TinkerTeam Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Jaa het tinkerteam heeft weer inkopen gedaan. voor wie het boeiend vindt; bij de Lidl vandaag in de aanbieding; een zeer compact stempeltje incl inktkussentje waar je zelf je tekst in kan zetten. Opvouwbaar model, echt om mee te nemen. Wij hebben er eentje gekocht om voortaan de logjes mee te doen. Misschien een tip?
Caveman en Co Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 das een leuk idee, ik zal ook ff kijken morgen. kan ik gelijk ff neuzen tussen de goodies.
TinkerTeam Geplaatst 26 februari 2007 Auteur Geplaatst 26 februari 2007 ja, moet je doen, ze hadden ook leuke speelgoedautootjes. (ik kon wel aandelen hebben )
fub Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Een stempeltje om mee te loggen is erg leuk. Wij hebben onze portretten door een manga-kunstenaar laten tekenen (zie ons profiel op gc.com), en daar hebben we dan weer een stempel van laten maken. Die stempel en een stempelkussen zitten dus standaard in onze cache-tas, en in elk logboek komt onze stempel bij ons logje. Net zoals sommige teams stickers hebben, geeft een stempel toch een wat meer persoonlijke 'touch' -- met het voordeel dat logrolletjes in micros er niet dikker van worden (maar dan weer met het nadeel dat de inkt kan vlekken...) Onze TB wordt ook een stempeltje (met inktkussentje), dat graag in elk logboek waar caches waar ze in wordt gedropt afgedrukt wil worden.
Kiddooz Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Ik log ook met een stempel. Die heb ik laten maken voor ik geloof 12,50. Er zit ook een datumstempel in verwerkt. Heel handig!
Caveman en Co Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 ja, moet je doen, ze hadden ook leuke speelgoedautootjes.(ik kon wel aandelen hebben ) HaHa, zou je haast denken ja. ik zie wel wat het wordt
Team The Spacewuppies Geplaatst 26 februari 2007 Geplaatst 26 februari 2007 Hmmm toch ook maar ff shoppen morgen
MCMAL Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 Goede tip Heb inmiddels ook zo'n stempeltje gehaald bij de Lidl en het is ff prutsen met de kleine lettertjes, maar dan heb je een leuk stempeltje. Vanaf vrijdag de eerste gestempelde logjes dus
Tornado Bram Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 Log ook met een stempel via vistaprint.nl Dat van de lidl leek me ook wel wat liggen hier al tijden in de winkel
GlennD Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 Log ook met een stempel via vistaprint.nlDat van de lidl leek me ook wel wat liggen hier al tijden in de winkel Op de site staat dat je zown stempel ding gratis aan kan vragen. klopt dit ?
mayen Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 (bewerkt) Lijkt me sterk, maar ik geloof toch dat je gelijk hebt Ik kan 't welbekende "addertje onder het gras" niet zo snel vinden..... Misschien de verzendkosten? 10 maart 2007 bewerkt door mayen
GlennD Geplaatst 10 maart 2007 Geplaatst 10 maart 2007 ben ook bang voor die addertjes op gratiz.nl zag ik trouwens dit net staan.. 250 Visitekaartjes, NIEUW! 1 Zelfklevend Memoblokje, 10 Stuks Briefpapier, 10 Uitnodigingen, 1 Zelfinktende Stempel en 100 Postkaarten! Al deze producten met je eigen gegevens zijn helemaal gratis. Voor ieder wat wils, kies zelf uit 1 van deze 6 gratis producten. Nieuw in Nederland! Het leuke gratis alternatief voor 3M's Post It's! Deze gratis memoblokjes zijn volledig op maat te maken met je persoonlijke boodschap of tekst. 50 zelfklevende memo's, ieder volledig in kleur gedrukt! (Let op: Je betaalt alleen een klein bedrag aan verzendkosten) dus je hebt gelijk
Tornado Bram Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Gebruik de visitekaartjes en stempels al jaren is inderdaad alleen de verzendkosten. De stempels van de lidl nu in de opruiming voor 2 euro bevallen ook erg goed
Stokstaartje Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Ja zo'n stempeltje is leuk en doet ons aan het letterboxing denken. Als ik niet sinds kort m'n stickertje had ontworpen, was een stempel iets voor mij geweest. Maar laat me weten als het lamineerapparaat weer eens bij de Lidl of Aldi te koop is, want ik viste ernaast.
geo_taz Geplaatst 11 maart 2007 Geplaatst 11 maart 2007 Lijkt me sterk, maar ik geloof toch dat je gelijk hebt Ik kan 't welbekende "addertje onder het gras" niet zo snel vinden..... Misschien de verzendkosten? De verborgen kosten: - Als je een eigen ontwerp wil krijg je "upload" en bewaar-kosten - Verzendkosten - En een aantal weken lang aanbiedingen via de email Maar mij bevallen de stickers erg goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden