Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb voor mijn nieuwe cache een aantal waypoints ingevoerd.

Bij sommige aangegeven dat de coords alleen voor mij en reviewers zichtbaar mag zijn.

Als ik nu op dat waypoint klik krijg ik de info over dit waypoint te zien met Coordinaten erbij... is deze ook zichtbaar voor andere op die manier? Of alleen voor mij en reviewers?

Geplaatst

Nee, alleen voor de eigenaar en de reviewer (lijkt me). Ik heb die nieuwe opties nog niet gebruikt, maar wat ik er van begrijp is het vrij rechttoerechtaan. Er staat ook ergens op .nl waar allemaal op gechecked wordt bij het reviewen, wellicht dat daar meer info staat.

Geplaatst

Bij sommige aangegeven dat de coords alleen voor mij en reviewers zichtbaar mag zijn.

Als ik nu op dat waypoint klik krijg ik de info over dit waypoint te zien met Coordinaten erbij... is deze ook zichtbaar voor andere op die manier? Of alleen voor mij en reviewers?

hoi hoi,

als je hebt aangegeven dat de waypoints alleen voor de reviewers en voor jezelf zichtbaar zouden moeten zijn, dan lijkt mij dat die WP's dus niet voor anderen zichtbaar zouden moeten zijn. ik zou me daar niet druk om maken, het zit wel goed denk ik.

Overigens is het goed om te lezen dat er weer een cache bijkomt in het westen van brabant! :thumbup::lol::(

groeten Team MenM

Geplaatst

Dit kun je zelf zien :thumbup: als je onder op je pagina kijkt zie je deze wayopints niet , alleen de waypoints die de andere cachers kunnen zien staan op de pagina.

Als je rechtsboven de waypoints aanklikt zie jij ze wel omdat het jou pagina is, andere cachers hebben deze optie niet bij jou pagina. :lol:

Geplaatst
Dit kun je zelf zien :lol1: als je onder op je pagina kijkt zie je deze wayopints niet , alleen de waypoints die de andere cachers kunnen zien staan op de pagina.

Als je rechtsboven de waypoints aanklikt zie jij ze wel omdat het jou pagina is, andere cachers hebben deze optie niet bij jou pagina. :lol1:

Ja idd die zie je onderaan je cache pagina. Maar als je daar op zo'n WP klikt dan kom je op een korte pagina met de info over dat waypoint. Over die pagina gaat het daar zie ik alle info die ik heb ingevoerd inclusief de coordinaten. Hopelijk ziet allen ik die idd(+reviewers).

Geplaatst

Dit kun je zelf zien :lol1: als je onder op je pagina kijkt zie je deze wayopints niet , alleen de waypoints die de andere cachers kunnen zien staan op de pagina.

Als je rechtsboven de waypoints aanklikt zie jij ze wel omdat het jou pagina is, andere cachers hebben deze optie niet bij jou pagina. :lol1:

Ja idd die zie je onderaan je cache pagina. Maar als je daar op zo'n WP klikt dan kom je op een korte pagina met de info over dat waypoint. Over die pagina gaat het daar zie ik alle info die ik heb ingevoerd inclusief de coordinaten. Hopelijk ziet allen ik die idd(+reviewers).

Volgens mij zie je die gegevens omdat je ingelogd bent onder je eigen naam. Jij bent de maker van de cache en hebt zodoende toestemming om de gegevens de bekijken. :lol1:

Een ander logt in onder z'n eigen naam en ziet ze dus niet, want: geen toestemming :cry:

• 3 weeks later...
Geplaatst

'k heb het ook net gedaan; het is blijkbaar verplicht alle tussenpunten in te voeren. natuurlijk kies ik dus voor de mogelijkheid om ze niet zichtbaar te maken, aangezien ze bij elkaar gepuzzeld moeten worden.

Maar ook ik was nieuwsgierig wat een ander te zien krijgt. Even uitloggen, de pagina weer bekijken en je weet het! :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...