hurry1 Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Het topic is eerder geweest, dat weet ik, maar toen was het opgelost. Vandaag echter lukt het wederom niet om de "niet gevonden" kaart te openen. Ik heb het inmiddels op twee laptops geprobeert en op beide krijg ik de fatal error dat er teveel geprobeert wordt te laden. Hebben jullie hier ook last van of staat er iets bij mijn instellingen fout?
de Roode Lantaarn Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Hier doet hij het gewoon. kan 2 dingen betekenen. A. probleem opgelost in afgelopen 20 minuten B. je hebt alles al gevonden.
hurry1 Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Geplaatst 24 maart 2007 Ben het nu op de derde computer aan het proberen. Hier doet hij het ook niet. Bij mij is het probleem dus nog niet opgelost. En we hebben gelukkig ook nog niet alles gevonden. Ik werk wel met de traditionele kaarten maar dat zou geen probleem moeten opleveren.
Skjal Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Gevonden/niet gevonden, maakt niet uit. Alles doet 't.
hurry1 Geplaatst 24 maart 2007 Auteur Geplaatst 24 maart 2007 Hier echt niet, ik krijg onderstaande melding: Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf908792.php on line 10881
Peetee Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Hier hetzelfde. Probleem is bij de programmeurs bekend. Er wordt binnenkort naar gekeken. Heeft te maken met de php instellingen (geheugeninstellingen) bij de provider van .nl. Het treedt alleen op als je inzoomt op de oude kaarten. Maak je gebruik van de google kaarten dan heb je geen probleem.
Ating en Rosie Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Hier hetzelfde probleem met de fatal error melding[]maar gemaild naar de helpdesk die hebben dit probleem al eerder voor mij verholpen. Hopelijk deze keer ook[?]Toch wel luxe als je gevonden caches wegvallen van de kaart! Geogroet, Ating
keesenanita Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Wij kunnen de "niet gevonden" kaart wel aan maar zo gauw we een cache aanklikken dan is het over. Dit is al vanaf dinsdag maar we blijven geduldig wachten. Ervaring heeft geleerd dat het uiteindelijk wel goed komt. Voorlopig dus op de gewone kaart zoeken.
Skjal Geplaatst 24 maart 2007 Geplaatst 24 maart 2007 Oude/nieuwe kaarten, wel/niet gevonden, cache aanklikken...... maakt niet uit, alles werkt.
keesenanita Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 De "niet gevonden" kaart verschijnt bij ons wel maar we kunnen niet op een bepaald gebied inzoomen. Dit duurt al ruim een week. Het is zo'n gedoe om tussen alle stipjes de caches te zoeken die je nog moet en tegelijk wilt zien waar ze ongeveer liggen hier in de buurt. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? We gebruiken nog de traditionele kaart, de google kaart laad ie hier bijna niet.
The Iceman Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Geen idee waar het aan ligt, ik gebruik ook nog de "ouderwetse" kaart en had hetzelfde probleem, maar sinds vandaag doet 'ie 't gewoon weer. Toch even geduld hebben?? The Iceman
ET4FR & CO Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 De "niet gevonden" kaart verschijnt bij ons wel maar we kunnen niet op een bepaald gebied inzoomen. Dit duurt al ruim een week. Het is zo'n gedoe om tussen alle stipjes de caches te zoeken die je nog moet en tegelijk wilt zien waar ze ongeveer liggen hier in de buurt. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? We gebruiken nog de traditionele kaart, de google kaart laad ie hier bijna niet. Als je vanaf het begin van de pagina leest weet je waarom. Het ligt aan het geheugen en de instellingen van de provider van .nl
Goedweerloper Geplaatst 27 maart 2007 Geplaatst 27 maart 2007 Het probleem is alleen dat de kaarten weer werkten (voor mij en voor een flink aantal anderen). En nu is er weer gewoon de foutmelding.
Aanbevolen berichten