brilstar Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Gisteren kreeg ik het vervelende bericht dat er opnieuw een cache geript is. Deze keer hadden de onverlaten de cache in de fik gestoken. Gebeurt dat (of ergere dingen) vaker? Het ging om Mijnenveger: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCTEM5 Hier een foto van de resten (dank aan driehm voor de foto's). http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?II...mp;LID=24565095 Groeten, Jaco..
de hangijzers Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Het wordt ook steeds gekker! Bij mij is dit gelukkig nog niet gebeurd... Balen
GeoGup & Zoefff Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Van ons zijn drie caches in één week verdwenen, waarvan een vernield! Deze mensen hebben zelf een vernielde geest en gunnen anderen hun hobby niet. Wij zijn overgeschakeld op micro in plaats van een leuke small of regulars. Het is en blijft balen en frustrerend dat je cache geript wordt en wij weten helaas geen oplossing om dit te voorkomen. Succes met het herplaatsen van de cache, want ga vooral door met het leggen van caches. Je doet er in ieder geval heel veel mensen plezier mee. Groeten, GeoGup & Zoefff
Stapper. Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Dat gebeurt wel vaker. Er zijn ook lui die alles uit de cache halen en er alleen een briefje in achterlaten dat ze er geweest zijn. Je kunt het beste de de cache verplaatsen en ergens een WP bijplaatsen zodanig dat de hele route weer moet worden gelopen. Wat ook belangrijk is, geef er geen ruchtbaarheid aan dat de cache weer geript is. Ook niet dat hij verplaatst is. Verleg de cache gewoon en meer niet. Die lui kicken er misschien op dat er over gesproken of geschreven word. Het is precies hetzelfde als een hijger. Als je daar last van hebt pak dan een antwoordapparaat. Niets is zo deprimerend als hijgen tegen een antwoordapparaat. Stapper.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 In oktober 2004 was mijn cache 'Eindpunt' verdwenen. In de omgeving vond ik een paar kleine snippertjes van de cache. De cache zat in een holle boom. De hele boom was tot op de wortels afgebrand.
draculix Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 ik kwam een keer in het donker bij de mijnenveger cache en kon toen niet loggen omdat er jongeren aan het "hangen" waren. drankje, muziekje erbij en waarom dan niet een kampvuurje? belachelijk natuurlijk maar ik vraag me af of deze actie specifiek op de cache gericht is of dat het "gewoon" verveling was. erg jammer in ieder geval. ik vond het zo'n leuke cache. hopelijk wordt er een mooie nieuwe plaats voor deze cache gevonden en bijft ie daar nog heel lang ongeschonden liggen.
groene-woudlopers Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 (bewerkt) Afgelopen week kwam zag vriendin toen ze naar haar werk liep dat Coyotest first cache ook door vandalen is vernield. Gelukkig heeft ze het logboek veilig kunnen stellen, de rest van de cache ligt helaas in de sloot. 25 maart 2007 bewerkt door groene-woudlopers
driehm Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Logboek is veilig is in de tussentijd droog licht helaas uit elkaar
Vinnie1 Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 (bewerkt) Bizar? Wat dacht je van een of andere onverlaat die de cachedoos ruilt? - Stalen EHBO kistje leeg maken. - Bammetje opeten. - Plastic doosje van de bammetjes vullen met cache inhoud. - EHBO kistje meenemen. - Plastic doosje achterlaten als cache Dat gebeurde me in Wintelre. 25 maart 2007 bewerkt door Vinnie1
thex Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 In de oude variant van Hele Hooge Kaplaarzen heeft een visser ooit schitten schijten. Dat is pas bizar.
smeule Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 In de oude variant van Hele Hooge Kaplaarzen heeft een visser ooit schitten schijten. Dat is pas bizar. Was jij de gelukkige die het mocht ontdekken
Kiddooz Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 In de oude variant van Hele Hooge Kaplaarzen heeft een visser ooit schitten schijten. Dat is pas bizar. Was jij de gelukkige die het mocht ontdekken Ik heb hetzelfde aangetroffen in Nieuwpoort. Ammobox vol stront en pies. Ik nam net mensen mee ter introductie van het geocachen.... Ze vonden het desondanks erg leuk
professor & co Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 In de oude variant van Hele Hooge Kaplaarzen heeft een visser ooit schitten schijten. Dat is pas bizar. Was jij de gelukkige die het mocht ontdekken Ik heb hetzelfde aangetroffen in Nieuwpoort. Ammobox vol stront en pies. Ik nam net mensen mee ter introductie van het geocachen.... Ze vonden het desondanks erg leuk echt te triest voor woorden allemaal, hebben jullie er trouwens lang ruzie gemaakt over wie hem mocht loggen?
bapamaci Geplaatst 25 maart 2007 Geplaatst 25 maart 2007 Lig het aan mij....of worden er de laatste tijd steeds meer cache's geript?
Aanbevolen berichten