckph5 wat zou ik fout kunnen doen? overigens als ik die gpx bekijk in IE bv, vind ik het woord spoiler ook niet bij de beschrijving. Maar als ik het goed begrijp gaat het progje verbinding maken via het internet en daar in de pagina kijken of ie een jpg vindt met iets als spoiler?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 21 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2007 (bewerkt) Het kan zijn dat je niet de test versie gebruikt. Eerst laden en installeren: Voledige versie v1.025 En dan de test versie er overheen zoals in post 1 van deze thread. Nieuwe versie Spoilersync Dan heb je v1.25F Dan alleen vinkjes zetten bij Create ..... en Create ...... Nu zou het moeten lukken. Is ondertussen versie v1.0.25h 21 mei 2007 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the Mailers Geplaatst 21 mei 2007 Share Geplaatst 21 mei 2007 (bewerkt) Het kan zijn dat je niet de test versie gebruikt.Eerst laden en installeren: Voledige versie v1.025 En dan de test versie er overheen zoals in post 1 van deze thread. Nieuwe versie Spoilersync Dan heb je v1.25F Dan alleen vinkjes zetten bij Create ..... en Create ...... Nu zou het moeten lukken. Is ondertussen versie v1.0.25h Ik heb nu deze testversie 1.0.25h ook gedownload (staat nu ook bovenin als ik hem start), maar helaas nog steeds no spoilers found. Laat maar, nogmaals herstart, nu werkt hij wel weer. 21 mei 2007 bewerkt door the Mailers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden