Geo.Error Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Logs geplaatst bij caches en TB's komen niet door. De Foto's verschijnen wel, de TB's worden wel verzet, maar het geschreven verhaaltje is er niet. Wie weet wat er aan de hand is.????
Track_leader Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 de amerikaanse servers zijn heeeeeeeeeeel druk, ik denk door het mooie weer in Europa is iedereen weer aan het zoeken gezlagen en nu de zon onder is moet er gelogd worden. TL
Geo.Error Geplaatst 11 maart 2007 Auteur Geplaatst 11 maart 2007 de amerikaanse servers zijn heeeeeeeeeeel druk, ik denk door het mooie weer in Europa is iedereen weer aan het zoeken gezlagen en nu de zon onder is moet er gelogd worden. TL Het wordt tijd dat ze dan eens wat uitbreiding van de servers doen. We betalen toch niet voor niets voor ons premium member ship. Maar de logs die geschreven zijn komen die nog wel terug?? Geo.Eror
Track_leader Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 hmm er is geen direct verband tussen je premium memebership en de hoeveelheid servers en capaciteit. Zie het zo, het is eigenlijk net koffiezetten, alles zit in een grote trechter n wil er door heenkomen. Dit gaat nu eenmaal niet de afhandelings processesen raken verstopt. Normaal kunnen ze x verzoeken teglijk aan maar nu zijn er x tot de macht y op hetzelfde moment. Geen een systeem kan hier optimaal voor getuned zijn. Je kan nieuwe en extra hardware kopen wat inhoud meer geld uitgeven, hogere onderhoudskosten. Bottom-line, jij en ik moeten dan meer gaan betalen. Gelukkig is dit niet altijd zo en heb je meestal geen last maar met dit mooie weer zijn er veel mensen weer buiten en aan het zoeken. die gemiste logs? ik weet het niet, misschien kreeg je een server busy melding en de inhoud is verdwenen. Ik weet dat de servers op volle toeren draaien en dat men er naar aan het kijken is Persoonlijk zou ik morgen ff je logjes checken hope this helps Track_leader
Ruud4d Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Ik merk wel dat het trager is. Maar ik kan gewoon loggen. Verder is in een ander draadje al aangegeven dat er een bericht op de Groundspeak fora staat dat er gewerkt wordt aan verbeteringen. Dus geduld is het devies. Verder kun je zelf even kijken of je log wel op de pagina staat. Zoniet, geef dan even een linkje zodat wij het voor je kunnen controleren.
Geo.Error Geplaatst 11 maart 2007 Auteur Geplaatst 11 maart 2007 Ik merk wel dat het trager is. Maar ik kan gewoon loggen.Verder is in een ander draadje al aangegeven dat er een bericht op de Groundspeak fora staat dat er gewerkt wordt aan verbeteringen. Dus geduld is het devies. Verder kun je zelf even kijken of je log wel op de pagina staat. Zoniet, geef dan even een linkje zodat wij het voor je kunnen controleren. Ik zal je een PM sturen, dan kun je het misschien na kijken. De logs zijn vroeg in de middag gemaakt, de foto's zijn zichtbaar, maar de tekst is pleite. Wat betreft dat andere draadje, ik heb naar zoiets gezocht, maar ik vind het maar moeilijk zoeken op het forum.
Team Professor X Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Ik merk wel dat het trager is. Maar ik kan gewoon loggen.Verder is in een ander draadje al aangegeven dat er een bericht op de Groundspeak fora staat dat er gewerkt wordt aan verbeteringen. Dus geduld is het devies. Verder kun je zelf even kijken of je log wel op de pagina staat. Zoniet, geef dan even een linkje zodat wij het voor je kunnen controleren. Dit is echt nodig, want ik word GESTOORD van die wachttijden. Ja, ik weet het al lang. En ja, er wordt aan gewerkt. En ja, Nederland lurkt aan dezelfde draad als half Europa. Maar waarom toch.....waarom kan ik mijn mooie logjes niet snel en spontaan delen met mijn mede cache verslaafden . Hoe meer zielen, hoe meer vreugd? Nou, vanavond even niet. Zucht . Alles van vandaag staat er trouwens wel op hoor, duurt alleen een eeuwigheid
cachorganic Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Gek... wordt ik ervan....!!! Het kost me vandaag eeuwen om al mijn logs op de server te krijgen..
Skjal Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 (bewerkt) Mijn logjes stonden er gewoon heel vlot op. Alleen die van de TB's niet, maar dat is normaal (bij mij tenminste). EDIT: Maar die staan er nu ondertussen wel op 11 maart 2007 bewerkt door Mr. John
solletjes Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Hoi allemaal, Wat mij opvalt is dat de statistieken niet kloppen. Of dat het updaten ervan achterloopt. Heeft dat ook met die drukte te maken, of gebeurt dat op de .NL servers? Sorry, NewBie vraagje... Groetjes, Team Solletjes
SN@G Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Hoi allemaal, Wat mij opvalt is dat de statistieken niet kloppen. Of dat het updaten ervan achterloopt. Heeft dat ook met die drukte te maken, of gebeurt dat op de .NL servers? Sorry, NewBie vraagje... Groetjes, Team Solletjes Op dit newbee vraagje kun je zelf het antwoord vinden op het forum middels zoeken.
Geo.Error Geplaatst 11 maart 2007 Auteur Geplaatst 11 maart 2007 Zoals vaak bij cachen blijkt gedult een schone zaak. Na lang wachten (een uurtje of 10) kwamen de logs toch nog binnen rollen. Maar ik hoop inderdaad dat er iets aan gedaan kan worden. We leven toch in 2007 een tijd waarin bijna alles mogelijk is
Aanbevolen berichten