Spring naar bijdragen

GPS ingeruild.


snif&snuitje

Aanbevolen berichten

Ik heb dinsdag mijn Magellan Sportrak ingeruild tegen een GarminMap 60CSx met 1Gb geheugen, CN Europa V.9 en Topo NL. Heb veel hier op het forum gelezen en ben toen tot deze beslissing gekomen. Mijn dank hiervoor aan allen die een bericht hierover geschreven heeft :thumbup: .

De Sportrak viel mij tegen m.b.t de ontvangst en ik wilde daarnaast eventuel een pocket-pc kopen om topo kaarten in te laden en routing met de auto te doen. Met deze 60CSx heb ik denk ik alles in een. Heb vandaag de eerste cache gelopen, niet een van de makkelijkste nl "Voorbij de Waterval" en deze met succes afgerond. Ik vindt het een schitterend apparaat en hoop er nog veel plezier van te hebben :lol: .

 

Snif en Snuitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb dinsdag mijn Magellan Sportrak ingeruild tegen een GarminMap 60CSx met 1Gb geheugen, CN Europa V.9 en Topo NL. Heb veel hier op het forum gelezen en ben toen tot deze beslissing gekomen. Mijn dank hiervoor aan allen die een bericht hierover geschreven heeft :thumbup: .

De Sportrak viel mij tegen m.b.t de ontvangst en ik wilde daarnaast eventuel een pocket-pc kopen om topo kaarten in te laden en routing met de auto te doen. Met deze 60CSx heb ik denk ik alles in een. Heb vandaag de eerste cache gelopen, niet een van de makkelijkste nl "Voorbij de Waterval" en deze met succes afgerond. Ik vindt het een schitterend apparaat en hoop er nog veel plezier van te hebben :lol: .

 

Snif en Snuitje.

 

Dat plezier krijg je er zeker van :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dinsdag mijn Magellan Sportrak ingeruild tegen een GarminMap 60CSx met 1Gb geheugen, CN Europa V.9 en Topo NL. Heb veel hier op het forum gelezen en ben toen tot deze beslissing gekomen. Mijn dank hiervoor aan allen die een bericht hierover geschreven heeft :thumbup: .

De Sportrak viel mij tegen m.b.t de ontvangst en ik wilde daarnaast eventuel een pocket-pc kopen om topo kaarten in te laden en routing met de auto te doen. Met deze 60CSx heb ik denk ik alles in een. Heb vandaag de eerste cache gelopen, niet een van de makkelijkste nl "Voorbij de Waterval" en deze met succes afgerond. Ik vindt het een schitterend apparaat en hoop er nog veel plezier van te hebben :lol: .

 

Snif en Snuitje.

 

Dat plezier krijg je er zeker van :(

 

Ik heb hetzelfde gehad veel ergenis over de ontvangst en nu sinds kort ook een 60Csx in bezit.

Deze Gps is inderdaad perfect , veel plezier ermee :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dinsdag mijn Magellan Sportrak ingeruild tegen een GarminMap 60CSx met 1Gb geheugen, CN Europa V.9 en Topo NL. Heb veel hier op het forum gelezen en ben toen tot deze beslissing gekomen. Mijn dank hiervoor aan allen die een bericht hierover geschreven heeft :thumbup: .

De Sportrak viel mij tegen m.b.t de ontvangst en ik wilde daarnaast eventuel een pocket-pc kopen om topo kaarten in te laden en routing met de auto te doen. Met deze 60CSx heb ik denk ik alles in een. Heb vandaag de eerste cache gelopen, niet een van de makkelijkste nl "Voorbij de Waterval" en deze met succes afgerond. Ik vindt het een schitterend apparaat en hoop er nog veel plezier van te hebben :( .

 

Snif en Snuitje.

 

Dat plezier krijg je er zeker van :P

 

Met garmin in de hand cache je door het hele land :lol:

bewerkt door surdo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je nieuwe GPS60CSx. Cachen zal nou wel een stukje makkelijker worden.

 

Wat mij nou interesseert is wat heeft dat nou alles bij elkaar gekost?

 

Het eerste is wel zeker, spreek ik uit ervaring en het tweede, het mag wat kosten een hobby toch.

Bij mij was het zo, mijn vrouw wilde een nieuwe laptop en ik .... ik kreeg een nieuwe 60CSx :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb woensdag mijn Marqant(waar ik toch 107 cache's mee gevonden heb) ook ingeruild tegen een c60cx.

Met topo nederland. Zo wat een luxe zeg.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen de csx en de cx?

bewerkt door bapamaci
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb woensdag mijn Marqant(waar ik toch 107 cache's mee gevonden heb) ook ingeruild tegen een c60cx.

Met topo nederland. Zo wat een luxe zeg.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen de csx en de cx?

In ieder geval heeft de Csx een electronisch kompas. Zie verder de folder (PDF) van beide modellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb woensdag mijn Marqant(waar ik toch 107 cache's mee gevonden heb) ook ingeruild tegen een c60cx.

Met topo nederland. Zo wat een luxe zeg.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen de csx en de cx?

In ieder geval heeft de Csx een electronisch kompas. Zie verder de folder (PDF) van beide modellen.

Bedankt ik heb de verschillen gezien.

Het zijn niet van die verschillen dat ik nu denk goh had ik maar........

Voor mij in ieder geval een flinke vooruitgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...