Spring naar bijdragen

Hoe hef ik een oude account op?


Team Adelaar

Aanbevolen berichten

In het verleden al eens rondgesnuffeld op geocaching en ook een gebruikersnaam aangemaakt.

Later onbewust nog een en daarmee zijn we gaan cachen. De oude teamnaam staat er nog steeds in als geregistreerde cacher. Kan ik deze verwijderen en derhalve de database 'schoon houden'?

 

(Ik zal ook vast niet de enige zijn en wellicht zijn honderden accounts aangemaakt en nooit gebruikt, maar toch? ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In het verleden al eens rondgesnuffeld op geocaching en ook een gebruikersnaam aangemaakt.

Later onbewust nog een en daarmee zijn we gaan cachen. De oude teamnaam staat er nog steeds in als geregistreerde cacher. Kan ik deze verwijderen en derhalve de database 'schoon houden'?

 

(Ik zal ook vast niet de enige zijn en wellicht zijn honderden accounts aangemaakt en nooit gebruikt, maar toch? :thumbup: )

Ik denk dat je een berichtje moet sturen naar een moderator. Die kan het account vast wel verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb juist pas een extra account aangemaakt om wat te discoveren spullen bij te kunnen bewaren. Hoef je die niet in je 'hoofd' inventory te houden.

Wie weet een tip om je oude account nuttig te gebruiken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb juist pas een extra account aangemaakt om wat te discoveren spullen bij te kunnen bewaren. Hoef je die niet in je 'hoofd' inventory te houden.

Een wel omslachtige manier om hier je muntjes te 'parkeren'.

Als je gewoon een cache aanmaakt en het vinkje weghaalt zodat hij niet gereviewed wordt kun je daar alle spulletjes virtueel instoppen.

Wie weet een tip om je oude account nuttig te gebruiken :P

Probeer hem eens te verkopen op E-bay, misschien dat er op geboden wordt. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij zijn een poosje terug overgestapt op een nieuwe teamnaam.

We hebben (met een toelichting voor de eigenaren) de oude logs opnieuw gelogd onder onze nieuwe naam (op de oorspronkelijke data) en vervolgens van de oude teamnaam alle logs verwijderd, zodat we de statistieken niet vervuilen.

De oude account bestaat nog wel, maar er zit gewoon niks meer in dus wat maakt het uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oude accounts op geocaching.com worden niet verwijderd. Gewoon "leeghalen" en links laten liggen.

 

Oude accounts op geocaching.nl kunnen altijd verwijderd worden, maar dit zal alleen gebeuren als er niet mee gepost is.

Als je namelijk een oude account verwijderd, blijven de berichten staan en die hebben allemaal een nummer als eigenaar omdat de link naar de echte naam verdwenen is. Dit is behoorlijk verwarrend.

 

Natuurlijk nummen we ook per account alle berichten verwijderen, maar dat is not done. Het is dan alsof je de geschiedenis veranderd. Topics kunnen dan raar gaan lopen. Immers reply op een bericht date r niet meer is enz.

 

Een geocaching.com accountnaam is niet te wijzigen, niet door de eigenaar, niet door mij en niet door een Admin van gc.com.

Een geocaching.nl accountnaam is door mij altijd te wijzigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Oude accounts op geocaching.com worden niet verwijderd. Gewoon "leeghalen" en links laten liggen.

 

Oude accounts op geocaching.nl kunnen altijd verwijderd worden, maar dit zal alleen gebeuren als er niet mee gepost is.

Als je namelijk een oude account verwijderd, blijven de berichten staan en die hebben allemaal een nummer als eigenaar omdat de link naar de echte naam verdwenen is. Dit is behoorlijk verwarrend.

 

Natuurlijk nummen we ook per account alle berichten verwijderen, maar dat is not done. Het is dan alsof je de geschiedenis veranderd. Topics kunnen dan raar gaan lopen. Immers reply op een bericht date r niet meer is enz.

 

Een geocaching.com accountnaam is niet te wijzigen, niet door de eigenaar, niet door mij en niet door een Admin van gc.com.

Een geocaching.nl accountnaam is door mij altijd te wijzigen.

 

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn mijn account te verwijderen, ik dacht namelijk eens gebruik te maken van dit forum maar dit is niet het geval.

 

Bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ticket aanmaken of een admin of moderator mailen zal je kunnen helpen.

Kruimeldief komt niet meer op dit forum en is ook geen teamlid meer bij .nl

Greetz Bloodwoosj.

Ik heb het bericht voor de zekerheid ook nog even geraporteerd en ik hoop dat er een mod op afkomt. Maar bedankt voor je info.

bewerkt door Gotty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...