Spring naar bijdragen

Hoe kan ik zoeken op cachenummer?


Zondagszoekers

Aanbevolen berichten

Hai mensen, een hele poos niet gecached en niet op de site geweest. Zie nu dus pas de mooie inzoomkaart van Nederland. Heel goed! Wat ik niet meer kan vinden is het vakje rechtsonderaan de pagina waar je het cachenummer kon invullen om snel naar die ene cache te zoeken. Je weet wel: GC10RXR (bijvoorbeeld).

is die optie gewijzigd? Waar vind ik m nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hai mensen, een hele poos niet gecached en niet op de site geweest. Zie nu dus pas de mooie inzoomkaart van Nederland. Heel goed! Wat ik niet meer kan vinden is het vakje rechtsonderaan de pagina waar je het cachenummer kon invullen om snel naar die ene cache te zoeken. Je weet wel: GC10RXR (bijvoorbeeld).

is die optie gewijzigd? Waar vind ik m nu?

Nou ze hebben het nu nog mooier gemaakt, je kan gewoon op het ballonnetje klikken en je komt dan ook op de cache pagina. Maar om een GC nummer in te typen kan je ook gewoon naar de willekeurig cachepagina gaan klik dan op een willekeurige log, onderaan kan je dan GC nummer ook invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, men is gek op de naam waypoints. Maar het klopt. Ook je GCnummer wordt gezien als een waypoint.

 

Trouwens, de GCnummer is ook de enige echte naam van de cache. De naam die de cache-eigenaar er aan heeft gegeven, wordt de nickname van de cache genoemd.

 

Het enige dat onveranderbaar aan een cache is, is zijn unieke naam, zijn GCnummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...