Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haal bij de bouwmarkt een stuk rioolpijp ca 12 cm sluit doppen er op schroefdop aaneen kant lijm het aanelkaar en verstoppen. klaar is keesie ( peerke ) gr. Peerke de Zwerver

Geplaatst
Haal bij de bouwmarkt een stuk rioolpijp ca 12 cm sluit doppen er op schroefdop aaneen kant lijm het aanelkaar en verstoppen. klaar is keesie ( peerke ) gr. Peerke de Zwerver

Enig idee wat dat kost, een munitiekist is goedkoper.

Geplaatst (bewerkt)

:yes: Wij geven ze gratis weg, van groot tot klein. :nono:

0ff5fbf2-b123-4856-896e-0390dbca0b6c.jpg37e23bad-5d2a-4460-a3cc-1d01963edf81.jpg

:lol1: Alleen af te halen bij deze cache. :lol1:

bewerkt door smeule
Geplaatst (bewerkt)
:yes: Wij geven ze gratis weg, van groot tot klein. :nono:

0ff5fbf2-b123-4856-896e-0390dbca0b6c.jpg37e23bad-5d2a-4460-a3cc-1d01963edf81.jpg

:lol1: Alleen af te halen bij deze cache. :lol1:

Nou, die grote zijn ook nog steeds bij mij af te halen (voor een paar euro). Ook een iets kleinere (de helft van die maat ongeveer) en twee soorten houten kisten! De gewone kisten zijn er doorheen, maar ik hoop nog op een levering (ooit).

Info per mail.

bewerkt door Team Professor X
Geplaatst

Je kan ze ook "gewoon" winnen bij het race event :yes:

Prof X nog bedankt en misschien worden ze de komende weken wel weer geplaatst. Ik heb maandag middag overleg met SBB.

Geplaatst (bewerkt)

Nijmeegs jopie heeft op het moment helemaal geen kisten meer :ph34r::thumbup:

Ze wachten al 4 maanden op nieuwe kisies.. Normaal kosten de grote versie's € 4.50. :blush:

bewerkt door petervw
  • 4 months later...
Geplaatst

Als je in de buurt bent van Kwadijk (GCQ0AM) - Noord Holland daar is een Dump zaak die nog wat zgan ammoboxen heeft vanaf 5 euro

Apollo Dumpstore Zeevangsdijkje 4 1471 EA - Kwadijk

Was er vandaag voor andere zaken en mijn kids zagen ze meteen :beerchug:

Groet,

Dave

Geplaatst

Bij de dump in Den Helder zijn er Ammoboxen te krijgen. (in voorraad).

Dus is er geen dump bij jou in de buurt die ze kan leveren en er zijn er vast wel meerdere, toch ?

• 6 months later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...