Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Voor een klein serietje dat ik in mijn achterhoofd heb, ben ik op zoek naar proeflopers. De plaatsen heb ik al in gedachten, er moet nog even wat gesleuteld worden aan de precieze opdracht voor het eindpunt, en ik mag nog even de rondgang maken voor de toestemmingen en zo, maar dat zal wel loslopen.

Anyway, voor vrijwilligers om proef te lopen heb ik een gdb file (voor Mapsource dus, als mensen dat niet aankunnen, kan ik kijken of ik er GPX bij kan zetten) neergezet op dit adres. Ik denk dat als je naar het grotere plaatje kijkt, die een duidelijk overzicht geeft, maar ik overweeg om misschien toch nog hier en daar wat toe te voegen voor de duidelijkheid.

Overigens liggen de caches er nog niet, dus dan kan je beter eerst even contact opnemen, om daar afspraken over te maken.

Geinig, die letters zo! Wel veel WP's zo; 39, maar goed het gaat een serie worden begrijp ik.

Ik zou best willen proeflopen, maar ben nu eerst voor een weekje naar de zon. Eind mei zou weer wel kunnen, dus als je nog mensen zoekt dan. :D

Als ik de WP's in google Earth bekijk liggen ze nogal tussen de weilanden in.

bewerkt door Ringeling
Geplaatst

Whahaa! :D Gezien wat andere, actuele, draadjes op het forum vraag ik mij af of je een geintje maakt of dat je serieus bent. Als je serieus bent is het helaas voor mij te ver weg.

Geplaatst
Anyway, voor vrijwilligers om proef te lopen heb ik een gdb file (voor Mapsource dus, als mensen dat niet aankunnen, kan ik kijken of ik er GPX bij kan zetten) neergezet op dit adres. Ik denk dat als je naar het grotere plaatje kijkt, die een duidelijk overzicht geeft, maar ik overweeg om misschien toch nog hier en daar wat toe te voegen voor de duidelijkheid.

Help even aub want als ik de link klik kan mijn mapsource cityselect 6.5 het bestandje niet openen.

Ik krijg deze melding:

"the file cannot be read because it uses a sucsequent file version.

This program can read MPS files as well as GDB files version 2 and below"

Geplaatst

Ik heb nog niet naar de file gekeken maar ik geef me wel op als proefloper. :D

Zo...en nu eens naar dat bastandje kijken.

Groetjes,

Wendy

Geplaatst (bewerkt)

:D

En dan ietsje serieuzer... misschien is het helemaal niet zo'n gek idee om die caches in het "uitroepteken" wel neer te leggen, ziet er uit als een leuk gebiedje. :P

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst

Help even aub want als ik de link klik kan mijn mapsource cityselect 6.5 het bestandje niet openen.

Ik krijg deze melding:

"the file cannot be read because it uses a sucsequent file version.

This program can read MPS files as well as GDB files version 2 and below"

Mijn excuses, ik heb er GDB versie 2 van gemaakt, ipv GDB versie 3.

Dank, nu lukt het openen wel en ik ga er naar kijken.

Off topic: wat moet ik doen om GDB versie 3 ook te kunnen openen?

groeten,

nachtbraker

Geplaatst

Gekken en dwazen schrijven hun naam op deuren en glazen! :D

Vertel eerst maar eens wat meer over de bedoeling, als het 'in mijn lijn' ligt wil ik wel proeflopen.

Groetjes, Fangorn.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...