Zjurt Geplaatst 31 maart 2007 Geplaatst 31 maart 2007 Mijn cache heeft meer dan drie maanden proef gelegen. Amsterdam is altijd erg jat gevoelig. De container, compleet met proef inhoud is in die tijd een keer door een zwerver gevonden. Dat weet ik omdat hij een schattig briefje in de cache had achtergelaten. Hij vond het geocache idee zo leuk dat hij beloofde om een oogje in het zeil te houden. Zilvervloot. Kijk dat vind ik nou super We moeten dus cachebewakers instellen; vooralsnog opteer ik voor ongewapend
no-name Geplaatst 31 maart 2007 Geplaatst 31 maart 2007 De jeugd van tegenwoordig, he?Dat is nogal een dooddoener... De jeugd van tegenwoordig is de enige jeugd die er tegenwoordig is. De voormalige jeugd van tegenwoordig, zeg maar de jeugd van tegenwoordig die tegenwoordig geen jeugd meer is, zou exact hetzelfde gedaan hebben toen vroeger tegenwoordig was. Als de jeugd van tegenwoordig zich tegenwoordig niet eens zou misdragen, zou dat tegenwoordig een beetje vreemd zijn. De jeugd van tegenwoordig is de enige jeugd die er tegenwoordig is, en zou dus ook gewoon jeugd genoemd kunnen worden. Jeugd is iets van alle tijden, en de problemen die zich met de jeugd voordoen, hebben niets met tegenwoordig te maken. Baldadig gedrag is inherent aan het jeugd zijn. Gelukkig maar. Anders zouden we tegenwoordig een groot probleem hebben. Snap je? Sommige cachers van tegenwoordig.....
melloncollie Geplaatst 1 april 2007 Geplaatst 1 april 2007 En een grote gele stikker op de cache plakken met GEOHAZARD, is dat wat??
zitawalk Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 (bewerkt) Helaas is een van onze caches (Immerloo Park) vorige week geripped. Waarschijnlijk is hij of in zijn geheel in het water gegooid of in zijn geheel meegenomen, er was geen snippertje meer te vinden...... Of Barny, jij heb hem als laatste gelogged.....ligt `ie misschien nog in je bussie????? 2 april 2007 bewerkt door zitawalk
Malyenki Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Laatst ging mijn (geocache)vriend al mijn caches doen, dus dat was voor mij een mooie gelegenheid om overal nieuwe logrolletjes te plaatsen. Bleek er één cache weg te zijn. Heb vervolgens een nieuwe geplaatst. Krijg ik twee dagen later een logje, dat er nu 2 kokertjes lagen??? Blijkbaar heeft een vinder em 'even' meegenomen en later weer teruggelegd. En net is die tussentijd doe ik een cachecontrole. Nou ja, beter twee dan geen
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Met mijn cache 'Tuf-Tuf' is het een zomer lang geregeld voorgekomen dat een onverlaat de cache van de ene naar de andere kant van de brug - waar die onder lag- verplaatste.
barny Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Helaas is een van onze caches (Immerloo Park) vorige week geripped. Waarschijnlijk is hij of in zijn geheel in het water gegooid of in zijn geheel meegenomen, er was geen snippertje meer te vinden...... Of Barny, jij heb hem als laatste gelogged.....ligt `ie misschien nog in je bussie????? helaas ik heb het hele bussieondersteboven gekeert maar geen ammobox gevonden. maar dat neemt niet weg dat ik het heel vervelend vind dat hij net na mij verdwenen is Barny
hesselannema Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Helaas is een van onze caches (Immerloo Park) vorige week geripped. Waarschijnlijk is hij of in zijn geheel in het water gegooid of in zijn geheel meegenomen, er was geen snippertje meer te vinden...... Of Barny, jij heb hem als laatste gelogged.....ligt `ie misschien nog in je bussie????? helaas ik heb het hele bussieondersteboven gekeert maar geen ammobox gevonden. maar dat neemt niet weg dat ik het heel vervelend vind dat hij net na mij verdwenen is Barny Tja een verdacht busje ......
fub Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 maar dat neemt niet weg dat ik het heel vervelend vind dat hij net na mij verdwenen is Nou, "net"... Er zaten wel vijf dagen tussen jouw bezoek en onze (eerste) vruchteloze speurtocht. Dus ik acht het onwaarschijnlijk dat er iemand met het kistje aan de haal is gegaan zodra jij je hielen had gelicht. Vervelend blijft het natuurlijk wel.
BigFurryMonster Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Er zaten wel vijf dagen tussen jouw bezoek en onze (eerste) vruchteloze speurtocht. Dus ik acht het onwaarschijnlijk dat er iemand met het kistje aan de haal is gegaan zodra jij je hielen had gelicht. Waarom? Iemand kan toch een busje gespot hebben en nieuwsgierig zijn geworden?
Team KarNie Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Misschien niet zo bizar, wel heel erg kl***, wij missen opeens 2 caches . Een van onze nog aanwezige kisten hebben we maar even geruild voor een tupperachtige doos en we hebben alle TB's en logboekjes maar even veilig gesteld voor het geval dat het om een hetze gaat. Als alles rustig blijft herstellen we de boel weer.
Stokstaartje Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 En ondertussen zitten de rippers zich te verkneukelen om al deze logs. Eens even kijken... ...leeg halen CHECK ...briefje er in met scheldkanonnades CHECK ...in de fik steken CHECK Wacht eens even! We gaan er met z'n allen overheen pissen, nee man schijten hahaha!
Wammus Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Vandaag Ixie's saga I gevonden... open en bloot in het veld. Beetje maf maar ik zag geen een andere logische plek dus ik heb 'm maar gewoon teruggelegd zoals ik 'm vond.. weet nu niet of dat zo'n goede actie was, maarja, wat moet je dan? Heb een PM naar de owner gestuurd. Hoe dan ook, ik verbaas me dat deze nog niet geript is... had ik het anders moeten aanpakken?
Stokstaartje Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Vandaag Ixie's saga I gevonden... open en bloot in het veld. Beetje maf maar ik zag geen een andere logische plek dus ik heb 'm maar gewoon teruggelegd zoals ik 'm vond.. weet nu niet of dat zo'n goede actie was, maarja, wat moet je dan? Heb een PM naar de owner gestuurd. Hoe dan ook, ik verbaas me dat deze nog niet geript is... had ik het anders moeten aanpakken? Zo trof ik 'm 31-3 idd ook aan en weer zo achtergelaten. Goed dat je de eigenaar hebt benaderd, had ik eigenlijk ook moeten doen Maar hier is geen sprake van een rip dunkt me.
Wammus Geplaatst 2 april 2007 Geplaatst 2 april 2007 Maar hier is geen sprake van een rip dunkt me. Nog niet nee.. maar als ik een dreuzel was geweest en ik zou zo'n kistje zien liggen...op z'n minst een handig ding om roestige spijkers in te bewaren...
Aanbevolen berichten