Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het topic is eerder geweest, dat weet ik, maar toen was het opgelost. Vandaag echter lukt het wederom niet om de "niet gevonden" kaart te openen. Ik heb het inmiddels op twee laptops geprobeert en op beide krijg ik de fatal error dat er teveel geprobeert wordt te laden. Hebben jullie hier ook last van of staat er iets bij mijn instellingen fout?

Geplaatst

Ben het nu op de derde computer aan het proberen. Hier doet hij het ook niet.

Bij mij is het probleem dus nog niet opgelost.

En we hebben gelukkig :oops: ook nog niet alles gevonden.

Ik werk wel met de traditionele kaarten maar dat zou geen probleem moeten opleveren.

Geplaatst

Hier echt niet, ik krijg onderstaande melding:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 19922944 bytes) in /www/htdocs/geocachi/temporary/tf908792.php on line 10881

Geplaatst

Hier hetzelfde. Probleem is bij de programmeurs bekend. Er wordt binnenkort naar gekeken. Heeft te maken met de php instellingen (geheugeninstellingen) bij de provider van .nl.

Het treedt alleen op als je inzoomt op de oude kaarten. Maak je gebruik van de google kaarten dan heb je geen probleem.

Geplaatst

Hier hetzelfde probleem met de fatal error melding[:oops:]maar gemaild naar de helpdesk die hebben dit probleem al eerder voor mij verholpen. Hopelijk deze keer ook[?]Toch wel luxe als je gevonden caches wegvallen van de kaart!

Geogroet,

Ating

Geplaatst

Wij kunnen de "niet gevonden" kaart wel aan maar zo gauw we een cache aanklikken dan is het over.

Dit is al vanaf dinsdag maar we blijven geduldig wachten. Ervaring heeft geleerd dat het uiteindelijk wel goed komt.

Voorlopig dus op de gewone kaart zoeken.

Geplaatst

Oude/nieuwe kaarten, wel/niet gevonden, cache aanklikken...... maakt niet uit, alles werkt.

Geplaatst

De "niet gevonden" kaart verschijnt bij ons wel maar we kunnen niet op een bepaald gebied inzoomen. Dit duurt al ruim een week. Het is zo'n gedoe om tussen alle stipjes de caches te zoeken die je nog moet en tegelijk wilt zien waar ze ongeveer liggen hier in de buurt. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? We gebruiken nog de traditionele kaart, de google kaart laad ie hier bijna niet.

Geplaatst

Geen idee waar het aan ligt, ik gebruik ook nog de "ouderwetse" kaart en had hetzelfde probleem, maar sinds vandaag doet 'ie 't gewoon weer.

Toch even geduld hebben??

The Iceman

Geplaatst
De "niet gevonden" kaart verschijnt bij ons wel maar we kunnen niet op een bepaald gebied inzoomen. Dit duurt al ruim een week. Het is zo'n gedoe om tussen alle stipjes de caches te zoeken die je nog moet en tegelijk wilt zien waar ze ongeveer liggen hier in de buurt. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? We gebruiken nog de traditionele kaart, de google kaart laad ie hier bijna niet.

Als je vanaf het begin van de pagina leest weet je waarom. Het ligt aan het geheugen en de instellingen van de provider van .nl :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...