Spring naar bijdragen

stempel voor het loggen


TinkerTeam

Aanbevolen berichten

Log ook met een stempel via vistaprint.nl

 

 

Op de site staat dat je zown stempel ding gratis aan kan vragen. klopt dit ?

 

Ja, lees de voorwaarden:

 

Zijn de gratis produkt aanbiedingen echt gratis?

 

Ja! U betaalt alleen voor verzend- en verwerkingskosten en voor extra produkt opties indien u die toevoegt. Indien u uw gratis produkt snellere wilt verkrijgen is een sneller levertijd mogelijk tegen additionele kosten.

 

Wat zijn verwerkingskosten?

 

Verwerkingskosten zijn de verscheidene kosten die behoren bij het verwerken van uw produkt en bestelling, zoals kosten gerelateerd aan het werven en verwerken van uw bestelling, inclusief kosten en onkosten betaald aan derde partijen voor het werven en verwerken van bestellingen en transacties, interne verwerkingskosten van VistaPrint, transactie kosten verrekend door derde partijen, betalingverwerking maatschappijen en overige kosten die door VistaPrint gemaakt zijn gerelateerd aan klantenbestellingen. Kosten voor het produkt zelf zijn niet inbegrepen in de verwerkingskosten, tevens kosten gerelateerd aan materialen en productie van het produkt worden niet inbegrepen.

 

Wat is het verschil tussen uw gratis zelfinktende stempels en uw andere zelfinktende stempels?

 

Er is totaal geen verschil op het gebied van de kwaliteit van het product. Beide geven u professionele kwaliteit, met laser gesneden technologie om uw inkt scherp, netjes en consistent over te dragen. Het omhulsel, rubber, inkt en stempelkussen zijn tevens hetzelfde.

 

De gratis stempel aanbieding geeft u 10 ontwerp keuzen, zwarte inkt en het lettertype wat al weergegeven is op het ontwerp. Met onze andere zelfinktende stempels heeft u twee formaat keuzen, honderden ontwerp sjablonen om uit te kiezen, inclusief de optie om op maat te maken (lettersoorten, letterformaten te veranderen etc.), U heeft tevens de optie om uw logo of afbeelding te uploaden (tegen lage extra kosten).

 

VistaPrint biedt u deze gratis aanbieding ter kennismaking aan omdat wij ervan overtuigd zijn dat u onze zelfinktende stempels van top kwaliteit zal vinden. Wij hopen dat u aan ons zult denken voor al uw stempel en drukwerk benodigdheden. Wilt u onze producten uitproberen? Ga gerust uw gang. Wij weten dat u tevreden zult zijn.

 

Lijkt me duidelijk!

 

Ik ga denk ik ook even bestellen! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

En voor die mensen die zo'n log-sticker gebruiken... dat doe ik zelf dus ook... in micro's worden ze niet op prijs gesteld omdat ze meestal in verhouding tot de logrol te groot zijn, daarom heb ik sinds kort hele kleine stickertjes gemaakt speciaal voor de micro's. :dribble:

 

O.a. de IN/UIT hoeft er dan niet op, want dat doe je meestal toch niet bij micro's.

 

Op deze manier vond ik het zelf wel weer acceptabel om te plakken. Ik doe dit sinds kort, dus je kan in eerder door mij gelopen micro's nog wel grotere stickers vinden... sorry... :D

 

Ik ben het er mee eens dat een stempel of sticker vaak net een persoonlijke touch geeft. Ik merk zelf ook dat als ik terugblader in de logboekjes sommige stickkers/stempels mij bij blijven en die herken ik dan de volgende keer weer... en dat vind ik erg leuk, terwijl de geschreven logs vaak anoniem uit mijn geest verdwijnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...